2019-10-05, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
To Whom It May Concern.

Här är charmören och fabulören Fulens sista gäng inlägg innan han åkte ut härifrån:

Min tjejs bästa vän heter F*ernando A*rias och är reporter på Sveriges Radio och är placerad i NY. Han kan bekräfta att han känner oss. Han kan också bekräfta att han träffat min tjej och horadvokatens fd man på sjukhuset och att horadvokatens fd man har våldtagit min tjej. F*ernando och min tjej har firat jular ihop och är bästa vänner. Han och min tjej pluggade på folkhögskola tillsammans och har varit i Sydamerika tillsammans.

——

Läkaren som sydde mej heter U*lrik N*ilsson R*anta. Han är en tidigare kollega till min tjej.

——

Domaren som min tjej ringde till dagen innan jag träffade bögadvokaten heter D*avid L*öfgren. Det var han som sa till min tjej att hon inte kunde få pengar för att ha vittnat. Några timmar senare bestämde vi att jag skulle åka och snacka med horan hos bögadvokaten. Jag såg henne gå in med bögadvokaten tillsammans med barnen. När jag kom tillbaka dagen efter så ville jag bara snacka med horan om att lämna oss ifred och ge tjejen pengar.

——

Vi åkte förbi målarkludden som är tjejens ex som heter C*hristopher L*exell och fick pengar så vi kunde åka.

——

Du kan ju titta i närmaste spegel din vedervärdige idiot.

——

Tjejen är helt oskyldig hon har blivit trakasserad av horadvokaten och våldtagen av horadvokatens fd man. Han ska få betala och horadvokaten ska få betala bögadvokaten ska betala mest av alla

——-

Jag och tjejen har varit på förhör här i Norge. Vi har polisanmält mejlen som skickats i tejejens namn.

——

Tjejen har ansökt om kontaktförbud och anmält läkaren bögadvokatens ex för våldtäkt 2015. Våldtäkten ägde rum 2012.

——

Jag ringde på dörren och efter en stund hör jag hur bögen tittar ut genom hålet då bankar jag ordentligt och säger att om han inte öppnar så kommer jag sparka upp dörren. Bögen öppnar dörren och kommer ut med en pistol och siktar och skjuter mej och jag störtar fram och slår honom i magen och han böjer sej framåt och då vrider jag hans huvudet åt sidan och då skjuter han igen och då blir han träffad första gången i magen jag drar honom i öronen och tänker vrida av hans huvud och han skjuter flera gånger och träffar mej och sej själv flera gånger och jag blöder i armen så jag springer ut på gatan och han springer efter.

——

Jag ljög inte alls tjejen följde med mej och satt och lyssnade och vid pausen pussade hon på mej alla såg det och vi fikade tillsammans och hon pratade med domaren

——

Ett skotthål efter bögadvokaten tatueringar och linser. Är du kåt

——

Tror det men mest blod kom på Tröjan och byxorna.
Jag har varit där flera gånger och även i lägenheten innanför dörren och pratat med bögen när jag letat efter horan.

——

Pistolen har bögadvokaten.

Inte ett stavfel. Inte en särskrivning. Initial versal på alla namn. Ett skriftspråk karakteristiskt för kriminella och knarkare. Snyggt också att så konsekvent avhålla sig från användning av skiljetecken. Det ger en skön touch av gangsta.

Som Avel skrev: vem gynnas av bilden som fulingen målar upp?
Citera
2019-10-05, 01:05
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Wow. Stort tack TO. Äntligen ett inlägg som jag begriper. KL har verkligen haft några jobbiga år.

Ja men då kan vi andra lämna över tråden till dej och timeout

men förklara två saker för mej först

1 Det finns inte ett konkret bevis i denna tråd som visar att KL är skyldig till anstiftan till mordförsök

2 Det finns inte ett enda konkret bevis att FO höll i vapnet som sköt HOL

3 sitter ni på dom bevisen vill jag gärna se dom nu
Citera
2019-10-05, 01:07
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Här är några sms. Tack för hjälpen med maskningen T 😘

https://minfil.com/Odx6Dc75nc/bevis53_jpg

https://minfil.com/ScxbD377na/bevis60_jpg

https://minfil.com/bdyfD972n4/bevis_52_jpg

Detta är alltså 14 dagar innan förhandlingen om kontaktförbud och ca 1 månad innan skjutningen.
Citat:
Ursprungligen postat av cheringen
Som vanligt är filerna raderade...helt hopplöst att försöka hänga med...
GRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Det sista jag skrev till Efternamn08 när jag hade hjälp hen att maska numren var detta...

Ge nu fan i att radera det du lägger in som länkar!!!

