Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Nästen rätt - bara att VW var hyresgäst i TS:s barndomshem, för tio år sedan, med bra utsikt över Hagens egendom. TS bor nu i samma gata, bara längre bort från Sloraveien 4.
Okei. Jeg trodde at kryptomannen vår bodde der som elektrikeren bor nå? Eller bor han ikke der?
Sloraveien 7? Men når man søker han opp på 1881, så kommer det opp Sloraveien 10.
Her han sitter, så ser det ut som at han sitter ved eiendommen Sloraveien 7.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0n0Ln0/ringte-til-anne-elisabeth-hagen-klokken-0948-stusset-over-at-han-ikke-fikk-svar
Men han kanskje sitter utenfor huset til sin far, Tore Skansen.
Jeg vet at folk ikke liker/gillar at jeg bruker fullt navn og adresse, men det skaper bare forvirring syntes jeg med disse forkortelsene, dessuten står jo navnet hans i media uansett.
Ja, interessant det med at en mann som er ekspert på krypto har bodd rett ved Sloraveien 4.
Det kan jo tenkes at han er med i dette, som et ledd.
Det med stripsen tror jeg ikke har med elektrikern å gjøre. Dem bruker riktignok strips elektrikerne, men det er ikke mye det blir brukt, og ihvertfall ikke i private hus.
Det brukes endel strips for å stripse kabler fast i kabelgater som ser ut som stiger, typisk i taket i butikker/affærer og foretningsbygg, og det brukes strips for å stripse varmekabel.