2019-10-02, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Du har helt rätt. Bellsan har alltid en baktanke med allt hon skriver. Hon fiskar efter medkänsla.
Jag gissar att Sugardaddy bröt med Bellsan i helgen och att blogginlägget är riktat till honom; en vädjan om att han ska rädda henne.

Min gissning är att artikeln i Expressen fått konsekvenser för Bellsan. På riktigt. Det är ingen idé att ens försöka vifta bort eller prata bort Expressens påståenden. Jag tror att samarbeten avbrutits och affärskontakter dragit sig tillbaka. Kanske är det så illa att hon inte kan betala sina räkningar och skulder.
Och Sugardaddy vill inte betala längre.
Så tror jag också , så ledsamt, jävla sorgligt slut på sagan om man säger så..
Citera
2019-10-02, 00:33
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Så tror jag också , så ledsamt, jävla sorgligt slut på sagan om man säger så..
Tänker du på kärlekssagan?

Jag tycker inte det minsta synd om Bellsan.
Som man bäddar får man ligga.
Citera
2019-10-02, 00:41
Medlem
Citat:
Tänker du på kärlekssagan?

Jag tycker inte det minsta synd om Bellsan.
Som man bäddar får man ligga.
jo,jo, i princip håller jag med dig, men det känns ändå sorgligt, faan, jag har inget ansvar för henne, bara följt henne massa år och tyckt att hon burit sig fruktansväsvärt åt, då, men , nu: total menthal kollaps..Liksom: jag kan inte göra något, hallå, finns det det nån här som är vaken?Antagligen har jag fel.
Citera
2019-10-02, 00:50
Medlem
Damage control. Klart att Blondinbella inte kommit till någon "insikt" eller lyssnar på "oss" om att vi saknar "gamla bella" (läs: som också bara var ett spel, det passade in DÅ). Det här hänt något och nu söker hon sympatier för att rädda det som räddas kan. Släta över det gamla och försöka börja om med någon ny (eller nygammal) Bella i tron om att det ska rädda henne...

Jag känner noll sympati. För det är inte ärligt eller på riktigt någonstans.

Alla som går på detta måste vara människor som använder skor med kardborreband.
Citera
2019-10-02, 00:51
Medlem
Citat:
jo,jo, i princip håller jag med dig, men det känns ändå sorgligt, faan, jag har inget ansvar för henne, bara följt henne massa år och tyckt att hon burit sig fruktansväsvärt åt, då, men , nu: total menthal kollaps..Liksom: jag kan inte göra något, hallå, finns det det nån här som är vaken?Antagligen har jag fel.

Varför i hela fridens namn skulle det ha hänt något dramatiskt? Hon är en drama queen bara som blåser lättlurade dumskallar. Och om hon skulle ha "kollapsat" så får hon väl kravla sig upp ur den skit hon själv spritt ut.
Citera
2019-10-02, 01:06
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Total mental kollaps?!?
Bellsan har inte fått något mentalt sammanbrott. Om hon hade kollapsat hade hon inte kunnat skriva och posta inlägget på bloggen. Då hade hon varit på psykakuten.
Möjligtvis har hennes ekonomi och affärsverksamhet hamnat i en akut kris. Möjligtvis har Sugardaddy-Erik brutit med henne och strypt pengakranen. So what?
Vi får se.
Bellsan är som en kackerlacka. Hon överlever.
Citera
2019-10-02, 01:11
Medlem
Citat:
Total mental kollaps?!?
Bellsan har inte fått något mentalt sammanbrott. Om hon hade kollapsat hade hon inte kunnat skriva och posta inlägget på bloggen. Då hade hon varit på psykakuten.
Möjligtvis har hennes ekonomi och affärsverksamhet hamnat i en akut kris. Möjligtvis har Sugardaddy-Erik brutit med henne och strypt pengakranen. So what?
Vi får se.
Ja, vi får se, det känns mer översiggivet än tidigare..
Citera
2019-10-02, 01:16
Medlem
Citat:
Total mental kollaps?!?
Vi får se.

Haha! Fan vad bra... som en kackerlacka. Ja, man brukar ju säga det att det finns bara ett djur som skulle överleva en total kärnvapenkatastrof och det är just kackerlackorna.

