Citat:
När man läser dagboksbladen så tror jag nog att många inblandade där kan ha tänkt... "kan du slå huvudet rejält nästa gång" så vi slipper dig...Din reaktion...
On topic: jag tror bara det var ett vilt uppslag likt många här i tråden, som skulle bygga på att de är förbenat trötta på KL och vill sätta åt henne, eller bara som ett uttryck för missriktad illvilja mot allt som har med henne att göra (vilket iofs inte är helt orimligt). Dock tycker jag nog att scenariot i sig är orimligt, menmen.
On topic: jag tror bara det var ett vilt uppslag likt många här i tråden, som skulle bygga på att de är förbenat trötta på KL och vill sätta åt henne, eller bara som ett uttryck för missriktad illvilja mot allt som har med henne att göra (vilket iofs inte är helt orimligt). Dock tycker jag nog att scenariot i sig är orimligt, menmen.
Jag själv satt och svor när jag läste bladen och dom stackarna som försökte få Karin att skicka in läkarintyg, lämna in bilagor, överhuvudtaget nå henne, måste ha varit fruktansvärt trötta på henne.
Och så alla uppskjutna rättegångar, vilket ger en massa merjobb för vittnen ska nås och meddelas och allt måste göras om med nya kallelser som ska ut osv.
Sen ska rätten även boka nytt datum och alla rådmän måste kollas så att dom kan vara med då... och så ställs allt in igen och det börjar om från noll igen
Fan, Karin har ju mattat ut den här rättsapparaten i nästan 6 år och kostat staten massor med pengar med sina trix, knep och knåp.
Ja... för er som undrar... så tänkte jag själv den tanken... slå huvudet rejält nästa gång.
Såna här människor ger sig aldrig... frågan är bara vad nästa tvist blir.
Edit: Jag tror faktiskt inte att Karin har slagit något huvud mer än dom 4 stygnen hon fick... resten är lögn och undanflykter för hon vill inte inställa sig i rätten.