2019-10-02, 23:04
Medlem
flammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
VA? Förklara för mig varför tvisterna skulle sluta för att HOL skjuter Karins "springpojke"?
Är det någon som skulle skjutas för att få slut på tvisterna är det ju Karin.

Skjuts en av hennes springpojkar så kan hon skaffa en ny utan problem nu när hon är god för ca 10 mille. Folk gör mycket för rätt pengar.
Din reaktion...

On topic: jag tror bara det var ett vilt uppslag likt många här i tråden, som skulle bygga på att de är förbenat trötta på KL och vill sätta åt henne, eller bara som ett uttryck för missriktad illvilja mot allt som har med henne att göra (vilket iofs inte är helt orimligt). Dock tycker jag nog att scenariot i sig är orimligt, menmen.
Citera
2019-10-02, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Den fule fick en hel del kontrollfrågor som han kunde svara på. Förhoppningsvis dyker han upp imorgon så vi får klarhet i detta. Men kul med lite drag i tråden som varit så ensidig och gått på tomgång ett bra tag

Är han norrman så tycker jag han ska skriva inläggen på norska men det är väl bara låta google translate jobba så det är inte värt nåt som kontroll heller.
Om inte annat får vi veta vad advokathora heter på norska. Alltid något.
Citera
2019-10-02, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Ja med din källkritik kan vi inte annat än å hoppas på undergången. Allah Wakbar!

Du verkar vara på bråkhumör ikväll och hugger på allt som rör sig. Du gör bara bort dig själv med fjantiga påhopp.

Jag hänvisade till en skribent som bekräftade att polisen spelade in ett samtal där hen av polisen fick veta att det säkrats spår av en viss FO, vilket fulis bekräftade idag. Denna inspelning kommer att finnas med i FUPen. Jag bedömmer, 08 som trovärdig, du gör det uppenbarligen inte du
Citera
2019-10-02, 23:11
Medlem
Flaskbackares avatar
Hade velat ha en omröstning om vem man hoppas är skyldig/oskyldig i tråden! Hur gör man detta?? Är det moderator som beslutar????
Citera
2019-10-02, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Välkommen in i tråden. Allt är möjligt. Vad tror du?

Men du vet ju att FO och KL känner varandra 08. Och du vet att HOL och MN är/varit ett par. Det har du skrivit själv här.

Då kan du ju inte skriva ”allt är möjligt” när någon frågar om det kan vara så att de inte har relationer med varandra?

Till och med polisen vet ju att FO och KL känner varandra eftersom du varit där och blivit hörd om det.

Är jag snett ute med frågan eller?
Citera
2019-10-02, 23:14
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Du verkar vara på bråkhumör ikväll och hugger på allt som rör sig. Du gör bara bort dig själv med fjantiga påhopp.

Jag hänvisade till en skribent som bekräftade att polisen spelade in ett samtal där hen av polisen fick veta att det säkrats spår av en viss FO, vilket fulis bekräftade idag. Denna inspelning kommer att finnas med i FUPen. Jag bedömmer, 08 som trovärdig, du gör det uppenbarligen inte du

Nej jag är inte på bråkhumör som du säger, du refererar till rykten som du i ditt huvud gör till källor.
Rykten och hörsägen har ingenting med sanningen att göra, lätt som plätt!
Citera
2019-10-02, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Instämmer i den bedömningen, och någon norrman är det inte heller som skrev detta. Med så många inlägg skulle det finnas små detaljer som avslöjat ett norskt ursprung. Personen ifråga talar rikssvenska med ett inledningsvis grovt språkbruk som dock känns påklistrat eftersom det sedan försvinner.

Norrmannen är född i Sverige Boo (Stockholms län, Uppland). Så det gäller att ha stenkoll.
Citera
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Hur fan vet du att han får fängelse för det första? När man häktar på starkare misstankegrad får man samtidigt större resurser att hitta misstänkt gärningsman. Du vet inte ett skit utan du sitter och gissar efter vad du tror. Idiot är du.

Därför ditt jävla miffo att alla blir häktad i sverige om straffet överstiger 6 månaders fängelse
Citera
Medlem
Direktlogiks avatar
Finns det något som tyder på att denne HOL är något svagare begåvad än genomsnittet?
Annars finns det inte en chans att han skulle öppna dörren när någon pundare härjar utanför , dessutom inte med någon gammal uppborrad startpistol och börja brottas.
Han skulle ringa polisen.
Det fattas bara några utomjordlingar sen är fallet löst.
Citera
2019-10-02, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Välkommen i tråden.
Jag har bara sett en enda postare påstå att Karin och FO känner varandra.
Samma postare påstår också att MN och HOL har ett förhållande.

När det kommer in flera som kan verifiera dom påståendena då blir dom trovärdiga... tills dess är det en "trådsanning".

Dagens juridik har ju också kopplat Fredrik till att vara skytten. De har många jurister i sitt nätverk så de har nog tagit del av bevis innan de publicerade den artikeln. Likaså Expressen och Aftonbladet.
Citera
2019-10-02, 23:17
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Därför ditt jävla miffo att alla blir häktad i sverige om straffet överstiger 6 månaders fängelse

Varför satt han inte häktad då din jävla miffo? Ännu en amatör!
Citera
2019-10-02, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Men du vet ju att FO och KL känner varandra 08. Och du vet att HOL och MN är/varit ett par. Det har du skrivit själv här.

Då kan du ju inte skriva ”allt är möjligt” när någon frågar om det kan vara så att de inte har relationer med varandra?

Till och med polisen vet ju att FO och KL känner varandra eftersom du varit där och blivit hörd om det.

Är jag snett ute med frågan eller?

Jag är öppen för alla nyregistrerade som kommer in i just den här tråden med sitt första inlägg idag. Först fulis och nu Snicky. Trollfabrik börjar det verka som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in