Citat:
Nej, min åsikt står fast, och det är att kvinnor bör inte ha flera sex partners, dock så tycker jag inte att de behöver avstå från sex! utan ifall de ska ha sex, så bör de hitta en man som de håller fast vid, och då kan de knullar tusen ggr om dagen om de vill. Men om en kvinna har flera sex partners så förlorar hon liksom sitt värde för varje samlag hon har med olika män.
Det är stark påstående som stöds av majoriteten av män, och det går inte att förneka det. För vi har sanningen och den återspeglas i samhället.
Tycker att kvinnor som förespråkar för sex med olika män som en grej man ska sträva efter, är ekvivalent med att gräva sina egen grav, i alla fall om man är kvinna. För mannen så gäller inte detta. En man kan ligga med tusen kvinnor och ändå betraktas han som en ideal man, medan om kvinnor gör det så är det helt annan sak. Och det är för att kvinnor har en annan roll vad gäller sex, de är mottagare och män är de som ger, som mottagare har man en helt annan roll,
Man tar emot.
Det är stark påstående som stöds av majoriteten av män, och det går inte att förneka det. För vi har sanningen och den återspeglas i samhället.
Tycker att kvinnor som förespråkar för sex med olika män som en grej man ska sträva efter, är ekvivalent med att gräva sina egen grav, i alla fall om man är kvinna. För mannen så gäller inte detta. En man kan ligga med tusen kvinnor och ändå betraktas han som en ideal man, medan om kvinnor gör det så är det helt annan sak. Och det är för att kvinnor har en annan roll vad gäller sex, de är mottagare och män är de som ger, som mottagare har man en helt annan roll,
Man tar emot.
Din åsikt har jag redan kommenterat att jag tycker den låter efterbliven och du låter som en beta-man. Det jag efterfrågar är belägg på dina påståenden.
Vad du har för åsikt är ju som jag skrev tidigare inte något som någon tjej behöver bry sig ett skit om. Om tjejer kommer fram till att det är en god idé att ligga med 50 olika killar om året så har ju inte du med det att göra och jag i min tur välkomnar deras beslut för det betyder att dom lever som dom själva kommer fram till är rätt för dom.
Som sagt, du uttrycker dig som en av dom största beta-män jag hört. Det är väl förmodligen där skon klämmer. Du saknar självförtroende och är rädd för kvinnor. Eller du kanske är muslim?