Dessa är INTE raderade för jag har lagt upp dom.
https://minfil.com/M5w9D979n6/bevis_52_jpg
https://minfil.com/dbxbD470n3/bevis53_jpg
https://minfil.com/jcxdD57cn2/bevis60_jpg

Fortsätter Efternamn08 i den här stilen så har jag originalen och då lägger jag ut dom, utan maskning med telefonnumren kvar.
Det är ett jävla sätt att hålla på så här
Citera
2019-10-05, 01:07
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Jag missade sm s:en. De kom och försvann mitt under fredagsmyset här. Jag är lyckligt ovetande om innehållet i dem.
Men de dyker väl upp igen.
De gällande MN var typ det jag skrev.
I sms 1 var det en förfrågan om advokaten (men fel förnamn) och underskrivet mvh Maria.
I sms 2 en förnamnskorrigering.
Svar var som sagt en öppen fråga typ "om det är Fredrik du ska ha tag på" och sen var det väl inget mer i den länken.
En länk innan var typ två sms med nåt trivialt - verkade inte hänga samman med det andra.
Därav mina frågor om vad som var trakasserier och vad som var breaking news med det hela.
Edit. Amnesitillståndet är återupprättat nyss via timeout ser jag.
Senast redigerad av develi 2019-10-05 kl. 01:13.
Citera
2019-10-05, 01:09
Medlem
Moruroas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
ja och om du googlar på startpistol så får du träffar men öppna sidan så ser du att det står revolver

Från Wikipedia: En startpistol är en pistol eller revolver avsedd för att ge startsignal i form av en knall.

Vanligast är startpistoler för 6 mm ollonskott. Det finns även kraftigare startpistoler avsedda för 9 mm kammarpatroner.

Fulis fick frågan om det var en revolver, men han menade att det var en pistol.
Citera
2019-10-05, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janne.Larsson
Inte ett stavfel. Inte en särskrivning. Initial versal på alla namn. Ett skriftspråk karakteristiskt för kriminella och knarkare. Snyggt också att så konsekvent avhålla sig från användning av skiljetecken. Det ger en skön touch av gangsta.

Som Avel skrev: vem gynnas av bilden som fulingen målar upp?

Mej istället för mig, dej istället för dig.

Ja vem gynnas? Antingen så har någon/några haft väldigt kul hemma på studentrummet eller så är det en aktör med koppling till skjutningen som är inne och ”finjusterar” lite.

I brist på info och resultat från myndigheter så är det sånt här vi får spåna kring.
Citera
2019-10-05, 01:13
Medlem
Citat:
Ja men då kan vi andra lämna över tråden till dej och timeout

men förklara två saker för mej först

1 Det finns inte ett konkret bevis i denna tråd som visar att KL är skyldig till anstiftan till mordförsök

VI har inga bevis alls av det du säger. Förhoppningsvis sitter polisen på några, trots att de inte går ut med dom.

Dessutom behöver du inte rarljera för att jag inte hänger med i den enorma härva detta blivit i tråden.
Citera
2019-10-05, 01:16
Medlem
develis avatar
Citat:
Klart hon har haft det jobbigt. Tror krökandet satt sig i hjärnan dock. Hon tar dåliga beslut och har noll konsekvenstänk samt springer och gömmer sig. Försöker släta över gm att skylla på andra och ljuga. Fy fan vilket tungt liv.
Ja, det är säkert tungt. Speciellt för barnen. Blåste nån vän som ställde upp på pengar.
Citera
2019-10-05, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja, det är säkert tungt. Speciellt för barnen. Blåste nån vän som ställde upp på pengar.
Antar att det ena inte utesluter det andra...
Citera
2019-10-05, 01:19
Medlem
develis avatar
Citat:
Antar att det ena inte utesluter det andra...
Gällande barnen?
Ja, jag hoppas hon har dåligt samvete.
Citera
2019-10-05, 01:20
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moruroa
Från Wikipedia: En startpistol är en pistol eller revolver avsedd för att ge startsignal i form av en knall.

Vanligast är startpistoler för 6 mm ollonskott. Det finns även kraftigare startpistoler avsedda för 9 mm kammarpatroner.

Fulis fick frågan om det var en revolver, men han menade att det var en pistol.

Ja jag läste det jag också men då måste det ha varit en 22 kaliber eftersom det inte finns startpistol som laddas med magasin,ergo så var det inte en startpistol
Citera
2019-10-05, 01:26
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
men förklara TVÅ saker för mej först

Haha du briljerar återigen i tråden, fast denna gång i dina räknekunskaper.
Fast denna gång är jag helt helt på din sida, du har bra argument för en gångs skull och motståndarsidan ligger fortf platt och förlitar sig på förtal samt fördomar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in