Flashback bygger pepparkakshus!
2019-09-29, 19:07
Medlem
Fazer har haft denna variant i många år, den säljs främst i juletider av förklarliga skäl. Jag tycker att den är riktigt god, men kan tänka mig att Marabous variant inte är lika bra då chokladen redan i sig själv är sötare än Fazers.
Citera
2019-09-29, 19:13
Medlem
Tycker chokladen är rätt bra.
Citera
2019-10-02, 18:39
Medlem
carminaburanas avatar
ganska trist tyckte jag den var.
Citera
2019-10-03, 17:35
Medlem
Ska testa den bara jag hittar den på affären här hemma. Ofta brukar deras "säsongssmaker" vara goda. Hallon som kom i somras (eller när det nu va) blev en storfarvorit här hemma.
Citera
2019-10-03, 21:04
Medlem
Några recensioner från er chokladälskare?
Citera
2019-10-03, 21:25
Medlem
rednandslimys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackhawkdown

Har redan tryckt i mig två stycken. Är en jävla sucker på pepparkakor iof. Tycker den funkar bra, smaken tar inte över helt och doften är bra. Det är degbitar i chokladen så den blir väldigt krispig.
Bättre än digestive och oreo.
Citera
2019-10-08, 10:01
Bannlyst
Marabou Strawberry Cheesecake går att beställa hos Godis247.se. Har själv beställt 4 st, samt lite finska chips
Citera
2019-10-15, 19:57
Medlem
Jag har smakat dessa och gjort recension på Youtube
https://www.youtube.com/watch?v=682acN9dP3E

Jag tyckte de var jättegoda och har köpt och ätit flera stycken av dem. Enda grejen är väl att det känns för tidigt med julsmaker men annars är den perfekt.
Citera
2019-10-15, 21:58
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Köpte naturligtvis inte själv, men hade möjlighet att smaka: Det var en tämligen vidrig kombination. Förstörde chokladsmaken helt med någon slags artificiell pepparkaksarom. Plus för texturen dock, bra balans mellan kaka och choklad. Barn gillar den nog.

Saknar non-stop-smaken som väl fanns i det ordinarie sortimentet under en tid, men som utgick helt och sedan kom tillbaka som julspecial åtminstone två gånger. En av mina favoritsmaker, men också ett billigt sätt att äta non-stop, som annars betingar ett avsevärt högre kilopris.
Citera
2019-10-20, 19:26
Medlem
lrreversibles avatar
Citat:

Stor besvikelse. Köp den inte, riktigt tråkig chokladkaka. Trodde det skulle vara mer som marabou med digestive, dvs digestivebitar i chokladen som känns tydlig och ger mera "krisp". Det här smakade som vanlig marabou med något konstig pepparkaksarom. Riktigt besviken.
Citera
2019-10-21, 08:23
Medlem
Citat:
Ätit 3 stycken hittills Den är lite mäktig, så hela kakan försvinner inte i ett nafs, men nästan...
Citera
2019-10-30, 21:08
Medlem
XtraXs avatar
Kommer inte att köpa igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in