2019-05-21, 04:08
Medlem
Ni som undrar om klienten. Svs bestämde sig som ni redan vet för att uppdatera den för några år sedan. De köpte då den billigaste och mest kritiserade produkten på marknaden, nämligen italienska Lottomatica. Googla "Lottomatica poker" så förstår ni. Den är hatad i Italien för alla buggar och fel.
Citera
2019-05-27, 22:48
Medlem
Går i taket, hur lyckas man ha en så kass klient år 2019? Sitter mitt i en hand, har nöten med bra setup, ska äntligen få dubbla och avsluta kvällen - då väljer klienten att tappa anslutning, missförstå inte mig, det är inte internet det är fel på, antingen klienten eller deras skit servrar. Så jävla trött på skiten, helt jävla hopplöst, då och då kommer jag tillbaka med hopp om buggfixar men det verkar inte svs bry sig om.
Citera
2019-05-27, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Att Svenska Spel har en medioker klient som känns tagen direkt från 90-talet i jämförelse med pokerstars är det ingen diskussion om. Men hur kan folk på allvar se tillbaka på den gamla klienten med nostalgiska ögon och klassa den som bra? Den förra var definitivt ännu sämre och alla var verkligen inte nöjda med den. Sen är det såklart dåligt av svs att förbättringen inte blev större efter alla år som det tog. Hade kanske varit bättre om de kört vidare på gamla klienten resten av 2017 och sen försökt göra den nyare versionen snabbare och jobbat på en mer stilren design. Känns som att de som jobbade med nya klienten saknade motivation att slutföra arbetet ordentligt och bara överlämnade ett halvfärdigt arbete.

Vem fan bryr sig om designen och lobbyn? Det enda man egentligen bör bry sig om är funktionaliteten och det brister den nya klienten i, ganska starkt dessutom. Hade aldrig problem med förra klienten, visst uråldrig design, men hellre det än att klienten lägger sig då och då (förutsatt att man ens kommer in).
Citera
2019-06-06, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realprincipe13
Ni som undrar om klienten. Svs bestämde sig som ni redan vet för att uppdatera den för några år sedan. De köpte då den billigaste och mest kritiserade produkten på marknaden, nämligen italienska Lottomatica. Googla "Lottomatica poker" så förstår ni. Den är hatad i Italien för alla buggar och fel.

Att de inte orkar uppgradera? När uppgraderades den senaste gången?
Citera
2019-08-27, 19:27
Medlem
Kollade thegamblingcabin senaste streama och då så dom att svenska spela pokerklient kommet bli ny och vara webbaserad. Kan inte hitta någon info om detta. Någon annan som hört något?
Citera
2019-09-04, 13:58
Medlem
Det verka som svenskaspel ändrat utbetalning eller swedbank innan fick jag alltid dagen efter vid 12.40 kan skilja på ett par minuter, igår fick jag 13.15 och idag ännu inga pengar. Om man inte längre får dagen efter så kommer jag byta. Fatta inte varför man inte få det direkt, hur svårt kan det vara.
Citera
2019-09-07, 10:00
Medlem
Har spelat poker på svs många år.
Nu har jag fått en chromebook och seriöst, hur laddar man ner klienten med en chromebok?, hört det ska vara lite knas men är det någon som kan förklara lätt och bra hur jag går till väga tack!
Citera
2019-09-11, 21:02
Medlem
Fy fan va uselt nya uppdateringen är. förstår inte hur dom VARJE gång dom ska uppdatera gör det sämre och sämre. fixar dom inte till det nya så lämnar jag fan för gott. alla som håller med mig borde skriva och klaga.
Citera
2019-09-16, 16:36
Medlem
Tocadiscos avatar
Gjort. Sedan uppdateringen kan jag max spela på ett bord. Försöker jag att öppna fler så stängs mina bord ner. Försvinner helt och att öppna dem igen går ej, men kvar på borden sitter jag tills jag kickas ut pga inaktivitet och en popup som lyder "varning, spelsessionen verkar ha blivit avbruten, försöker återskapa" dyker upp. Tog upp problemet med svs chat och de sa att de jobbar på att lösa buggarna som finns. Fan, saknar ju gamla klienten så de finns inte och den var ärligt talat inget vidare. Sjukt underbetyg!

Citat:
Ursprungligen postat av Anno1891
Fy fan va uselt nya uppdateringen är. förstår inte hur dom VARJE gång dom ska uppdatera gör det sämre och sämre. fixar dom inte till det nya så lämnar jag fan för gott. alla som håller med mig borde skriva och klaga.
Citera
2019-09-18, 21:58
Medlem
Mattelols avatar
Ja, det är snudd på tjänstefel så dåligt utvecklad deras klient är. Den ursprungliga var sämst och den sitter man och saknar, det säger ju en del. Mobilappen är ju lika undermålig där det i princip är omöjligt att se vilka som lagt sig och vilka som är med i handen. Istället för att bara kasta bort korten vid fold så har man kört på att foldade kort har någon grads vinkling istället. Det har varit kul att höra hur de motiverar valen på deras designmöten.

Sen har jag väldigt svårt att förstå varför de alltid väljer att placera alla extra turneringar de kastar in då och då (tex kommande Höstpoker) på söndagar och inte fredag eller lördag. Går man långt i en sån turnering så kan man ju få sitta uppe till tre-fyra sen upp och jobba två timmar senare. Kommer man topp tre så har man ju råd att sjukskriva sig men kommer man på plats 15 klockan halv tre och plussar 500:- så är det ju hemskt, då åker jag hellre ut första handen.
Citera
2019-09-20, 13:36
Medlem
123....s avatar
Jag har plockat bort rullen från Svenska Spel och avinstalllerat klienten!

Sug min kuk!
Citera
2019-10-02, 05:11
Medlem
Helt omöjlighet att vinna i Omaha eller tuneringar. Men hyffsad snabb betalning på en dag.
Gillade den förra klienten mycket bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in