2019-10-03, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Du är uppenbarligen riktigt dum i huvudet så jag väljer att inte ge dig mer syre nu.
Tönt. Så du tror alltså att alla med torgskräck och ångest drar täcket över huvudet. Bja då vet vi.

Edit. Förövrigt så fattar du troligen inte att fobier har olika grader hos varje individ som lider av någon, vare sig det är torg, cell, eller vad fan som helst-skräck. Dessutom är det antagligen den vanligaste metoden att mota sina fobier genom att möta dem, vare sig man får professionell behandling eller testar sig fram själv.
Senast redigerad av lacrima 2019-10-03 kl. 18:25.
Citera
2019-10-03, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Tönt. Så du tror alltså att alla med torgskräck och ångest drar täcket över huvudet. Bja då vet vi.

Edit. Förövrigt så fattar du troligen inte att fobier har olika grader hos varje individ som lider av någon, vare sig det är torg, cell, eller vad fan som helst-skräck. Dessutom är det antagligen den vanligaste metoden att mota sina fobier genom att möta dem, vare sig man får professionell behandling eller testar sig fram själv.

Det intressantaste är väl att Bellas torgskräck kom fram just nu, som av en slump, precis när hon behövde sympatin som mest...
Citera
2019-10-03, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Det intressantaste är väl att Bellas torgskräck kom fram just nu, som av en slump, precis när hon behövde sympatin som mest...
Som sagt jag följer inte henne. Jag vet inte om hon ljuger om sin torgskräck, hela liv och vad f*n som helst. Men den jag citerat är ett uppenbart dumhuvud. Nuff said.
Citera
2019-10-03, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Alltså iblan skriver ni så jävla skeva saker att man bara måste kommentera. Jag följer inte Bella men kikar in då och då av nyfikenhet.

Med det sagt så är det så att torgskräck, cellskräck, scenskräck osv. är relativt vanligt bland folk som rör sig i kretsar där de hela tiden måste utmana sina fobier. Skådespelare tex. har relativt ofta scenskräck men inte fan är det många av dem som slutar med sina jobb därav, de jobbar på att möta och mota sina fobier istället för att dra täcket över huvudet. suck.

Personligen betvivlar jag inte för ett ögonblick att Blondinbella lider av samtliga diagnoser, varav många betydligt värre än torgskräck, panikångest och så vidare.

Med det sagt undrar jag vad som hände i tråden i morse. Släppte någon in en drogad förskoleklass?
Citera
2019-10-03, 18:54
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
BB om sin ångest och torgskräck varje dag händer något i hennes liv.

https://forumbilder.com/i/rdpF

https://forumbilder.com/i/rdpT

https://forumbilder.com/i/rdpY

Det är nog på väg att braka ihop rejält. Är det en konkursansökan på ingång, och i så fall vilket företag? Krämbolaget gick ju bra förra året så det borde inte vara uttömt på cash redan. Eller måste hon sälja Lidingövillan pga ekonomiska trubbel?
Citera
2019-10-03, 19:01
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Personligen betvivlar jag inte för ett ögonblick att Blondinbella lider av samtliga diagnoser, varav många betydligt värre än torgskräck, panikångest och så vidare.
Med det sagt undrar jag vad som hände i tråden i morse. Släppte någon in en drogad förskoleklass?

det blev full fart i traden efter expressens artikel, hoppas det haller i sig
nu behover traden osminkade fotton, marknadsdomstolens domar, någon som letar kvitton bland skrap, kemi-analyser
snart flashbacks populäraste trad, och traden kommer inte låsas (som Raffa-traden) pga att Isabella hamnar pa rättspsyk sa framtid ser ljus ut
Citera
2019-10-03, 19:18
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
I,m waiting..och så är jag såå tacksam att tråden oförtrutet lever på, sanningen kommer alltid fram, förr eller senare..
Ja, det går ju varit uppenbart att Bellsan levt i ett luftslott.

Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Det är nog på väg att braka ihop rejält. Är det en konkursansökan på ingång, och i så fall vilket företag? Krämbolaget gick ju bra förra året så det borde inte vara uttömt på cash redan. Eller måste hon sälja Lidingövillan pga ekonomiska trubbel?
Ryktet säger att Bellsan är på väg att tvingas bort från kladdbolaget.
Utan rätten till varumärket Löwengrip är hon rökt. Då är läget riktigt illa.
Men Bellsan är som en kackerlacka.

Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow

Ja, ni är många ur den förskoleklassen som anslutit er till tråden på sistone
Citera
2019-10-03, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Ja, det går ju varit uppenbart att Bellsan levt i ett luftslott.

