2019-10-02, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Det mot Caroline kan inte ha gått till Hovrätten. De häktade honom för det i tingsrätten eftersom han inte dök upp. Han menar nog deldomen, den delen som gäller JL..
Ok, tack för det. Det är mycket på den snubben, många misshandelsfall, rån och bedrägerier. Och naturligtvis en sanningssägare eftersom flera här sväljer allt han säger med hull och hår. En kille som säger till en åklagare att stoppa upp dildon i fi**an. Lovely.
Citera
2019-10-02, 20:54
Medlem
Många frågor som fulis måste svara på innan jag köper hans inlägg.
Citera
2019-10-02, 20:56
Medlem
allegragellers avatar
Aktörerna i den här historien är fullkomligt osannolika, vad ÄR detta? En dokusåpa som utspelar sig i juristmiljö? "Psykopat söker jurist" eller vice versa. Om jag inte redan varit laglydig så hade jag blivit det efter att ha tagit del av den här soppan för att slippa komma i närheten av dessa rättsstatens vapendragare.
Citera
2019-10-02, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Varför uppgav han inte skyttens namn då?

Vet vi att han inte gjort det, kanske inte i ambulansen men den första polisen?
Citera
2019-10-02, 20:59
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Så HOL skulle ge en version till polisen om att det dök upp en skytt med pistol i trapphuset och sen om det hittas ett vapen längs Norr Mälarstrand eller någon annanstans med endast HOLs dna och fingeravtryck på som då skulle vara hans pistol?
Nej så korkad är han inte att han som brottsoffer ljuger om vad som hänt. Sorry.

Varför skulle FO öht börjat skriva i denna tråden och samtidigt erkänna att han varit på plats när mordförsöket ägde rum?
Han vill inte ens delta i Frivårdens utredning om saker som skulle gett honom ett ev mildare straff, och nu skulle han skapa konto och börja erkänna sin del i brott?
Nej det är ett troll som skriver och inte FO, tror jag skall tilläggas.
Citera
2019-10-02, 21:00
Medlem
room6527s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
För att tjejens styvmorsa försökte bränna ner advokathorans hus men tog fel på gata så fel hus i Bromma brann ner.

Vet du år/mån för branden och färgen på huset som brann ner, strök någon med i branden "som blev fel" ?.
Startpistolen, var det denna "bögmodell":
https://www.game-on.no/products/zoraki---m906-startpistol-9mm-pak-front-fire---shiny-chrome
Den är j väldigt poppis i....Norge.
Sen kan du väl beskriva hissen som du klev in i lite grann då det finns flera på adressen.
Du körde uppenbarligen upp S:t Eriksgatan och svängde vänster framför polisens tunnelutfart, där det även finns mest med kameror, du borde ju inse att ditt ansikte finns på en massa hårddiskar nu, oavsett vilken bil du körde när dom kollar av alla i området under en viss tidsrymd, bilar som cyklister och fotgängare.
Citera
2019-10-02, 21:00
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Vet vi att han inte gjort det, kanske inte i ambulansen men den första polisen?

Då hade han varit häktad på sannolika skäl för mordförsök.
Citera
2019-10-02, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Karin så till mig att Fredrik var oskyldig. Å andra sidan så polisen i förhöret att de visste att Fredrik var skytten så då har de kanske DNA spår efter honom.

Ja, fredrikdenfule skrev idag att det fanns gener (tror hen menade dna) från honom i trapphuset, eftersom HOL sköt honom
Citera
2019-10-02, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Nej, jag märke stor skillnad i språket i hans olika inlägg.

Edit: Pucktvåa
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Varför skulle FO öht börjat skriva i denna tråden och samtidigt erkänna att han varit på plats när mordförsöket ägde rum?
Han vill inte ens delta i Frivårdens utredning om saker som skulle gett honom ett ev mildare straff, och nu skulle han skapa konto och börja erkänna sin del i brott?
Nej det är ett troll som skriver och inte FO, tror jag skall tilläggas.

Precis, bättre att kontakta polisen än svamla här. Sorgligt att se de som ivrigt köpte hela den här den-fule-grejen. Det är som om en rysk trollfabrik i St Petersburg har examen i svenska i tråden idag.
Citera
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Ja, fredrikdenfule skrev idag att det fanns gener (tror hen menade dna) från honom i trapphuset, eftersom HOL sköt honom

Precis reagerade oxå på detta, "gener" hallå eller. Han är som sagt bevandrad inom brott å straff så knappast han skulle skrivit gener.... Fast han kanske är halvmongo?
Citera
2019-10-02, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Då hade han varit häktad på sannolika skäl för mordförsök.
Inte sannolika, inte om de inte har handfasta bevis. Nu är han häktad i sin frånvaro för annat brott. Och när han väl sitter där så kan man i lugn och ro undersöka hans delaktighet i HOL-skjutningen. Om man skulle enbart häktat honom på kanske skäligen misstänkt för skjutningen så hade de inte kunnat garantera att de fått fast honom. På sannolika skäl för annat brott, då kan han sitta där och omhäktas hur länge som helst - vilket ger polisen arbetsro. Efterlyst är han i vilket fall. Och fast kommer han bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in