Citat:
Ursprungligen postat av
aFvRenOndskA
Det ändrar inte på det faktum att man självklart utgår från att ett vapen är äkta, tills motsatsen bevisats. Även om du och andra snillen anser att dom skall göra tvärtom
Det hjälper inte att du maniskt upprepar den här frasen, det är och förblir ett fantasifoster hos dig (eller halmdocka om man så vill).
Folk i allmänhet påstår inte att poliserna skall kunna se att det är ett leksaksvapen, det är enbart du och något enstaka troll till (vette fan om du kvalar in under "folk").
De enda som hänvisar till det, är troll som du själv (men som befinner sig på andra sidan i trollandet).
Hade du inte varit upptagen med att skriva ca 150st inlägg på ett dygn från torsdag 14:04 i den här tråden, så hade du väl åstadkommit något än värre IRL (så man får väl egentligen vara tacksam över att du lever ut dina fantasier här istället för IRL).
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Jag har en böjelse för ta riktigt mycket tjack och skriva det ena trollinlägget efter det andra på Flashback, hoppas ingen märker av det. Jag brukar även citera folk och ta bort inläggets nummer (så att den "citerade" inte får en notis om min kommentar) sedan ändrar jag i hans/hennes citat och låtsas som att det är en riktig kommentar, hoppas ingen märker av det heller. *dyker ner i påsen igen*
Nej, det är lugnt.
Du är INTE avslöjad.