2019-10-03, 21:55
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Kanske för att den användaren förstod att det var ett uttryck använt på skoj?
Haha Ni är för söta.
Jag tror nog att Luzern kan tala för själv, tror inte du det?

Berätta för mig vad detta har med topic att göra. Jag ser inte kopplingen till Bellsan.
Citera
2019-10-03, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Åh, så fint att du håller koll på mig. Jag är smickrad

Utmärkelsen är en av Bellsans största stunder. Något att se tillbaka på för henne.
Du smikrad. Jag betackar mig. Isabelle är slug i affärer. Varför ha en ungtupp som leker börshaj på internet när man kan ha en miljarder man kan blu gravid med? Misstaget var ju att skaffa barn med odd
Citera
2019-10-03, 21:58
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Dora verkar förvisso vara en dåre emellanåt, men du pratar i nattmössan. Alla fattar att det här är en taktik, vi diskuterar ju exakt vad syftet och bakgrunden med det är. Vi känner också alla till den utmärkelsen, som givetvis var rena skämtet. Isabella må vara företagsam men det finns korvkiosker som gör större vinst än hennes imperium. Hon har noll koll på ekonomi och har inte mer ”makt” än en genomsnittlig advokat eller mellanchef på ett slumpmässigt bolag. Hon är inte ens sverige 100:e mäktigaste kvinna pch hennes inflytande är nog inte ens en promille av Christina Stenbecks, Antonia Axelsson-Johnssons eller valfri kvinnlig Wallenbergare.

Jag tror att du ska se den utmärkelsen som ett bevis på vilka kontakter hon faktiskt har. Hon har mäktiga vänner som såg till att hon lyftes fram. Och det är i sin tur ett bevis på att hon sitter säkert i tillvaron.

Sen spelar hon sitt spel och lurar tok-Dora att tro att hon är på vippen till sammanbrott. Precis som Boris Johnson lurade alla att han var en ofarlig drummel. Sen blev han premiärminister.
Citera
2019-10-03, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Så du har alltså hittat på saker som inte
är sant?
Jag har aldrig påstått mig veta saker som
du om BB”s privata liv IRL.
Ge dej med dina lögner bara pinsamt
Citera
2019-10-03, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Isabella Löwengrip spelar er alla så lätt. Hon har full koll på läget och kör nu detta narrativ för att generera uppmärksamhet. Det är ju bara att se vilken aktivitet det blivit här. Det blir bara mer cash i Bellsans ficka.

Det du skriver kan säkert gälla en del men många gör garanterat också som jag och får fullständigt klart för sig vad Blondinbella skrivit utan att någonsin besöka hennes sociala kanaler. Dessutom är det rimligt att tänka sig att Expressens och andras granskning av hennes besökssiffror åtminstone på sikt får effekt. Jag skulle tro att hon har ganska avsevärda ekonomiska problem, faktiskt, åtminstone om hon ska reda upp dem utan Sugardaddys hjälp. Visst sitter hon och kör snyfthistorier i bloggen men det ser folk igenom, ingen tar det på allvar.
Citera
2019-10-03, 22:03
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Du smikrad. Jag betackar mig. Isabelle är slug i affärer. Varför ha en ungtupp som leker börshaj på internet när man kan ha en miljarder man kan blu gravid med? Misstaget var ju att skaffa barn med odd
Åh, var inte så blygsam. Det är okej att smickra
Tja, förmodligen var Hajen den bäste hon kunde hitta just då. Det var säkerligen roligt med all lyx så länge det varade. Sugardaddy träffade hon först senare.

Ett barn med Sugardaddy garanterar inget lyxliv framöver för Bellsans del.

Citat:
Jag tror att du ska se den utmärkelsen som ett bevis på vilka kontakter hon faktiskt har. Hon har mäktiga vänner som såg till att hon lyftes fram. Och det är i sin tur ett bevis på att hon sitter säkert i tillvaron.

Sen spelar hon sitt spel och lurar tok-Dora att tro att hon är på vippen till sammanbrott. Precis som Boris Johnson lurade alla att han var en ofarlig drummel. Sen blev han premiärminister.
Nä, jag tror inte alls att Bellsan är på vippen till ett sammanbrott. Detta har jag skrivit i tråden.
KIBy däremot är övertygad om att Bellsan kollapsat totalt:

Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
jo,jo, i princip håller jag med dig, men det känns ändå sorgligt, faan, jag har inget ansvar för henne, bara följt henne massa år och tyckt att hon burit sig fruktansväsvärt åt, då, men , nu: total menthal kollaps..Liksom: jag kan inte göra något, hallå, finns det det nån här som är vaken?Antagligen har jag fel.
Senast redigerad av DoraF 2019-10-03 kl. 22:08.
Citera
2019-10-03, 22:06
Medlem
Citat:
Haha Ni är för söta.
Jag tror nog att Luzern kan tala för själv, tror inte du det?

Berätta för mig vad detta har med topic att göra. Jag ser inte kopplingen till Bellsan.

Ge dig nu med den här metadiskussionen. Och vill du fortsätta får du göra det för dig själv.
Citera
2019-10-03, 22:12
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Ge dig nu med den här metadiskussionen. Och vill du fortsätta får du göra det för dig själv.
Haha Ni är för söta.
Jag ber att få påminna dig om att jag bara besvarar inlägg riktade till mig. Om du inte vill ha svar av mig föreslår jag att du avstår från att citera mig.

Förstår fortfarande inte vad detta har med topic att göra. Vad är kopplingen till Bellsan?
Citera
2019-10-03, 22:15
Bannlyst
Citat:
Åh, var inte så blygsam. Det är okej att smickra
Tja, förmodligen var Hajen den bäste hon kunde hitta just då. Det var säkerligen roligt med all lyx så länge det varade. Sugardaddy träffade hon först senare.

Ett barn med Sugardaddy garanterar inget lyxliv framöver för Bellsans del.
det är Ingen Sugardaddy det är en miljardär

självklart garanterar en barninvestering ett liv i lyx
Citera
2019-10-03, 22:17
Medlem
Citat:
Sandhamn idag med splirrans nya fina baten härligt för barnen och 350 hästars utbordaren fungerar riktigt bra.

Snart dags att flyga över atlanten igen för att förbereda sin nya lägenhet som ligger pa bra läge i staden.

Hur går det med båten använder fröken den
något?
Citera
2019-10-03, 22:18
Medlem
Citat:

Men det är väl klart att hon klarar sig om till exempel hennes Sugardaddy går in med pengar. Att det fanns någon i Blondinbellas närhet som stod för den lyxkonsumtion hon ganska plötsligt började visa upp kom knappast som en överraskning för någon. Och precis som du skriver var det tydligt att utmärkelsen till näringslivets mäktigaste kvinna i första hand bottnade i kontakter, Blondinbella själv har inte någon makt över huvud taget.

Det jag och andra skriver om är hennes egen förmåga, hennes egna inkomster, hennes egna företag. Och jag tycker personligen att det är tragiskt att en ung kvinna väljer att vara tillsammans med en rik man för att nå framgång. Det är inte direkt 2019 att göra så.
Citera
2019-10-03, 22:23
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
det är Ingen Sugardaddy det är en miljardär

självklart garanterar en barninvestering ett liv i lyx

Nej, i Sverige garanterar inte ett barn ett liv i lyx för modern. Vad har du fått det i från?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in