2019-10-03, 23:18
Medlem
Runkoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Nej, i Sverige garanterar inte ett barn ett liv i lyx för modern. Vad har du fått det i från?
Gör dom visst
Citera
2019-10-03, 23:20
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Jag håller med dig #Dora!
Nä Sugardaddy måste verkligen tänka om
han vill gå igenom allt de hennes ex fått göra.
Bli uthängda anklagade för saker så fröken behöver fly landet och ha livvakter.
Listan kan göras lång.
Sant vi får vänta och se vad de blir
av allt om han inte blir hennes trygga hamn hittar fröken säkert en tröstande famn i hennes team.
Jag håller med dig #Doiten!

Under kvällen har Belladonna magiskt tillfrisknat från ångest och torgskräck.
På IG ses hon glatt leendes mysa i soffan med Percy Barnevik.
Om Sugardaddy överger henne kanske hon kan limma på Percy ?

Saxat ur bloggen:
Citat:
Vi klickade han och jag. Jag kunde känna igen mig i honom och jag tror att han gjorde detsamma. Jag har en enorm respekt för Percy och jag är så imponerad över det han har gjort för Hand in Hand. Han har skapat miljontals jobb för kvinnor i fattiga länder. Det är tusen nya varje dag. Det är ett så stort antal att det är svårt att ta in. Vi pratade om vikten av hjälp till självhjälp och hur den metoden slår varenda bistånd på lång sikt. Sedan pratade vi om misstag. Så mycket som jag behövde höra det idag. Mötet med honom kommer jag aldrig att glömma.
Jovisst, Percy Barnevik känner säkert igen sig i Bellsan.
De är ju båda om inte annat internationella företagsledare och företagsbyggare av format

Citat:
Ursprungligen postat av Runkove
Gör dom visst
Nä.
Senast redigerad av DoraF 2019-10-03 kl. 23:39.
Citera
2019-10-03, 23:21
Medlem
Runkoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Du smikrad. Jag betackar mig. Isabelle är slug i affärer. Varför ha en ungtupp som leker börshaj på internet när man kan ha en miljarder man kan blu gravid med? Misstaget var ju att skaffa barn med odd

Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
båtsäsong nu?? är du sjuk??
Han är kåt på Isabelle båtsäsong no no
Citera
2019-10-03, 23:24
Medlem
Runkoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Kan du inte lägga in att du minsann själv sett att hennes supergummi-lökar inte alls är fejkade, för du har minsann sett henne bytte BH eller något liknande handfast
Fler historiska inlägg tack
Vem använder gummi är du sjuk
Citera
2019-10-03, 23:25
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Kan du inte lägga in att du minsann själv sett att hennes supergummi-lökar inte alls är fejkade, för du har minsann sett henne bytte BH eller något liknande handfast
Fler historiska inlägg tack
Ja, vi vill ha mer insiderkunskap !
Citera
2019-10-03, 23:28
Medlem
qutms avatar
Citat:
Har BB kvar privatjeten?
Tillgång till, Nej Inte länge till
Fler inlägg här nu, som hon inte far betalt for än Isabella hinner lägga in själv pa sin blogg
Senast redigerad av qutm 2019-10-03 kl. 23:35.
Citera
2019-10-03, 23:44
Medlem
Citat:
Jag håller med dig #Doiten!

Under kvällen har Belladonna magiskt tillfrisknat från ångest och torgskräck.
På IG ses hon glatt leendes mysa i soffan med Percy Barnevik.
Om Sugardaddy överger henne kanske hon kan limma på Percy ?

Saxat ur bloggen:

Jovisst, Percy Barnevik känner säkert igen sig i Bellsan.
De är ju båda om inte annat internationella företagsledare och företagsbyggare av format

Nä.

Här går det undan det svänger för BB
som vanligt HaHa Percy blir hennes trygga
hamn
Citera
2019-10-03, 23:49
Medlem
Citat:
Tillgång till, Nej Inte länge till
Fler inlägg här nu, som hon inte far betalt for än Isabella hinner lägga in själv pa sin blogg

Nä vi får hoppas det är en tidsfråga bara.
De är så de ska vara hon ska få så lite betalt
så möjligt
Citera
2019-10-03, 23:51
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Att ha privatjet är en sådan otrolig lyx att tok-Dora m fl inte ens kan föreställa sig det. Det finns mer där det kom ifrån. Privatjet går inte att fejka.

Att spekulera i en privatjetåkares ekonomiska situation är ungefär som att oroa sig för prinsessan Sofias pensionssparande. När man väl är inne i den klubben som Isabella och Sofia är finns det alltid skyddsnät.
Citera
2019-10-04, 00:08
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Här går det undan det svänger för BB
som vanligt HaHa Percy blir hennes trygga
hamn
Förlåt men bilden där de av någon anledning sitter tätt intill varandra i en soffa är oemotståndlig.
Bellsan skrattar glatt förälskat mot Percy medan hela Percy signalerar obehag. Från kroppshållning till ansiktsuttryck. Han vill bara bort medan hon myser.
Så ser det ut. Men naturligtvis vet jag inte vad som rör sig i deras huvuden.
Citera
2019-10-04, 00:18
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Att ha privatjet är en sådan otrolig lyx att tok-Dora m fl inte ens kan föreställa sig det. Det finns mer där det kom ifrån. Privatjet går inte att fejka.

Att spekulera i en privatjetåkares ekonomiska situation är ungefär som att oroa sig för prinsessan Sofias pensionssparande. När man väl är inne i den klubben som Isabella och Sofia är finns det alltid skyddsnät.
Jo, privatjet går enkelt att fejka. Det är bara att kontakta t ex Private Jet Studio och för en ringa penning fotograferas i deras Gulfstream.

Bellsans Sugardaddy har ingen privatget, så det är ju bra att Bellsan är med i klubben eftersom han inte är det.
Du som har koll, vad heter klubben alla privatjetåkare är med i?
Citera
2019-10-04, 00:27
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Jo, privatjet går enkelt att fejka. Det är bara att kontakta t ex Private Jet Studio och för en ringa penning fotograferas i deras Gulfstream.

Bellsans Sugardaddy har ingen privatget, så det är ju bra att Bellsan är med i klubben eftersom han inte är det.
Du som har koll, vad heter klubben alla privatjetåkare är med i?

Intressant att du vet allt om hur man fejkar en överklasstillvaro. Egna erfarenheter?

Jag tror inte ens du är så tokig att du förnekar att Isabella har åkt privatjet många gånger. Något du inte är i närheten av att få göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in