2019-10-03, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Hur går det med båten använder fröken den
något?
båtsäsong nu?? är du sjuk??
Citera
2019-10-03, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Du smikrad. Jag betackar mig. Isabelle är slug i affärer. Varför ha en ungtupp som leker börshaj på internet när man kan ha en miljarder man kan blu gravid med? Misstaget var ju att skaffa barn med odd

Vad skulle barnen gjort utan deras förståndiga
närvarande pappa? Man skaffar inte barn efter sin partners plånbok
Citera
2019-10-03, 22:34
Avslutad
Citat:
Vad skulle barnen gjort utan deras förståndiga
närvarande pappa? Man skaffar inte barn efter sin partners plånbok

Du får ta i beaktning att Lutzern lever i upp och nervända världen.

Här är Lutzerns favoritlektyr:

Citat:
https://www.google.se/search?q=en+ding+ding+v%C3%A4rld&tbm=isch&source=i u&ictx=1&fir=R5cQ8OGi-yNM5M%253A%252CjxbROKpV9h0DZM%252C_&vet=1&usg=AI4_ -kRnlWzascw5zrAsf2a_wopygBYiug&sa=X&ved=2ahUKEwjrld HM94DlAhWmw8QBHS2_B_4Q9QEwAHoECAUQBA#imgrc=R5cQ8OG i-yNM5M:
Citera
2019-10-03, 22:37
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Nej, i Sverige garanterar inte ett barn ett liv i lyx för modern. Vad har du fått det i från?

Kanske är du van vid att pappan sjappar i dina white trash-kretsar, men en miljardär ser till att mamman till hans barn har det bra även om han hatar henne. Det tjänar han på i anseende. I fina kretsar funkar det inte att vara känd som mannen som låter mamman till sina barn gå till kronofogden.
Citera
2019-10-03, 22:39
Medlem
Citat:
Älskade Isabelle tog privatjeten till Cannes med barnen. Finns ingen anledning att blogga pa svenska mycket bättre med engelska sa att alla fans förstar henne

Har BB kvar privatjeten?
Citera
2019-10-03, 22:39
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ja hela tiden hon vet inte vilket ben hon ska stå på vad hon ska försöka banka i oss.
Javisst har hon själv ställt till det för sig bara hon själv och ingen annan.
Nja jag undrar verkligen om någon verkligen
tycker synd om henne några medlemmar här påstår ju sig göra det

Tack för du länkade de gamla inlägget jaa jag instämmer att det verkligen är en repris av de hon postade häromdagen.

Fröken kommer säkert försöka hitta på nya trick
men frågan är vem tror på henne?
Inte jag!

Man kan inte sluta tänka vad Erik tänker vad säger han?

Tja, även om Sugardaddy inte har någon lust att fortsätta umgås med Bellsan så lär han inte ha något val om han inte vill riskera att hon ska hänga ut honom. Hon har ju gjort det med sina ex.
Det är stora påfrestningar för dem. Vi får se om han blir hennes trygga hamn .

Citat:
Har BB kvar privatjeten?
Det heter ju get
Senast redigerad av DoraF 2019-10-03 kl. 22:58.
Citera
2019-10-03, 22:55
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Kanske är du van vid att pappan sjappar i dina white trash-kretsar, men en miljardär ser till att mamman till hans barn har det bra även om han hatar henne. Det tjänar han på i anseende. I fina kretsar funkar det inte att vara känd som mannen som låter mamman till sina barn gå till kronofogden.
Att " ha det bra" är inte det samma som ett liv i lyx.
Sugardaddy kommer säkerligen att försörja ytterligare ett barn. Han an försörjer ju de han redan har.
Däremot finns det inget som säger att han kommer att hålla Bellsan med privatget, lägenhet i NY, semesterhus på Rivieran och annat som hon uppenbarligen inte själv har råd med bara för att de fått barn tillsammans.
Citera
2019-10-03, 23:02
Medlem
qutms avatar
Citat:
Du smikrad. Jag betackar mig. Isabelle är slug i affärer. Varför ha en ungtupp som leker börshaj på internet när man kan ha en miljarder man kan blu gravid med? Misstaget var ju att skaffa barn med odd
Skitkul att du och dom andra i Isabellas trollfabrik är tillbaka och boostar Isabella, vet du om att Raffa också hade troll som boostade honom i hans tråd
När någon skrev skämtsamt att Raffa var impotent så svarade slö-trollet att hen... sett Raffas stereiodkuk in action
Och... Isabella och Raffa delar diagnoser...
Inläggen var så knäppa att dom flesta förutom trollen utgick ifrån att det var Raffa själv som trollade och boostade sig själv
Senast redigerad av qutm 2019-10-03 kl. 23:08.
Citera
2019-10-03, 23:04
Medlem
qutms avatar
Citat:
Håller med, de blir historiska. Det krävs visst mod för att våga stå på rätt sida om historien. Till exempel på 80-talet när det var ”mainstream” att hata Mandela & kalla honom terrorist (Thatcher, Reagan m fl) vågade ett fåtal stå upp för det som är rätt. Vara del av häxjaktspöbeln eller inte. Hmm svårt val.
Jo men nu ar det inte 2018 utan 2019
Citera
2019-10-03, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Tja, även om Sugardaddy inte har någon lust att fortsätta umgås med Bellsan så lär han inte ha något val om han inte vill riskera att hon ska hänga ut honom. Hon har ju gjort det med sina ex.
Det är stora påfrestningar för dem. Vi får se om han blir hennes trygga hamn .

Jag håller med dig #Dora!
Nä Sugardaddy måste verkligen tänka om
han vill gå igenom allt de hennes ex fått göra.
Bli uthängda anklagade för saker så fröken behöver fly landet och ha livvakter.
Listan kan göras lång.
Sant vi får vänta och se vad de blir
av allt om han inte blir hennes trygga hamn hittar fröken säkert en tröstande famn i hennes team.
Citera
2019-10-03, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Lat Lutzer och dom andra i hennes trollfabrik halla pa
Erfarenheten från Raffar-traden - deras ridderliga inlagg blir historiska, roligare med tiden

Det har du så rätt i #qutm!
Mycket snack lite tango från Lutzer i trollskogen.
Citera
2019-10-03, 23:16
Medlem
qutms avatar
Citat:
Jag tror att du ska se den utmärkelsen som ett bevis på vilka kontakter hon faktiskt har. Hon har mäktiga vänner som såg till att hon lyftes fram. Och det är i sin tur ett bevis på att hon sitter säkert i tillvaron.
Sen spelar hon sitt spel och lurar tok-Dora att tro att hon är på vippen till sammanbrott. Precis som Boris Johnson lurade alla att han var en ofarlig drummel. Sen blev han premiärminister.
Kan du inte lägga in att du minsann själv sett att hennes supergummi-lökar inte alls är fejkade, för du har minsann sett henne bytte BH eller något liknande handfast
Fler historiska inlägg tack
Senast redigerad av qutm 2019-10-03 kl. 23:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in