2019-10-04, 17:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Du kan gärna länka till alla de undersökningar du pratar om. Ni är så väldigt glada för undersökningar här på forumet, dock verkar få stanna upp och ifrågasätta undersökningarnas storlek och syfte.

1) Jag har inga problem med att länka till dem. Men det är slöseri med tid för att du vet lika väl som jag att kvinnor hatar sex. Det är bara män som behöver undersökningar för att inse det.

2) Istället för att gräva ner oss undersökningar kan vi bara använda sunt förnuft,

a) Hur många bordeller finns det för män? Hur många bordeller finns det för kvinnor?

b) I Tyskland med 40 miljoner kvinnor finns det vad jag vet inte en enda bordell med män som säljer sex till kvinnor.

c) Samtidigt finns det hundratals bordeller med kvinnor som säljer sex till män.

3) I Europa måste det finnas typ 100-150 miljoner kvinnor i fertil ålder. Och inte en enda bordell med män.

a) Det visar hur ointresserade kvinnor är av att ha sex med män.

b) Sen kan vi argumentera om graden av ointresse, om vilka kvinnor som är mest ointresserade, and so on.

4) Vi kan också argumentera om kvinnor har sex en gång i veckan, en gång i månaden, eller en gång per år. Men du ser få kvinnor som investerar i sexuella upplevelser. Kvinnor föredrar att investera i mat, resor, outfits, och smink.
Citera
2019-10-04, 17:39
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag har inga problem med att länka till dem. Men det är slöseri med tid för att du vet lika väl som jag att kvinnor hatar sex. Det är bara män som behöver undersökningar för att inse det.

2) Istället för att gräva ner oss undersökningar kan vi bara använda sunt förnuft,

a) Hur många bordeller finns det för män? Hur många bordeller finns det för kvinnor?

b) I Tyskland med 40 miljoner kvinnor finns det vad jag vet inte en enda bordell med män som säljer sex till kvinnor.

c) Samtidigt finns det hundratals bordeller med kvinnor som säljer sex till män.

3) I Europa måste det finnas typ 100-150 miljoner kvinnor i fertil ålder. Och inte en enda bordell med män.

b) Sen kan vi argumentera om graden av ointresse, om vilka kvinnor som är mest ointresserade, and so on.

4) Vi kan också argumentera om kvinnor har sex en gång i veckan, en gång i månaden, eller en gång per år. Men du ser få kvinnor som investerar i sexuella upplevelser. Kvinnor föredrar att investera i mat, resor, outfits, och smink.
Vad tror du att kvinnors ointresse för sex beror på? Jag skulle inte gå så långt att säga att kvinnor hatar sex, men kvinnor gillar sex betydligt mindre än män.
Citera
2019-10-04, 18:08
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Men du är alltså en golddigger-man. Det har inte verkat som om du gillar golddigger beteende hos kvinnor, så är det egentligen ditt självförakt som speglas där, eller avundsjukan för att golddigger kvinnorna kan parasitera på ett sätt som du själv skulle vilja parasitera?

Ja, jag är en Golddiggerman. Vad är det för fel med det? Jag har inga problem med att kvinnor är Golddiggers, det är just därför prostitution ska vara tillåtet.

Citat:
Nej ok, då är det ju helt klart mycket bättre att det fortsätter att vara olagligt att köpa sex av alla.

Varför då?

Varför vill du hindra män från att roa sig med unga tonårstjejer
ute i skogen mot betalning?

"Moment 22x22" tycker det ska vara tillåtet, varför kan inte du tycka det du också?

Citat:
Där skiljer du dig från många andra män, i valet mellan en frigid kvinna och en hora skulle väldigt många män välja att vara singel.

Okey, jag erkänner, jag ljög. Jag vill inte ha någon billig hora som ligger med en massa karlar för pengar. Jag vill inte höra ringklockan plinga tio gånger om dagen och den ena karln efter den andra kommer in och lägger sig över min flickvän, stönar och stånkar, betalar, drar upp byxorna och går.

