2019-09-30, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
(FB) Bokat sexmöte på köpcenter slutade med våldtäkt

"polisen", skulle inte ens klara av att skydda sig själva. enligt samnytt ska de ny testa en ny taktik (måste vara en ny internet-kommunist som blivit anställd) där man påstår att man utgår ifrån en metod där man ska be om ursäkt till de kriminella för att i sin tur få respekt av de kriminella. jag kollade med några amerikanska snutar och militärer jag känner och de sa att sevsn polis är känd för att vara kuklösa, sk "cucks". Polis blir man för att man har en kusin eller släkting som jobbar där och kan fixa in en, för att man är garanterad ett jobb livet ut och man kan se till att inte göra något. man bara glider runt och meriter, det behöver man inte. tycker man inte om något moment (är omotiverad) så hyperventilerar man och säger att man är kraftlös så slipper man det momentet. det är ju synd om en så man blir lämnad i fred. tycker man att de kriminella skapar dålig stämning i media så br man dem om ursäkt för sin existens, skapar olika kampanje rpå internet man blir skitnödig av att se, bjuder in muslimer till korvgrillning fast muslimer inte äter griskött eller korv med bröd eller inte vill umgås med snutar med låg intelligens.
Citera
2019-09-30, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"Socialtjänsten i Malmö stad blöder pengar. Enbart under årets första åtta månader betalades det ut närmare 736 miljoner kronor i socialbidrag. Det rapporterar Sydsvenskan.

/…/

Utbetalningarna av socialbidrag väntas spräcka budgeten med 140 miljoner kronoor. Därtill kommer ökade kostnader för hemlöshet, kriminella unga i behov av institutionsplacering och vuxna som behöver missbruksvård."

http://www.lokaltidningen.se/nyheter/2019-09-25/-Kommunens-socialtjänst-blöder-hundratals-miljoner-5846413.html

Jag känner folk där socialen vägrat hjäpa dem fast de varit utblottade men det finns pengar för äckliga japanskor (fd prostituerad so ingen ville ha i hennesradioaktiva skitland japan) som fifflar med bidrag genom att åka på sommarsemester hela tre månader och bråkar med handläggaren på AF för att hon inte vill jobba eller där hennes franske man har kommit på att han kan stjäla på de låtsasjobb han får eller att man kan tigga till sig ytterligare tre tvätt-tider så att man kan utnyttja brickorna till att öppna andra förrårsutrymmen och bjuda in latinamerikanska tjuvar så att de kan bryta sig in hos grannar som har något av värde och att det loggas som de som ånat ut sina brickor till dem var de sista som passerade. smart eller bara inavlat patrask. om dessa varelser som kn ullat till sig sina jobb på socielen började göra hembesök varje sommar och gjorde dem återbetalningsskyldiga (kollat till utmätning) så hade bidragen inte skenat. man får höja skatten så kriminella kan böra sina egna kostnader för det bor väl bara vildar och varelser som går på bidrag i djurparken malmö?
Citera
2019-09-30, 22:18
Medlem
Citat:
Socialtjänstens kostnader i Malmö fortsätter skena

Trots förra höstens enorma besparingar på 300 miljoner kronor fortsätter Malmös socialtjänst att blöda pengar, rapporterar Sydsvenskan. Ökade kostnader för hemlösheten, kriminella ungdomar i behov av institutionsvård och vuxna som behöver missbruksvård gör att budgeten spricker även i år.

Bara under det här årets första åtta månader har Malmö kommun betalat ut närmare 736 miljoner kronor i socialbidrag.
– Malmöbornas pengar används på ett ansvarslöst sätt. Vi är till exempel alldeles för generösa med försörjningsstödet, säger Helena Nanne (M), andre vice ordförande i arbetsmarknads- och socialnämnden.

man får börja med rullande nedsläckning av gatubelysning där politikerna, polis och journalister bor. för solidaritet handlar väl om att alla är med och drar åt svångremmen, inte bara andra. jag har inte bjudit in de som ingen i deras egna skitländer vill ha att göra med och undviker som pesten.
Citera
2019-10-01, 01:37
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullfester
man får börja med rullande nedsläckning av gatubelysning där politikerna, polis och journalister bor. för solidaritet handlar väl om att alla är med och drar åt svångremmen, inte bara andra. jag har inte bjudit in de som ingen i deras egna skitländer vill ha att göra med och undviker som pesten.

