2019-10-02, 14:45
Medlem
flammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
Låt mej och Julia vara nu. Hälsa Henrik att jag fortfarande vill att hans advokathora ska sluta trakassera mej och Julia.
Varför blev ni trakasserade menar du? Och hur?

Varför skulle någon vilja ha ihjäl din tjej?
Citera
2019-10-02, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fallandeskala
Ja men det är klart att just du skall ta detta på allvar och kallade det "uppseende väckade information". Det säger mer om dig än vår nytillkomna gäst...

Den nytillkomna gästen är mer trovärdig än mycket av skvallret i denna diskussion, eftersom hen visar berättigad vrede. Ilska är den enda rätta reaktionen på den dynga om skrivits om personer som inte kan försvara sig. HOL använder juridiken och dess rättsliga medel till att kaoza mot folk han vill klämma åt.

Det pågår en förtalskampanj mot oskyldiga, där ingen människa kan skydda sig, eftersom det hjälper inte att bemöta lögner med sanningen i detta forum. Det jag noterar är att onda gärningar blir till goda gärningar. Goda gärningar kallas för onda. Avsaknaden av godhet hos HOL skrämmer mig. Hur är det möjligt att han har fått härja på detta sätt? Är det framtidens juristers moraliska kompass?

Drevet mot KL är vidrigt eftersom hon avhumaniseras i en kampanj för att plocka av henne betydande egendom. Om KL inte ägt något HOL velat äga, hade han lämnat henne ifred.
Citera
2019-10-02, 14:50
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Jag letade efter horan som dressmanadvokaten pippar med sina flatlöss. När jag kom dit ringde jag på dörrjäveln som inte fungerade så jag bankade och dressmanbögen tittade ut på mej genom hålet och efter en stund öppnade han dörrjäveln och då har han en bögpistol och tänkte skjuta mej och då backade jag och då klev han ut och började göra utfall mot mej och sköt mej och då knuffade jag honom och försökte ta pistolen och då sköt han flera gånger jag träfffades och han träffades också och då sprang jag ner och han sprang efter och jag hade lånat en Volvo och så åkte jag bort. Jag blödde men inte så farligt. han ljuger massor dressmanbögen.

Ja, i mitt tycke låter det närmare sanningen i alla fall.

Är det ML du är arg på, eller hennes dotter, eller är det någon tredje "partner" till HOL?
Citera
2019-10-02, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flammer
Varför blev ni trakasserade menar du? Och hur?

Varför skulle någon vilja ha ihjäl din tjej?

För att tjejens styvmorsa försökte bränna ner advokathorans hus men tog fel på gata så fel hus i Bromma brann ner.
Citera
2019-10-02, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Den nytillkomna gästen är mer trovärdig än mycket av skvallret i denna diskussion, eftersom hen visar berättigad vrede. Ilska är den enda rätta reaktionen på den dynga om skrivits om personer som inte kan försvara sig. HOL använder juridiken och dess rättsliga medel till att kaoza mot folk han vill klämma åt.

Det pågår en förtalskampanj mot oskyldiga, där ingen människa kan skydda sig, eftersom det hjälper inte att bemöta lögner med sanningen i detta forum. Det jag noterar är att onda gärningar blir till goda gärningar. Goda gärningar kallas för onda. Avsaknaden av godhet hos HOL skrämmer mig. Hur är det möjligt att han har fått härja på detta sätt? Är det framtidens juristers moraliska kompass?

Drevet mot KL är vidrigt eftersom hon avhumaniseras i en kampanj för att plocka av henne betydande egendom. Om KL inte ägt något HOL velat äga, hade han lämnat henne ifred.

HOL har inte "plockat av henne betydande egendom". Domstolen har meddelat dom i en långvarig bodelningstvist där KL dessvärre har obstruerat men till sist förlorat. KL har som bekant en fordran på ca 10 mkr som HOL kommer att betala ut till henne. Dessutom är det väl knappast HOL som inte velat lämna KL ifred? Allt tyder ju på att det är precis tvärtom.
Citera
2019-10-02, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Ja, i mitt tycke låter det närmare sanningen i alla fall.

Är det ML du är arg på, eller hennes dotter, eller är det någon tredje "partner" till HOL?

Vem är ML? Är alla förståndshandikappade här?

Jag är förbannad på er som sitter här och skriver och tror att ni vet en massa. Ni förstör min tjejs liv.
Advokathoran Nisell är en feg råtta som låter Henrik skjuta oskyldiga människor som söker upp henne för att prata.
Citera
2019-10-02, 15:02
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
För att tjejens styvmorsa försökte bränna ner advokathorans hus men tog fel på gata så fel hus i Bromma brann ner.

Varför ville hon bränna ned MN:s hus?
Citera
2019-10-02, 15:03
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Vem är ML? Är alla förståndshandikappade här?

Jag är förbannad på er som sitter här och skriver och tror att ni vet en massa. Ni förstör min tjejs liv.
Advokathoran Nisell är en feg råtta som låter Henrik skjuta oskyldiga människor som söker upp henne för att prata.

Tack för svaret .

Vad är det för gruff mellan M Nisell och din tjejs styvmamma? Eftersom hon ville bränna ner huset?

Märkliga familjer detta advokater och allt.....
Citera
2019-10-02, 15:04
Medlem
Fantastiskt hur tråden och språket lyckades changsera rätt ner i botten på ett par timmar. Hade ingen aning om att någon kunde använda ett så otroligt vidrigt språk och ändå göra sig förstådd. Intressant. Intelligentian är definitivt inte på besök märker jag.

Ang Henrik och skjutningen så tror jag nog vi kan utesluta att han öppnar dörren med leksakspistol och lyckas skjuta sig själv så illa - med samma leksakspistol - att han hamnar på sjukhus. Ganska härlig historia ändå.
Citera
2019-10-02, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Tack för svaret .

Vad är det för gruff mellan M Nisell och din tjejs styvmamma? Eftersom hon ville bränna ner huset?

Märkliga familjer detta advokater och allt.....

Advokathoran har trakasserat min tjej sedan 2007 när hennes styvmorsa fick tvillingar med advokathorans man och pressade honom på 10 miljoner. Advokathoran har trakasserat min tjej och styvmammans familj sedan dess med olika saker och skickat onda människor för att få styvmorsan utvisad, försökt få familjen vräkt och anmält henne för olika påhittade brott.
Citera
2019-10-02, 15:09
Medlem
Citat:
Nu har vattenblomma varnat mej så många gånger så snutarna blir avundsjuka. Inte ens dom har varnat mej så många gånger. Jag kommer stängas av men jag vill inte att ni skriver mer om mej eller min tjej.

Innan du blir avstängd skulle du kunna berätta vad det var för vapen som användes?
Citera
2019-10-02, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Fantastiskt hur tråden och språket lyckades changsera rätt ner i botten på ett par timmar. Hade ingen aning om att någon kunde använda ett så otroligt vidrigt språk och ändå göra sig förstådd. Intressant. Intelligentian är definitivt inte på besök märker jag.

Ang Henrik och skjutningen så tror jag nog vi kan utesluta att han öppnar dörren med leksakspistol och lyckas skjuta sig själv så illa - med samma leksakspistol - att han hamnar på sjukhus. Ganska härlig historia ändå.

Ingen leksakspistol startpistol tror jag det kan ha varit. Jag tog emot två skott och kunde utan problem åka därifrån och till tjejen och hon körde in mej till sjukvården.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in