Jag vill att min kvinna ska vara kysk, oskuld, gift med mig och min privata ägodel. Hon ska ställa upp på sex när jag kräver det.

Min manliga förebild är David Carradine i "Nord och Syd". Han visste hur man hanterar en kvinna. En dag ska jag bli som han. Min fru ska inte vara någon jävla hora, hon ska veta sin plats.
https://www.youtube.com/watch?v=Vtpi-KcEd_o

Citat:
Nej, jag har två döttrar och två söner, och risken för att någon av dem skulle hamna i prostitution eller använda sig av prostituerade är liten.

Men om dina två söner vore Gigolos? Eftertraktade av hundratals kvinnor, fick resa över hela världen och kvinnor betalade massvis av pengar.

Det skulle du gilla va?

Citat:
Att jag själv inte säljer sex däremot trots att jag lätt skulle lyckas få både licens och kunder är för att sex för mig är ett lustfyllt nöje som jag delar med min man. Sättet jag tjänar pengar på ger mig (utöver bra med pengar) rejäla adrenalin- och dopaminkickar och en djup tillfredsställelse, tror det är ganska få horor som upplever den lyckan i sitt jobb.

Det är din man som bestämmer om du ska hora eller ej, det ska inte du bestämma.
Citera
2019-10-04, 18:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Vad tror du att kvinnors ointresse för sex beror på? Jag skulle inte gå så långt att säga att kvinnor hatar sex, men kvinnor gillar sex betydligt mindre än män.

1) De flesta kvinnor är inte menade att ha sex. De är inte menade att reproducera sig så mycket ändå. Sex är en lyx for the rich and beautiful.

2) Tänk på män: om en man är oattraktiv och negativ till sex till exempel https://www.youtube.com/watch?v=RjaN6VzhfTg vill vi verkligen ha fler män som honom? För om han får ligga är det vad som kommer att hända.

3) Samma sak gäller kvinnor behöver vi fler såna här kvinnor, https://www.youtube.com/watch?v=P0-fCn2ptvc det är vad som kommer att hända om den badbollen får ligga.

4) Så jag tror att evolutionen har gjort så att kvinnor med sämre gener har lägre sexdrift,

Citat:
Female sexual dysfunction (FSD) is a prevalent problem, afflicting approximately 40% of women and there are few treatment options. FSD is more typical as women age and is a progressive and widespread condition. Common symptoms associated with FSD include diminished vaginal lubrication, pain and discomfort upon intercourse, decreased sense of arousal and difficulty in achieving orgasm. Only a small percentage of women seek medical attention. In comparison to the overwhelming research and treatment for erectile dysfunction in males, specifically with the development of phosphodiesterase type 5 inhibitors, significantly less has been explored regarding FSD and treatment is primarily limited to psychological therapy.

5) Fundera på hur det är att ha sex med en man så kan du se varför kvinnor hatar sex.

6) Du får ha sex med en kvinna, vi måste ha sex med en man, https://www.youtube.com/watch?v=xGgS5GVCZwI
Senast redigerad av Babianen 2019-10-04 kl. 18:16.
Citera
2019-10-04, 18:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Ja, jag är en Golddiggerman. Vad är det för fel med det? Jag har inga problem med att kvinnor är Golddiggers, det är just därför prostitution ska vara tillåtet.

Varför då?

Varför vill du hindra män från att roa sig med unga tonårstjejer
ute i skogen mot betalning?

"Moment 22x22" tycker det ska vara tillåtet, varför kan inte du tycka det du också?

Okey, jag erkänner, jag ljög. Jag vill inte ha någon billig hora som ligger med en massa karlar för pengar. Jag vill inte höra ringklockan plinga tio gånger om dagen och den ena karln efter den andra kommer in och lägger sig över min flickvän, stönar och stånkar, betalar, drar upp byxorna och går.

Jag vill att min kvinna ska vara kysk, oskuld, gift med mig och min privata ägodel. Hon ska ställa upp på sex när jag kräver det.

