2019-10-02, 16:11
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
Jag åkte lite vilse eftersom det var återvändsgator och det var gatuarbete. Vi mötte polisbilar när vi åkte iväg men ingen kontroll. Jag vet inte varför de sa att jag åkte i en SUV jag åkte i en Volvo.

Jag noterar det förändrade språkbruket i de två senaste inläggen om vägbeskrivningen
Citera
2019-10-02, 16:12
Medlem
Citat:
Kvällen innan gick hon och advokatbögen in i huset. Jag satt i Volvon utanför.

Tack. Det finns ju grannar som säger att dom sett mystisk aktivitet utanför Norr Mälarstrand kvällen innan. Vete fan om jag tror på det men varför gick du inte in på kvällen utan väntade till följande morgon?
Citera
2019-10-02, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Vad har "flatlössbärarinnan" gjort mot dig? Du hittade inte henne! Fortsätter du att leta?
Bryr du dig inte om HOs och KLs barn när du rusade hem till dem?

Hon har terroriserat min tjej. Skickat en kidnappare som är handlare i Kallhäll för att avrätta min tjej. När tjejens styrmorsa fick veta det så skickade hon sin son att kidnappa och skjuta handlaren. Men han fegade ur och handlaren ringde polisen så polisen fick honom häktad men han blev sedan fri i väntan på rättegång och kunde fly till Marocko förra året.
Citera
2019-10-02, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Tack. Det finns ju grannar som säger att dom sett mystisk aktivitet utanför Norr Mälarstrand kvällen innan. Vete fan om jag tror på det men varför gick du inte in på kvällen utan väntade till följande morgon?

För jag såg barnen.
Citera
2019-10-02, 16:14
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Nej det stämmer inte. Domen ändrades i Hovrätten. Julia var med mej i Hovrätten och stöttade mej. De såg att hon inte var rädd för mej och att vi är väldigt kära i varandra.

Så hon ljög om misshandeln? Och du är oskyldig mot de andra tjejerna som anklagat dig?
Citera
2019-10-02, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Bästa sättet att få bromsa skriverierna är väl att komma till Sverige för rättegången eftersom du är häktad. Sen ta ett snack med polisen om allt det här andra om de vill prata med dig om det?

Du är dömd till fängelse ett år och tre månader för brott mot JL bara för nåt år sen och nu är allt chill där i Norge er emellan?

Detta kallar jag för vårdslös juridisk rådgivning på nätet.

Om det är chill med Julia, var rädd om henne. Mitt råd är att ni ska undvika dessa gangstrar ni kommit i kontakt med här i Sverige, och börja ett nytt liv i Norge.

Jag tror HOL vill att detta ska försvinna!
Han står bildligt talat, än en gång, med rumpan bar som en intrigmakerska av rang.
Citera
2019-10-02, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Den 21 september skrev jag detta inlägg.

Nu vet vi att det inte var en riktig pickadoll i denna spektakulära skjutning. Och vi vet också att HOL angivet KL som misstänkt, trots att han visste att hon är oskyldig. Det var HOLs leksaksvapen. Och det handlar om det övriga patrasket HOL och hans flickvän har beröringspunkter med.

Med konsekvens att KL blev frihetsberövad. Ett allvarligt brott att sätta dit oskyldiga. Men praktiskt om KL sitter inlåst för anstiftan till mord, då behöver HOL inte erlägga den nedprutade summan i bodelningen. Han är fiffig denne HOL. Men mig lurar han inte!

Inte undra på att HOL inte är ett brottsoffer som nöjer sig med random målsägarbiträde som resten av buset gör. Han vänder sig direkt till den bäste Olsson, Th*omas Olsson!
.

Stämmer dessa uppgifter från den nya inläggaren är väl HOL rätt rökt på lite olika sätt? Karriären över, kanske t o m hamnar i finkan för att felaktigt pekat ut KL som anstiftare när personen som ringer på dörren "bara" vill prata med HOLs flickvän eller älskarinna (eller vad dom nu har för relation)?. HOL drar alltså vapen och skjuter först, behöver man ha tillstånd för en sån där pistol?

Hur som helst, det blir ju än mer tragiskt för de stackars barnen OCH det blir ju ytterst pinsamt för drevet här i tråden som skrivit tusentals inlägg om hur vidrig KL är, även om hon inte på ngt sätt haft med detta att göra. Vi får väl se hur det utvecklar sig
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Så hon ljög om misshandeln? Och du är oskyldig mot de andra tjejerna som anklagat dig?

Jag vill inte prata illa om mina barns mammor. Man pratar aldrig illa om kvinnor som man varit tillsammans med.
Citera
Medlem
Citat:
Nej det stämmer inte. Domen ändrades i Hovrätten. Julia var med mej i Hovrätten och stöttade mej. De såg att hon inte var rädd för mej och att vi är väldigt kära i varandra.

Vad blev påföljden i Hovrätten då? Har det hunnit laga kraft?

Så hon var med i rätten för att stötta dig?? Jag trodde hon var målsägande här.
Citera
2019-10-02, 16:17
Medlem
Citat:
För jag såg barnen.

Bra tänkt där. Följande morgon, när var du på plats för att konfrontera advokathoran? Eller satt ni där hela natten?
Citera
2019-10-02, 16:21
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Han säger att jag ska debattera ordentligt och bemöta istället.
Han låter som plitarna på häktet som vill att man ska diskutera och medla om man har olika åsikter i deras samtalsgrupper. Jag tycker annars att stekpannan är ett bra sätt att få tyst på folk. Men plitarna är av en annan åsikt. Jag slapp kökstjänst efteråt.

I ett av dina första inlägg skrev du något om att du inte var våldsam...?
Citera
2019-10-02, 16:24
Medlem
Citat:
Jag åkte lite vilse eftersom det var återvändsgator och det var gatuarbete. Vi mötte polisbilar när vi åkte iväg men ingen kontroll. Jag vet inte varför de sa att jag åkte i en SUV jag åkte i en Volvo.

Tack för ditt inträde i tråden. Är du inte rädd att HOL vill åt dig? Det känns som att dina uppgifter kan ju sätta hela hans karriär och anseende på spel.

Du åkte alltså dit för att prata, och han drar vapen och skjuter dig först. Varpå du försvarar dig, vilket är fullt förståeligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in