Ryktet säger att Bellsan är på väg att tvingas bort från kladdbolaget.
Utan rätten till varumärket Löwengrip är hon rökt. Då är läget riktigt illa.
Men Bellsan är som en kackerlacka.

Ja, ni är många ur den förskoleklassen som anslutit er till tråden på sistone

Fast det vore ju inte så smart att helt kasta ut Bella ur ett bolag som bygger på hennes brand. Om nu hennes image har falnat så mycket så är ju bolaget inte så mycket värt. Och utan Bella är det ju helt värdelöst, om hon motarbetar dem så kommer det ju gå urdåligt. Det enda bolaget har är ju hennes brand.
Citera
2019-10-03, 19:33
Medlem
qutms avatar
Citat:
Fast det vore ju inte så smart att helt kasta ut Bella ur ett bolag som bygger på hennes brand. Om nu hennes image har falnat så mycket så är ju bolaget inte så mycket värt. Och utan Bella är det ju helt värdelöst, om hon motarbetar dem så kommer det ju gå urdåligt. Det enda bolaget har är ju hennes brand.
Nar folk gjort bort sig, sa gör man ett (typ senile adviser) avtal som räddar dennes heder en del, men som också begränsar dennes möjligheter att uttala sig och sabotera framöver
I Kina sa kallar man det for att hjälpa folk ner ifrån pedistalen, och pa engelska step down, men det kan likaväl ga brutalt till också
Om det ar som folk skriver, att Isabella lider av en slang av narcissism, sa brukar det vara väldigt svart att konfrontera med fakta som strider emot självbilden att denne ar störst och bast i världshistorien och da kanske denne inte accepterar avtalet
tvärt om sa agerar folk for långsamt, kunderna kan svika snabbare an man tror och inte komma tillbaka som man kanske tror, sa desto snabbare man kan städa byken desto mindre skada
En enda medarbetare kan orsaka massavhopp och nedläggning, och det behover inte ens vara galjonsfiguren
Senast redigerad av qutm 2019-10-03 kl. 19:42.
Citera
2019-10-03, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF

Javisst. Det är samma 180 graders vändning som vanligt.
Men tycker någon på riktigt synd om henne? Hon har ju själv ställt till det för sig.
Den intressanta frågan är hur hon ska kunna kapitalisera på det hon nu skriver om?!?

Det är lite kul att det där modigaste inlägget är en repris av något hon skrev förra sommaren:
https://www.isabellalowengrip.se/2018/06/19/11-bolag-pa-11-ar/
Bellsan har inte lärt av sina erfarenheter.

Bellsan verkar ha slut på tricks

Ja hela tiden hon vet inte vilket ben hon ska stå på vad hon ska försöka banka i oss.
Javisst har hon själv ställt till det för sig bara hon själv och ingen annan.
Nja jag undrar verkligen om någon verkligen
tycker synd om henne några medlemmar här påstår ju sig göra det

Tack för du länkade de gamla inlägget jaa jag instämmer att det verkligen är en repris av de hon postade häromdagen.

Fröken kommer säkert försöka hitta på nya trick
men frågan är vem tror på henne?
Inte jag!

Man kan inte sluta tänka vad Erik tänker vad säger han?

Senast redigerad av Doiten 2019-10-03 kl. 19:43.
Citera
2019-10-03, 19:42
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Hur vet du att kladdbolaget är helt värdelöst utan Bellsan?
"Löwengrip" är inte det första varumärket som grundats av en person med samma namn och sedan drivits vidare av helt andra personer. Bellsan kommer naturligtvis inte att ges fria händer att säga och göra varsomhelst om hon sas tvingas bort. Om hon gör det väntar sanktioner eller en fet stämning.
Märkligt att du inte känner till detta.
Det är som qutm skriver:
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Nar folk gjort bort sig, sa gör man ett avtal som räddar dennes heder en del, men som också begränsar dennes möjligheter att uttala sig och sabotera framöver
I Kina sa kallar man det for att hjälpa folk ner ifrån pedistalen, och pa engelska step down, men det kan likaväl ga brutalt till också
Om det ar som folk skriver, att Isabella lider av en slang av narcissism, sa brukar det vara väldigt svart att konfronteras med fakta som strider emot sjalvbilden att denne ar störst och bast i världshistorien och da kanske denne inte accepterar avtalet
Citera
2019-10-03, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight

Hennes luftslott är säkert på väg att rasa.
Jag har ingen aning vad som är på gång
men något är det tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in