Stackars poliser grupperas med politiker och journalister? Visst är vår polis ganska tragisk och mesig, men ändå...de är ju verkligen ute och sliter i gatan och blir ombedda att suga kuk varje dag för skitlöner.

Tror inte att poliser bor i samma fina områden som politiker och journalister (förutom fakepoliser som Dan Eliasson, som egentligen är politiker).
Citera
2019-10-03, 21:02
Medlem
Efter kl 20.00 är det helsvart på Malmös stadsbussar Tack Socialdemokraterna
Citera
2019-10-04, 09:51
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Jag var i Malmö igen förra månaden.

Följande hände:

*Jag åt falafel för 25 kr.
*Jag fick en vägbeskrivning av en invandrare - gratis.
*Jag drack öl på centralstationen och pratade fotboll med en lokalbo.

Följande hände inte:

*Jag blev rånad tre gånger.
*Min fru blev våldtagen och tvångskonverterad till islam.
*Jag gjorde en Youtube-video där jag grät ut om hur synd det är om de arma svenskarna i Malmö.
Citera
2019-10-04, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW

Följande hände:

Följande hände inte:

*Jag gjorde en Youtube-video där jag grät ut om hur synd det är om de arma svenskarna i Malmö.

Sannolikheten att bli rånad tre gånger på en månad (ja, jag läser bokstavligt vad du skriver) är liten även i Malmö. Du måste troligen bo här i flera år för att få den erfarenheten.
Senast redigerad av statligbluff 2019-10-04 kl. 10:52.
Citera
2019-10-04, 14:39
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

Följande hände:

Följande hände inte:

Jag har hört falafel för 25 kr som en fantastisk positiv effekt av mångkulturen väldigt ofta, till och med seriöst argument av journalister.

Hur har Monas "Zlatan och pizza"-argument eka vidare i dagens Sverige?

Pizza, kebab och falafel är förövrigt ohälsosam skitmat som man helst ska undvika.
Citera
2019-10-05, 06:02
Medlem
Bråk och stök utanför Amiralen på Ammiralsgatan

Bråk och stök utanför Amiralen på Ammiralsgatan. Enligt tillståndet fick man ta in 1250 personer men nästan dubbelt så många kom och detta medförde att det blev stökigt utanför. Polisen fick vara på plats stora delar av kvällen för att hålla ordning utanför lokalen.

https://www.pppress.se/nyhet/brak-och-stok-utanfor-amiralen-pa-ammiralsgatan/?fbclid=IwAR2G_mawKXi7rjD9zaRh3YmSVT1qEXPa-s1oipe89FuAA6gYLFdCTNXgOEA

Bilderna säger allt Tack Socialdemokraterna
Citera
2019-10-05, 09:34
Medlem
Citat:

Följande hände:

Följande hände inte:

Du rabblar upp några luddiga punkter. Kom till kritan. Vad är det du vill berätta för FB?
Citera
2019-10-06, 08:44
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcuse
Du rabblar upp några luddiga punkter. Kom till kritan. Vad är det du vill berätta för FB?

Att ni är sensationalister Incel.
Citera
2019-10-06, 11:23
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Bråk och stök utanför Amiralen på Ammiralsgatan

Bråk och stök utanför Amiralen på Ammiralsgatan. Enligt tillståndet fick man ta in 1250 personer men nästan dubbelt så många kom och detta medförde att det blev stökigt utanför. Polisen fick vara på plats stora delar av kvällen för att hålla ordning utanför lokalen.

https://www.pppress.se/nyhet/brak-och-stok-utanfor-amiralen-pa-ammiralsgatan/?fbclid=IwAR2G_mawKXi7rjD9zaRh3YmSVT1qEXPa-s1oipe89FuAA6gYLFdCTNXgOEA

Bilderna säger allt Tack Socialdemokraterna

Så går det när det ska arrangeras festligheter för yngre kulturberikare; Ahmed har biljett men tar med sig brödrar,kusiner och tredjehandskusiner+ deras 31 närmsta polare. Alla ska så klart in.. om inte är samhället rasistiskt i sina grundvalar och inte inkluderande, varpå det ska göras en hämdaktion..
Vi vet ju varför diskoteksbranden i Gbh startade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in