Citat:
Du missar som vanligt poängen:
Varför väljer du inte någon mer relevant namn för jämförelsen?
[...]
Jaha. Hur VET du att Bellsan skrivit inlägget själv? Inte ens det går att veta.
Inlägget innehåller inga nya uppgifter och ingenting riktigt personligt. Hon räknar upp fiasko efter fiasko, men de är ju redan allmänt kända sedan länge. Sedan fyller hon ut med lite tomma floskler. Vari består det självutlämnande?
På vilket sätt blottar hon sig väldigt mycket, menar du?
Det som står kan lika gärna ha skrivits av en boendestödjare. Det finns inget som säger att det är just så Bellsan resonerar och känner i verkligheten. Texten är inte mer genuin än hennes vanliga lajvande.
Det är lite kul att du och andra sväljer hennes text med hull och hår.
Enligt dig ligger Bellsan ner. Du säger att hon blottar sig och är självutlämnande på riktigt.
Dessutom tror du att andra - allmänheten - är lika lättlurade som du.
Varför väljer du inte någon mer relevant namn för jämförelsen?
[...]
Jaha. Hur VET du att Bellsan skrivit inlägget själv? Inte ens det går att veta.
Inlägget innehåller inga nya uppgifter och ingenting riktigt personligt. Hon räknar upp fiasko efter fiasko, men de är ju redan allmänt kända sedan länge. Sedan fyller hon ut med lite tomma floskler. Vari består det självutlämnande?
På vilket sätt blottar hon sig väldigt mycket, menar du?
Det som står kan lika gärna ha skrivits av en boendestödjare. Det finns inget som säger att det är just så Bellsan resonerar och känner i verkligheten. Texten är inte mer genuin än hennes vanliga lajvande.
Det är lite kul att du och andra sväljer hennes text med hull och hår.
Enligt dig ligger Bellsan ner. Du säger att hon blottar sig och är självutlämnande på riktigt.
Dessutom tror du att andra - allmänheten - är lika lättlurade som du.
Jjämförelsen med wallenberg var inte min, jag bara försökte förtydliga att du sa samma sak som Ringhals, trots att du trodde att du sa emot.
Givetvis är det fullkomligt irrelevant VEM som skrivit inlägget. Det uppfattas som hennes, alltså kommer det påverka folks syn på HENNE. Jag var väldigt tydlig med att jag inte alls vet om hon är uppriktig, och skrev till och med att man kan gissa att det bara är strategi. Min poäng är enbart att det är en bra strategi.
Som vanligt förstår du inte det du läser.
Det är alltid lika roligt när dina argument tryter. Då börjar okvädningarna.