Min manliga förebild är David Carradine i "Nord och Syd". Han visste hur man hanterar en kvinna. En dag ska jag bli som han. Min fru ska inte vara någon jävla hora, hon ska veta sin plats.
https://www.youtube.com/watch?v=Vtpi-KcEd_o

Men om dina två söner vore Gigolos? Eftertraktade av hundratals kvinnor, fick resa över hela världen och kvinnor betalade massvis av pengar.

Det skulle du gilla va?

Det är din man som bestämmer om du ska hora eller ej, det ska inte du bestämma.

Hur gammal är du? Jag gissar på rätt ung 18-19 år. Mental ålder runt 14-15.

Du behöver mogna i hjärnan, det enda du gjort är att spamma tråden med substanslöst tonårsbabbel. Nu debatterar du med vuxna människor och du gör bort dig. Du är riktigt pinsam.

Varför är du besatt av att köra ut med en ung tjej i skogen och "ha skoj med henne, göra vad man vill med henne"? Är du seriemördare?
Senast redigerad av Jenny9 2019-10-04 kl. 18:27.
Citera
2019-10-04, 19:48
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Kvinnor är inte ointresserade av sex. De är intresserade av att ha sex med den man de tycker om. Varför har du så svårt att förstå detta?
Citera
2019-10-04, 19:49
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
1) De flesta kvinnor är inte menade att ha sex. De är inte menade att reproducera sig så mycket ändå. Sex är en lyx for the rich and beautiful.
Men vi är ju alla genetiskt programmerade att reproducera oss. Det är bara i den moderna eran pga överbefolkning efter tusentals år av civilisation, som judarna införde den manshatande feminismen i befolkningskontroll syfte. Före judarnas feminism så knullade män och kvinnor på som aldrig förr, idag handlar feminism om krig mellan könerna osv.

Citat:
2) Tänk på män: om en man är oattraktiv och negativ till sex till exempel https://www.youtube.com/watch?v=RjaN6VzhfTg vill vi verkligen ha fler män som honom? För om han får ligga är det vad som kommer att hända.
Denna oattraktiva betahanne är ju ett moboffer. Men hans avkomma kan beroende på vilken kvinna han avlar med, mycket väl bli attraktiv, sexuellt aktiv osv. Snubben är ju inte direkt neger, och evolution är inte så enkelt att attraktiva föräldrar alltid får attraktiva barn och tvärtom.

Citat:
3) Samma sak gäller kvinnor behöver vi fler såna här kvinnor, https://www.youtube.com/watch?v=P0-fCn2ptvc det är vad som kommer att hända om den badbollen får ligga.
Standard skandinavisk manshatande feminist, oattraktiv och obligatorisk kortklippt lugg också som alla feminister kör med, check.

Men även hon kan få attraktiva barn om hon paras med rätt man. Tror du att alla vackra kvinnor och män har fotomodeller till föräldrar?

Citat:
4) Så jag tror att evolutionen har gjort så att kvinnor med sämre gener har lägre sexdrift
Fast det är ju inte sant. Finns många attraktiva kvinnor som inte är intresserade av sex. Kvinnor överlag är ärligt talat rätt tråkiga när det kommer till sex, fritidsintressen osv. Och som lök på laxen så har kvinnor verkligen dålig smak också (dejtar alltid fula män). Framtidsutsikterna för människoarten ser rätt mörka ut.

Citat:
5) Fundera på hur det är att ha sex med en man så kan du se varför kvinnor hatar sex.
Eftersom jag är heterosexuell man så kan jag inte föreställa mig det på samma sätt som en heterosexuell kvinna.

Citat:
6) Du får ha sex med en kvinna, vi måste ha sex med en man, https://www.youtube.com/watch?v=xGgS5GVCZwI
Ja, kvinnor är ju attraktivare än män, och visst, alla män är ju inte muskulösa osv, men det är ju inte direkt så att alla kvinnor är attraktiva sexbomber. De flesta kvinnor är antingen för feta, för smala eller fula i ansiktet osv. Det är ovanligt med 10 poängare bland kvinnor.

