2019-10-02, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
Jag vill inte prata illa om mina barns mammor. Man pratar aldrig illa om kvinnor som man varit tillsammans med.

Så du pratar inte illa om JL i de förhör vi tagit del av här?

Det var något om att du k*nullat henne i några cancerhål osv enligt något sms till målaren? Det var nåt om hora hit och dit?
Citera
2019-10-02, 16:24
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Jag har aldrig misshandlat någon.

Var satt du någonstans nu igen?
Citera
2019-10-02, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Stämmer dessa uppgifter från den nya inläggaren är väl HOL rätt rökt på lite olika sätt? Karriären över, kanske t o m hamnar i finkan för att felaktigt pekat ut KL som anstiftare när personen som ringer på dörren "bara" vill prata med HOLs flickvän eller älskarinna (eller vad dom nu har för relation)?. HOL drar alltså vapen och skjuter först, behöver man ha tillstånd för en sån där pistol?

Hur som helst, det blir ju än mer tragiskt för de stackars barnen OCH det blir ju ytterst pinsamt för drevet här i tråden som skrivit tusentals inlägg om hur vidrig KL är, även om hon inte på ngt sätt haft med detta att göra. Vi får väl se hur det utvecklar sig

Vi har inte sett slutet ännu.

Detta är en dråplig skildring om en manlig Becky Sharps öden och äventyr mot rikedom. Mycket roande och pedagogiskt.
Citera
2019-10-02, 16:26
Medlem
Citat:
Jag har aldrig misshandlat någon.

Stekpannan på häktet då?
Citera
2019-10-02, 16:26
Medlem
Citat:
Hon har terroriserat min tjej. Skickat en kidnappare som är handlare i Kallhäll för att avrätta min tjej. När tjejens styrmorsa fick veta det så skickade hon sin son att kidnappa och skjuta handlaren. Men han fegade ur och handlaren ringde polisen så polisen fick honom häktad men han blev sedan fri i väntan på rättegång och kunde fly till Marocko förra året.

För min person kvittar om du är fantasier eller på riktigt. Polisen känner till din historia som du skriver här och vet vad du pratar om, enda viktiga!
Någon önskade mina barnsliga skriverier till Hollywood, följer du me' ...eller stannar vi i Stockwood?
Citera
2019-10-02, 16:27
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen

Detta är en dråplig skildring om en manlig Becky Sharps öden och äventyr mot rikedom. Mycket roande och pedagogiskt.

Vi får nog se hur mycket som visar sig stämma, men visst intressant och pedagogiskt.
Citera
2019-10-02, 16:29
Medlem
Citat:
Nej jag är inte våldsam. I häktet sa jag bara att de kunde få prata med stekpannan om de inte gillade min mat. Man behöver inte vara våldsam. Ord är mer effektivt än handling.

Jag visste inte att man fick laga mat på häktet? Fick du laga cowboysoppa någon gång?
Citera
2019-10-02, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen

Berätta om B Sharps öden är du snäll och hur du kopplar detta till tråden
Citera
2019-10-02, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
För min person kvittar om du är fantasier eller på riktigt. Polisen känner till din historia som du skriver här och vet vad du pratar om, enda viktiga!
Någon önskade mina barnsliga skriverier till Hollywood, följer du me' ...eller stannar vi i Stockwood?

Det vore en skam om skribenten blir avstängd, media och polis följer givetvis skribenten. Även jag.

Hoppas också HOL läser, KL med.

Stämmer allt detta får Thomas Olsson jobba för sin lön mer än nogonsin tidigare. Allt borde gå att kontrollera.
Citera
2019-10-02, 16:32
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Stämmer dessa uppgifter från den nya inläggaren är väl HOL rätt rökt på lite olika sätt? Karriären över, kanske t o m hamnar i finkan för att felaktigt pekat ut KL som anstiftare när personen som ringer på dörren "bara" vill prata med HOLs flickvän eller älskarinna (eller vad dom nu har för relation)?. HOL drar alltså vapen och skjuter först, behöver man ha tillstånd för en sån där pistol?

Hur som helst, det blir ju än mer tragiskt för de stackars barnen OCH det blir ju ytterst pinsamt för drevet här i tråden som skrivit tusentals inlägg om hur vidrig KL är, även om hon inte på ngt sätt haft med detta att göra. Vi får väl se hur det utvecklar sig
Den nye "inläggaren" är bara en leksak. Varför skulle någon med hans påstådda intressen - "Jag vill be er att sluta skriva om ... " - gå in i tråden och skriva "bögen" och "horan" gång på gång? Och krydda med lite flatlöss.

Trams. Hans - vem han nu är - mamma borde ge honom smisk på stjärten.
Citera
2019-10-02, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Jag visste inte att man fick laga mat på häktet? Fick du laga cowboysoppa någon gång?

De flesta häkten serverar färdiglagad mat. På några häkten eller avdelningar på häkten
får de häktade laga maten tillsammans.

https://www.kriminalvarden.se/lattlast/hakte-for-familj-och-vanner/detta-kan-den-haktade-gora-pa-haktet/

Då vet du det nu då.
Citera
2019-10-02, 16:37
Medlem
#henrikdenfule

Sa du att Henrik O Lilja och åklagaren som försökte häkta Karin är bekanta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in