Citat:
Ursprungligen postat av
Pankeborg
Du är rätt jobbig faktiskt.
Tack för den informationen. Vad har det med topic att göra, menar du 🤔?
Citat:
Ursprungligen postat av
SouthernGirl
Ni är många som tror att Erik brutit med henne och detta föranlett gårdagens inlägg. Jag tror tvärtom. Erik kan tänka sig att bli mer seriös än tidigare, med motprestationen att Bella slutar bygga luftslott och låtsas vara världens mäktigaste kvinna. Han vill ha henne nedtonad, elegant och ödmjuk.
Hon ska bli mer "ärvda pengar" än nyrik ryska :-)
Du kan ha rätt. Jag gissade att de brutit, men jag kan mycket väl ha gissar fel.
Bellsan har ju ömsat skinn - bytt persona - varje gång hon träffat en ny man. Det kan mycket väl vara på gång igen.
Vi har varit inne på de tankegångarna tidigare i tråden.
Sugardaddy kanske vill att hon ska sluta eller åtminstone begränsa sina sociala medier, kladdbolaget etc och i stället slösa sin energi på välgörenhetsarbete via stiftelsen. Om det är som du tror var Kenyaresan början på förvandlingen.
Frågan är då om det finns någon väg tillbaka för Bellsan om det skulle ta slut med Sugardaddy. Det är ju hon som tar den stora risken i förhållandet. För honom är det business as usual. Man kan undra om han gjort några bindande åtaganden gentemot henne och varför det är då bråttom. Han är ju fortfarande gift.
Svaret kanske är att hon är gravid och Sugardaddy har beslutat sig för att bilda familj med Bellsan.
Fortsättning följer