Hur som helst finns det en allmän fientlighet mot sex bland kvinnor, och även ett naturligt, medfött manshat, så mycket är sant. Att de flesta feminister är emot prostitution, det är en annan sanning.

Louis CK är en rolig jude. Lustigt klipp som senare visade sig vara sanning, lol. It's funny because it's true
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-10-04 kl. 20:13.
Citera
2019-10-04, 20:01
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Kvinnor är inte ointresserade av sex. De är intresserade av att ha sex med den man de tycker om. Varför har du så svårt att förstå detta?

1) Så kvinnor är inte intresserade av att ha sex med 99.9999% av den manliga befolkningen?

2) Hur kan du säga att kvinnor gillar sex om de dissar över 99.99% av männen?

3) Ska vi se vad forskningen säger om hur intresserade kvinnor är av sex i relationer?

The Bored Sex

a) Studie 1: kvinnor som lever med en partner eller i en relation längre än ett år är mindre intresserade av sex,

Citat:
“Moving In With Your Boyfriend Can Kill Your Sex Drive” was how Newsweek distilled a 2017 study of more than 11,500 British adults aged 16 to 74. It found that for “women only, lack of interest in sex was higher among those in a relationship of over one year in duration,” and that “women living with a partner were more likely to lack interest in sex than those in other relationship categories.”

b) Studie 2: ju längre en relationer är desto mindre är kvinnor intresserade av sex,

Citat:
A 2012 study of 170 men and women aged 18 to 25 who were in relationships of up to nine years similarly found that women’s sexual desire, but not men’s, “was significantly and negatively predicted by relationship duration after controlling for age, relationship satisfaction, and sexual satisfaction.”

c) Studie 3 &4: kvinnors intresse för sex minskar dramatiskt med tiden medan mäns inte gör det,

Citat:
Two oft-cited German longitudinal studies, published in 2002 and 2006, show female desire dropping dramatically over 90 months, while men’s holds relatively steady. (Tellingly, women who didn’t live with their partners were spared this amusement-park-ride-like drop—perhaps because they were making an end run around overfamiliarity.)

d) Studie 5: kvinnor i långa relationer har mindre sexlust, är mindre upphetsade, och mindre tillfredsställda,

Citat:
And a Finnish seven-year study of more than 2,100 women, published in 2016, revealed that women’s sexual desire varied depending on relationship status: Those in the same relationship over the study period reported less desire, arousal, and satisfaction. Annika Gunst, one of the study’s co-authors, told me that she and her colleagues initially suspected this might be related to having kids. But when the researchers controlled for that variable, it turned out to have no impact.

^ du kan se att all forskning visar att kvinnor som lever "med en man de tycker om" är mindre intresserade av att ha sex med den mannen.

4) Kvinnor i långa relationer får betalt för att ha sex av sina män. Oftast i form av bostad, resor, shopping, och annat.

a) Du kan se att ju längre en kvinna får betalt i en relation, desto mindre sex levererar hon.

5) Det här är anledningen till att civila kvinnor hatar horor: de kan inte scamma män genom att ta betalt och sen vägra ha sex.

6) Tycker du att det är en bättre deal för män att betala en civil kvinna för sex eller att betala en hora?
Senast redigerad av Babianen 2019-10-04 kl. 20:26.
Citera
2019-10-04, 20:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Men vi är ju alla genetiskt programmerade att reproducera oss. Det är bara i den moderna eran pga överbefolkning efter tusentals år av civilisation, som judarna införde den manshatande feminismen i befolkningskontroll syfte. Före judarnas feminism så knullade män och kvinnor på som aldrig förr, idag handlar feminism om krig mellan könerna osv.

1) Hade kvinnor mer sex före feminism? Ja självklart. Men frågan är om kvinnorna tyckte om det eller bara ställde upp för att de inte hade något val?

2) Idag är kvinnor mer uppmuntrade att ha sex än nånsin tidigare. Att knulla runt ses som feministiskt. Ändå har kvinnor mindre sex idag än när mormor var ung.

