Citat:
Ursprungligen postat av
Gandalfsexyman
Det for runt många tankar i huvudet när ja kollade deras senaste video.
Men de jag tänkte mest på är hur jäkla sorgligt det är att se oliver förändrats så mycket, från en glad o pigg liten tjej i Sorsele/Nynäshamn, som såg fram emot allt och var glad !? Till att ha förändrats till en kopia av sin mamma..
jag vill inte vara elak men hon ser lika sliten ut som sin mamma nu för tiden och pratar som sin mamma. Tänk hur en förälder bygger och påverkar sina barn, detta måste vara det tydligaste exemplet.
Att oliver är så isolerad gör inte saken bättre.
Undrar verkligen hur deras konversation såg ut innan dom började spela in detta klipp.
Jewels - ”OLIVER Nu sätter du på kameran och säger till alla hur dåligt jag mår, så kommer du och filmar mig medans ja ligger här på golvet och lider, nu ska vi visa alla hur dåligt vi mår”
Har svårt att tänka mig att detta inte var iscensatt.
Jewels för helvete VAKNA !!!! Sluta dra ner din familj i en mörk depression med påhittade diagnoser dag ut och dag in! Blir fan i mig arg nu
Verkligen iscensatt, J är en usel skådespelare.
Hela videon var bara cringe.
Sen har dom mage att jämföra sig med rullstolsbundna. Det var droppen för mig.
J kan jämföra sig med valfri idiot på någon låst psykiatrisk avdelning på sjukhus, inte oskyldiga stackars handikappade.
Såg att massor av deras gamla följare kommenterade på instagram att de tröttnat på deras påhittade sjukdomar. Massor som själva har autism som skrev att de måste sluta skylla allt på det. Vafan, ingen med autism beter sig som J. Hon skyller allt på sin autism som man ser på hennes senaste instagrambild.
Js problem är inte autism, utan grova psykiska problem.
Jag vet att du läser här J, och jag måste bara passa på att säga att du är riktigt sjuk i huvudet. Du är svårt psykiskt sjuk och ingenting har med autism att göra.
Alla ser det! Ingen tycker synd om DIG förutom du själv.
Det är bara issy som det är synd om, som får sitta och försvara dig bara för du hjärntvättat henne, fått henne att tro att hon är lika "sjuk" som dig, fått henne att bli beroende av bara dig. Du har aktivt gjort så att hon bara har dig i sitt liv.
Och säg inte att folk "hatar" på sjukdomar! Folk hatar på att du hittar på sjukdomar och skyller allt på det.
Du spottar på de med autism tex.
Och det är inget FEL på att vara psykisk sjuk heller. Men du skyller på saker som är påhittade, du UTNYTTJAR andra människors lidande för egen vinning.
Du försöker starta nån hashtag som ska samla de som har det svårt osv. Det är så jävla fult! Sätt dig inte i samma fack som andra, speciellt inte när dom själva säger att du inte platsar.
Äh du är en vidrig människa.
Hoppas soc tvångsplacerar issy, det är den enda chansen till ett drägligt liv för henne.
Hade morsan ett uns av vett i skallen så hade hon gått med på ett fosterhem. Men det har hon inte.
Hon vet att hon är alldeles ensam om issy lämnar henne. Bara att se på Js instagram. Hon har inga vänner förutom ett par barn. (de hon följer)
Och hitta en man kan hon glömma, haha.
Det bästa för henne vore att bo på ett gruppboende för sånna med psykiska sjukdomar, så hon kan umgås med likasinnade!
Duuu sugäh mustn ur mäh!