Citat:
Ursprungligen postat av
CCkane
Du måste väl förstå att jag tycker det är bra med mycket poliser, men ibland måste man undersöka kompetensen i det yrket, precis som man gör med alla andra yrken.. Jag har inte hävdat att poliserna gjort fel, det enda jag haft synpunkt på är träffprocenten, varför har jag haft det??? För att av egna erfarenheter och vad andra vapenkunniga skrivit här så tycker jag de träffade dåligt, har förstått att du tycker jag är en korkskruv och att jag lyckades få dig att spy... Jobbigt läge för dig att få sådan negativ energi, lider med dig... Men se de positivt jag är ute efter en kompetentare poliskår och du tycker att det är bra som det är...
Citat:
Ursprungligen postat av
CCkane
Ja men vad bra är det nu vi ska applådera???
Du är så korkad att jag tror min IQ sjunker bara genom att se ditt användarnamn.
Förstår du inte att det är omöjligt att utbilda poliser att skjuta prick i denna situation?
Detta är något man måste uppleva. Vissa individer skulle kanske känna mer stress, och träffa mindre, den andra eller tredje gången de upplever en sådan här hemsk händelse.
Både psykologin, mörkret, stressen och hjärtslagen som dessa poliser upplevde gör att jag blir genuint imponerad. Hoppas verkligen att det är de som kommer om det är en tokstolle med vapen utanför min dörr.