3) Det visar att när kvinnor får mer frihet väljer de bort sex.

Citat:
Denna oattraktiva betahanne är ju ett moboffer. Men hans avkomma kan beroende på vilken kvinna han avlar med, mycket väl bli attraktiv, sexuellt aktiv osv. Snubben är ju inte direkt neger, och evolution är inte så enkelt att attraktiva föräldrar alltid får attraktiva barn och tvärtom.

1) Men tänk om han avlar på badbollen i det andra klippet? Vad är mest sannolikt?

2) Om du tänker dig att samhällets resurser är begränsade (som de var fram till typ 1902) då kan man inte avla fram allt för många undermänniskor.

3) Därför skulle det make sense om det fanns något som begränsade antalet oattraktiva människor. Till exempel att fula kvinnor saknade sexdrift.

Citat:
Men även hon kan få attraktiva barn om hon paras med rätt man. Tror du att alla vackra kvinnor och män har fotomodeller till föräldrar?

1) Men vill attraktiva män ha sex med henne? Nope.

2) Så om hon har sex kommer hon avla fram fler badbollar.

3) Ställ dig den här frågan: är hon villig att betala för att ha sex med en snygg man? Antagligen inte.

a) Vad säger det om hennes sexdrift?

b) Börja inte copa med att "kvinnor har en annan sexdrift än män" för det är samma sak. Antingen tänder man på det motsatta könet eller så gör man det inte.

Citat:
Fast det är ju inte sant. Finns många attraktiva kvinnor som inte är intresserade av sex. Kvinnor överlag är ärligt talat rätt tråkiga när det kommer till sex, fritidsintressen osv. Och som lök på laxen så har kvinnor verkligen dålig smak också (dejtar alltid fula män). Framtidsutsikterna för människoarten ser rätt mörka ut.

Jag tror att det är sant generellt att mer attraktiva människor har mer sex. Jag har inga bevis för det men det är inte orimligt.

Citat:
Eftersom jag är heterosexuell man så kan jag inte föreställa mig det på samma sätt som en heterosexuell kvinna.

1) Heterosexuella kvinnor upplever sex med män på samma sätt som heterosexuella män.

2) Tänk dig att du vaknar upp i morgon i en kvinnas kropp fast du är samma person. Sen får du ha sex med en man.

Citat:
Ja, kvinnor är ju attraktivare än män, och visst, alla män är ju inte muskulösa osv, men det är ju inte direkt så att alla kvinnor är attraktiva sexbomber. De flesta kvinnor är antingen för feta, för smala eller fula i ansiktet osv. Det ovanligt med 10 poängare bland kvinnor.

Ja exakt är man fet och ful då är man inte menad att ha sex med män. Det är därför som såna kvinnor inte kan bli upphetsade av män.
Citera
2019-10-04, 20:45
Medlem
Babianens avatar
1) Här är bevis för att attraktiva människor har mer sex, Attractiveness and sexual behavior: Does attractiveness enhance mating success?

Citat:
If attractiveness is an important cue for mate choice, as proposed by evolutionary psychologists, then attractive individuals should have greater mating success than their peers. We tested this hypothesis in a large sample of adults. Facial attractiveness correlated with the number of short-term, but not long-term, sexual partners, for males, and with the number of long-term, but not short-term, sexual partners and age of first sex, for females. Body attractiveness also correlated significantly with the number of short-term, but not long-term, sexual partners, for males, and attractive males became sexually active earlier than their peers. Body attractiveness did not correlate with any sexual behavior variable for females. To determine which aspects of attractiveness were important, we examined associations between sexual behaviors and three components of attractiveness: sexual dimorphism, averageness, and symmetry. Sexual dimorphism showed the clearest associations with sexual behaviors. Masculine males (bodies, similar trend for faces) had more short-term sexual partners, and feminine females (faces) had more long-term sexual partners than their peers. Feminine females (faces) also became sexually active earlier than their peers. Average males (faces and bodies) had more short-term sexual partners and more extra-pair copulations (EPC) than their peers. Symmetric women (faces) became sexually active earlier than their peers. Given that male reproductive success depends more on short-term mating opportunities than does female reproductive success, these findings suggest that individuals of high phenotypic quality have higher mating success than their lower quality counterparts.

