2019-10-02, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
2005
Ok, så hur ser framtidsplanerna ut nu för dig då?
Citera
2019-10-02, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Du borde nog dubbelkolla det.
Japp - man är faktiskt inte säker nånstans. Och just Norge skall man vara lite försiktig med.

Något du bör ha i beaktande är att bristen på utlämningsavtal inte skyddar en person från att bli utlämnad. I många fall har stater täta samarbeten med varandra och avsaknad av utlämningsavtal innebär bara att de inte är skyldiga att utlämna en person, inte att de inte får utlämna.
Citera
2019-10-02, 15:51
Medlem
Cashews avatar
Citat:
2005

Hur flydde du efter skotten?
Citera
2019-10-02, 15:52
Medlem
Citat:
Jag har träffat Efternamn08 han är en gammal gubbe som är snäll men nyfiken. Han kollade upp mej och började vilja ha referenser när jag sökte arbete hos honom.

Vad heter J*ulias brorsa nu igen?
Citera
2019-10-02, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Japp - man är faktiskt inte säker nånstans. Och just Norge skall man vara lite försiktig med.

Något du bör ha i beaktande är att bristen på utlämningsavtal inte skyddar en person från att bli utlämnad. I många fall har stater täta samarbeten med varandra och avsaknad av utlämningsavtal innebär bara att de inte är skyldiga att utlämna en person, inte att de inte får utlämna.

Norsk polis vet var vi bor så de får väl höra av sej om de vill prata med mej.
Citera
2019-10-02, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Vad heter J*ulias brorsa nu igen?

Julia och Richard är biologiska syskon. Hon har en lillasyster som har en annan pappa som heter Emma.
Citera
2019-10-02, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
Hur flydde du efter skotten?

Jag åkte hem med volvon och tjejen tog hand om såren och så åkte vi till Norge. På vägen åkte vi förbi en mottagning och fick mina sår tvättade och sydda. De hade bara blivit ytliga sår. Jag hade tur. Eftersom vi bråkade och knuffades så kunde det gått väldigt illa för oss båda.
Citera
2019-10-02, 15:57
Medlem
Citat:
Julia och Richard är biologiska syskon. Hon har en lillasyster som har en annan pappa som heter Emma.

Bilen du åkte i är den i Norge nu också eller?
Citera
2019-10-02, 15:58
Medlem
Citat:
Jag åkte hem med volvon och tjejen tog hand om såren och så åkte vi till Norge. På vägen åkte vi förbi en mottagning och fick mina sår tvättade och sydda. De hade bara blivit ytliga sår. Jag hade tur. Eftersom vi bråkade och knuffades så kunde det gått väldigt illa för oss båda.

Vem hade du lånat Volvon av?
Citera
2019-10-02, 15:59
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:

Men vilken väg tog du från Norr Mälarstrand ut ur stan?
Citera
Medlem
Cashews avatar
Citat:

Tänkte vägval, vilket håll drog du?

Du låter fan inte trovärdig men konstigare saker har ju hänt.
Citera
Medlem
Jag vill be er att inte skriva mer om mej, min tjej eller min mamma. Inte heller skriva ut vår adress eftersom vi har lägenheten uthyrd till två unga studenter. Karin är inte min gode man. Sluta skriv om henne som hon är psykiskt sjuk eller är psykopat. Hon har hjälpt mej. När alla andra myndigheter har pissat på mej och dömt mej på förhand så har hon alltid trott på mej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in