Hans blogg eller vad det heter finns inte kvar för han hade inte råd/ vett/ tid att betala avgiften.
I den stod det allt som han fått för sig ända sedan han jobbade på skolan. Många utläggningar om det projekt som kom till hans skola för att utbilda elever och lärare i hälsa.
Han försökte, efter genomgången utbildning att erbjuda företagare och anställda på Gotland att delta i utbildning som han själv skulle hålla i. Ingen var sugen så det blev inget. Verkar som han var ökänd redan då.
Någon större vänkrets verkar han inte haft. Han var påstridig och lite av en samhällshaverist redan då. Klagade på allt som inte var som han själv tyckte. Skulle ändra på mycket. Mulleskolan, tennisregler ja det var mycket han högljutt uttalade sig om.
Skrev brev till Drottning Silvia med flera som han såg i tidningarna. Politiker, idrottsstjärnor osv. fick brev om hans fantastiska syn på världen. De skulle hjälpa honom att fixa triber och en massa annat.
Det var innan alla blev trannis.
Familjen ville inte vara med på hans resa så han skiljde sig. De ville inte bo i tält och ha sexpartys.
Odla saker och det skulle inte finnas skolor, folk skull kunna allt ändå.
Har för mig att första inlägget var från 2008. Rätta mig om jag har fel.
Så länge har det alltså pågått. Galenskapen.
Hans mor lämnade familjen för att det blivit fel i huvudet på Lennarts pappa, man kan undra vad? Det verkar ha satt många spår i huvudet på honom. Redan på gymnasiet (eller högskolan) blev han föremål för inkallning av skolledningen för att ha blivit helt tokig då det blev slut med en tjej, (elev?) . Verkar ha varit lite åt stalkinghållet redan där. Han verkar ha en väldigt skev syn på kvinnor, sex och vad som är acceptabelt av samhället.
Ja det vara lite av vad jag kommer på just nu. En miljon saker han sagt och gjort så detta är en piss i Nilen.