2) Det betyder också att oattraktiva kvinnor har mindre sex.

a) En oattraktiv kvinna kan välja att ha sex men du kan se att de väljer att börja med sex senare och har färre long-term partners.

3) Om oattraktiva kvinnor har lägre sexdrift förklarar det skillnaden i sexdrift mellan män och kvinnor.

a) Det ger stöd för min teori att bara en minoritet av kvinnorna är gjorda för sex.

4) Ni kan också se hur svårt det är för kvinnorna i den här tråden (och i media) att tänka sig att en kvinna kan vilja ha sex med många män. Eller vilja jobba med sex. En sån kvinna måste vara tvingad av en man eller av fattigdom/droger/dålig barndom/blah blah.

a) Män har inga problem att tänka sig att andra män kan vilja jobba som gigolos.

b) Jag tycker att det säger mycket om hur beta-kvinnor fungerar sexuellt.
Citera
2019-10-04, 21:20
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
5) Det här är anledningen till att civila kvinnor hatar horor: de kan inte scamma män genom att ta betalt och sen vägra ha sex.
Nja, anledningen till att feminister hatar horor beror ju på att alla manliga relationer med kvinnor är mer eller mindre prostitution (kvinnan får pengar från mannen för att knulla med honom). Professionella prostituerade råkar bara ha mer frihet än hemmafruar, plus att de tjänar mer pengar på att sälja deras fitta. Därav hatet från alla fula feministiska fittor som ingen vettig man vill doppa.

Citat:
1) Hade kvinnor mer sex före feminism? Ja självklart. Men frågan är om kvinnorna tyckte om det eller bara ställde upp för att de inte hade något val?
Det beror på vilken man kvinnorna hade sex med. Den här vita rasblandarhoran ser ju ut att gilla kuken:

https://www.xvideos.com/video12760539/brunette_bbw_taking_thick_bbc_ballsdeep_and_suckin g_hubby

^^ Menar du att hon ogillar att bli knullad av den negern?

Citat:
2) Idag är kvinnor mer uppmuntrade att ha sex än nånsin tidigare. Att knulla runt ses som feministiskt. Ändå har kvinnor mindre sex idag än när mormor var ung.
Ja, och det beror på att kvinnor är så snobbiga och bortskämda när det handlar om att knulla. Mannen måste ha en 30 cm stor balle, vara 200 cm lång (Thanos/Hulken är helt enkelt alla kvinnors sexfantasi) och ha 200 miljoner dollar på bankkontot som minimum. Självklart lever få män upp till det där, och därför sitter kvinnor hellre hemma och kollar på hjärndöda dokusåpor osv istället.

Citat:
3) Det visar att när kvinnor får mer frihet väljer de bort sex.
Fast beror det verkligen på att kvinnor ogillar sex eller att det är allmänt fel i skallen på kvinnor?

Citat:
1) Men tänk om han avlar på badbollen i det andra klippet? Vad är mest sannolikt?
Badbollen hatar ju män så mycket att det är osannolikt att han kommer avla med henne. Men det är inte omöjligt att badbollen och betahannen skulle kunna få attraktiva barn. Har du sett Leonardo DiCaprio's föräldrar? Ser ut som ett vanligt oattraktivt par, ändå var brudarna helt besatta i DiCaprio på 90-talet. Brad Pitt's bror är inte alls populär bland det motsatta könet, osv.

Citat:
2) Om du tänker dig att samhällets resurser är begränsade (som de var fram till typ 1902) då kan man inte avla fram allt för många undermänniskor.
Det är en annan diskussion det, men ironiskt nog så är det inte untermenschen-länderna som tär mest på jordens resurser. Poängen hur som helst att feminism handlar om befolkningskontroll, inte "mänskliga rättigheter för kvinnor" och liknande propaganda.