Varför Balder Balle aka Sugardaddy skulle ha so to speak dragit sig ur begriper jag inte. Tvärtom, har hon slagit skallen i betongen på det ena eller det andra sättet så är hans position ju bättre än någonsin. Då kan han verkligen slänga och dänga med henne som han vill. Alltså, än en gång - den där storyn kan sluta hur som helst. Det kan bli giftermål och oäkta ungar och fan vet vad, eftersom både Erik Selin och Blondinbella spelar i en klass helt för sig själva när det handlar om bristande hänsyn, en fullkomligt förlamande brist på empati visavi sina medmänniskor samt den lyckligtvis ovanliga och onekligen kontraproduktiva egenskapen att skita totalt i sina egna barn till förman för egen kåthet och knullönskan. Lika barn leka bäst och de där två lattjar nog vidare - så att vi andra får oss några goda gapskratt. De enda det faktiskt är riktigt synd om är framför allt hans barn, dem lider jag å andra sidan djupt med - fy fan för att ha en sån pappa!
Citera
2019-10-02, 01:18
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Okej. Då är det du som har bevisbördan. Du har ju tvärsäkert påstått att ryktena saknar substans.

Absolut! Har jag fel så blir det avbön!
Mitt påstående baseras bara på logisk analys och sannolikhetslära, bevis har jag inga!

Ploppar det tex ut en unge som Balder Balle är far till så har jag haft helt fel! Vi lär få veta detta med säkerhet i vart fall!
Citera
2019-10-02, 01:18
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abecede
Damage control. Klart att Blondinbella inte kommit till någon "insikt" eller lyssnar på "oss" om att vi saknar "gamla bella" (läs: som också bara var ett spel, det passade in DÅ). Det här hänt något och nu söker hon sympatier för att rädda det som räddas kan. Släta över det gamla och försöka börja om med någon ny (eller nygammal) Bella i tron om att det ska rädda henne...
Jag känner noll sympati. För det är inte ärligt eller på riktigt någonstans.
Alla som går på detta måste vara människor som använder skor med kardborreband.
Raffa delar diagnoser med Isabella, ADHD och en släng av narcissism
Infor frigivningen efter att ha knivhuggit sin bästa vän och eventuellt enda medlem i sitt gäng (Gangland), så började Raffa hota kriminalvården, och menade att hans gäng hade minsann filmat hur vårdarna hade betett sig gentemot honom utifrån in genom fönstren med en drönare (någon menade att Raffa numera sitter på rättspsyk, det kan stämma)
Individer som lider av ADHD har ett kort minne, som man säger till barn för att göra dom uppmärksamma på sitt beteende; öronen fungerar och hjärnan fungerar, så vad är problemet?
Individer som lider av ADHD kan fungerar på ett liknande sätt, dom kan höra och begripa, men till skillnad ifrån små barn så kan dom bete sig
Men efter högst 15 minuter så räcker inte deras uppmärksamhet till längre, dom börjar tänka på något annat som stjäl deras uppmärksamhet
Som någon skrev i Raffa-tråden (ur minnet), 'det är jobbigt att lida av ADHD, man måste kampa, det är inte en superkraft'
Isabella har antagligen kommit till en "insikt", hon har hört och begripit (öronen fungerar och hjärnan fungerar) däremot så kommer hon kanske inte att kämpa, utan något annat kommer att stjäla hennes uppmärksamhet
Vi far se imorgon om det stammer eller inte
Senast redigerad av qutm 2019-10-02 kl. 01:51.
Citera
2019-10-02, 01:22
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Total mental kollaps?!?
Vi får se.

Vad har du för bevis som styrker ditt påstående att hon inte har kollapsat mentalt?
Citera
2019-10-02, 01:29
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ja, vi får se, det känns mer översiggivet än tidigare..
Javisst. Hon brer på ordentligt för att få maximal medömkan.
Glöm inte att Bellsan har jobbat med detta i halva livet. Hon vet vilka strängar hon ska spela på.
Det är lite kul att du verkar bli berörd. Då går hon lyckats
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in