Citat:
3) Därför skulle det make sense om det fanns något som begränsade antalet oattraktiva människor. Till exempel att fula kvinnor saknade sexdrift.
Fast så tycker du bara för att du är nymfoman och försöker intala dig själv att du är snygg

Citat:
1) Men vill attraktiva män ha sex med henne? Nope.
Nej givetvis inte. Ingen man vill knulla henne.

Citat:
2) Så om hon har sex kommer hon avla fram fler badbollar.
Det är inte säkert. Kan mycket väl vara så att hon får attraktiva barn. Det här med hur vackra barn man får är lite som lotteri.

Citat:
3) Ställ dig den här frågan: är hon villig att betala för att ha sex med en snygg man? Antagligen inte.
Snygga män skulle inte ens ha sex med henne om hon betalar

Citat:
a) Vad säger det om hennes sexdrift?
Spelar ingen roll, hon är inte alla fula kvinnor.

Citat:
b) Börja inte copa med att "kvinnor har en annan sexdrift än män" för det är samma sak. Antingen tänder man på det motsatta könet eller så gör man det inte.
Okej så du tänder på precis alla män?

Citat:
Jag tror att det är sant generellt att mer attraktiva människor har mer sex. Jag har inga bevis för det men det är inte orimligt.
Visst, men det beror ju inte på att de har högre sexdrift bara för att de är attraktiva, utan snarare hör det ihop med att de kan få mer fitta/kuk just för att de är attraktiva. Tar du någon ful kvinna och plastikopererar henne, fixar tuttarna osv och gör det riktigt bra så att hon verkligen blir riktigt vacker och sexig, så kommer du se henne helt plötsligt knulla runt och.bli en heltidshora.

Citat:
1) Heterosexuella kvinnor upplever sex med män på samma sätt som heterosexuella män.
Fast det är ju din egen hemmasnickrade crackpot teori.

Citat:
2) Tänk dig att du vaknar upp i morgon i en kvinnas kropp fast du är samma person. Sen får du ha sex med en man.
Så kvinnor känner ingen som helst sexuell attraktion till män? Jag blir inte kåt på andra män. Menar du att kvinnor inte blir kåta på män?

Citat:
Ja exakt är man fet och ful då är man inte menad att ha sex med män. Det är därför som såna kvinnor inte kan bli upphetsade av män.
lol nej. Finns hur mycket tjockisporr som helst, där 300 kg kossor blir knullade av storkukade negrer osv. Sexdriften finns där även bland kossorna.
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-10-04 kl. 21:30.
Citera
2019-10-04, 22:19
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
1) Så kvinnor är inte intresserade av att ha sex med 99.9999% av den manliga befolkningen?

2) Hur kan du säga att kvinnor gillar sex om de dissar över 99.99% av männen?

3) Ska vi se vad forskningen säger om hur intresserade kvinnor är av sex i relationer?

The Bored Sex

a) Studie 1: kvinnor som lever med en partner eller i en relation längre än ett år är mindre intresserade av sex,

b) Studie 2: ju längre en relationer är desto mindre är kvinnor intresserade av sex,

c) Studie 3 &4: kvinnors intresse för sex minskar dramatiskt med tiden medan mäns inte gör det,

d) Studie 5: kvinnor i långa relationer har mindre sexlust, är mindre upphetsade, och mindre tillfredsställda,

^ du kan se att all forskning visar att kvinnor som lever "med en man de tycker om" är mindre intresserade av att ha sex med den mannen.

4) Kvinnor i långa relationer får betalt för att ha sex av sina män. Oftast i form av bostad, resor, shopping, och annat.

a) Du kan se att ju längre en kvinna får betalt i en relation, desto mindre sex levererar hon.

6) Tycker du att det är en bättre deal för män att betala en civil kvinna för sex eller att betala en hora?

Definitivt en bättre deal att ha en sambo/fru eller flickvän ja. Att du själv är svintråkig som partner och sexvägrar behöver du inte smeta på alla andra kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in