2019-10-01, 23:16
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Du får ingen sammanfattning, latoxe! Läs själv eller låt bli, vem faan bryr sig..
verkar som om hon laste det dar inlägget om Anka, öppna sig och saga som det ar i dom kretsarna
verkar som hon har en bra psykolog, hoppas det inte ar for sent, och att hon kommer tillbaka ifall hon far fotboja for sina gamla snedsteg
Senast redigerad av qutm 2019-10-01 kl. 23:18.
Citera
2019-10-01, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Ta och byt ned storleken på buttpluggen ditt trådluder, att bara lägga ut länkar till dittan och datten utan att beskriva vade det handlar om utanför flashback är osmakligt.
Nåja det kommer nog fram ändo.
Ta och gör det själv, vetja!, jag och med flera som varit här i flera år har alltid uppfört oss anständigt mot varandra, så helt plötsligt från ingenstans, så dök ni upp, blev,tja, som du, till slut, om du inte kan ha tonen här inne från början , så kom inte in, nu har du skrivit som du gjort,nu är det plötsligt intressant i en sekund ungefär, oaavsett låt bli att klanka på oss som håller tråden levande!
Citera
2019-10-01, 23:38
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Bella är inte lycklig just nu. Det bör man ha överseende med och därför tänka sig för innan man skriver elakheter om henne här.

Hon läser här också.
Citera
2019-10-01, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
kan nog vara hennes bästa inlägg någonsin, faktiskt. äntligen lite jäkla insikt och nere på jorden!! (eller lanseras det något i veckan? haha)

Denna kvinna kommer aldrig någonsin till "insikt". Nu läser ju inte jag hennes medier och inte tänker jag göra det heller men om jag förstått det rätt så handlar det om någon slags spelad självrannsakan. För det är spelat. Allt hon gör har ett syfte - och syftet är att framställa sig själv i bättre dager på olika sätt, till exempel genom att försöka avväpna kritik. Det finns inte ett uns ärlighet i den här människan och den som går på hennes finter måtte vara född i går.

Varför läser ni öht?
Citera
2019-10-01, 23:40
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Vet och vet! Bevisbördan ligger hos de som tror att så är fallet, inte vi som tvivlar!
Okej. Då är det du som har bevisbördan. Du har ju tvärsäkert påstått att ryktena saknar substans.

Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Det är bara en av otaliga trådsanningar att hennes produkter innehåller gifter och förbjudna substanser som är avsedda för bilshampoo mm. Finns ingen substans i dessa rykten.
Citera
2019-10-01, 23:40
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
kan nog vara hennes bästa inlägg någonsin, faktiskt. äntligen lite jäkla insikt och nere på jorden!! (eller lanseras det något i veckan? haha)

Jag har tyvärr svårt att ta henne på allvar.
Är det så att verkligheten hunnit ikapp henne och nu kan hon inte hålla skenet uppe längre och det här är en form av damage control?
Jag blir faktiskt litet fundersam när hon nu skriver Jag läser allt som skrivs om mig och är inte oberörd även om det kan verka så
I en live för någon vecka sedan sa hon:Jag läser inte själv men jag har människor omkring mig som informerar mig om vad som skrivs, men om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte så mycket om det
Det ska bli intressant att se vad som följer. Jag tror att hon (som vanligt) har en dold agenda. Time will tell!
Citera
2019-10-01, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Bella är inte lycklig just nu. Det bör man ha överseende med och därför tänka sig för innan man skriver elakheter om henne här.

Hon läser här också.

Vojne, vojne. Vi kan väl säga så här - om hon är olycklig så beror det på henne själv. End of story. Ingen tycker synd om en sån här person.

Edit: Jag tror att jag tar och editerar med följande också:

If unhappy - väl bekomme!
Senast redigerad av Whatdoweknow 2019-10-01 kl. 23:45.
Citera
2019-10-01, 23:47
Medlem
Sorry , ska försöka vara mer balanserad nu.
"Pankenborg" kom tebax.

det har hänt något väldigt i B-Bellas liv har hon skrivit. tjaa, vad kan det vara tro?
Så jävla upp å ner som hon är så har jag lärt mig vad denna eventuella katastrof kan innebära, total nedåtspiral, som kan betyda att både huset och barnen är i "gungning", att hon mister ALLT om det vill sig illa.
Nu får nån mer ta vid, orkar inte..
Citera
2019-10-01, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
In på bloggen och läs nu för tusan. Ni kommer inte ångra er. https://www.isabellalowengrip.se/2019/10/01/mitt-modigaste-inlagg-nagonsin/

Väldigt klokt drag av henne, eller så är hon bara uppriktig. Bra i vilket fall som helst.

Saxxat från bloggen

Citat:
fått serverat ett huvud med hår på sig under en businesslunch i Shanghai
Wait wat ..
Citera
2019-10-01, 23:51
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Vojne, vojne. Vi kan väl säga så här - om hon är olycklig så beror det på henne själv. End of story. Ingen tycker synd om en sån här person.
Edit: Jag tror att jag tar och editerar med följande också:
If unhappy - väl bekomme!
Som dom lärde oss alla pa dagis
Om du sjunger en sang sa sjunger folk med och sa far du vanner
Var mer generös, din lista pa projekt ar skit-lang
90% nedlagda, ring upp alla forlorare och var lite trevlig
Senast redigerad av qutm 2019-10-01 kl. 23:53.
Citera
2019-10-02, 00:10
Avslutad
Inlägget känns ENBART som en sista räddning nu eftersom det varit så mycket skit det senaste.. hon försöker rädda upp situationen genom att skaffa sympatier och hoppas folk ska glömma resterande.

Nä, Jag går inte på den Bella.
Citera
2019-10-02, 00:25
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Denna kvinna kommer aldrig någonsin till "insikt". Nu läser ju inte jag hennes medier och inte tänker jag göra det heller men om jag förstått det rätt så handlar det om någon slags spelad självrannsakan. För det är spelat. Allt hon gör har ett syfte - och syftet är att framställa sig själv i bättre dager på olika sätt, till exempel genom att försöka avväpna kritik. Det finns inte ett uns ärlighet i den här människan och den som går på hennes finter måtte vara född i går.
Du har helt rätt. Bellsan har alltid en baktanke med allt hon skriver. Hon fiskar efter medkänsla.
Jag gissar att Sugardaddy bröt med Bellsan i helgen och att blogginlägget är riktat till honom; en vädjan om att han ska rädda henne.
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
det har hänt något väldigt i B-Bellas liv har hon skrivit. tjaa, vad kan det vara tro?
Så jävla upp å ner som hon är så har jag lärt mig vad denna eventuella katastrof kan innebära, total nedåtspiral, som kan betyda att både huset och barnen är i "gungning", att hon mister ALLT om det vill sig illa.
Nu får nån mer ta vid, orkar inte..
Min gissning är att artikeln i Expressen fått konsekvenser för Bellsan. På riktigt. Det är ingen idé att ens försöka vifta bort eller prata bort Expressens påståenden. Jag tror att samarbeten avbrutits och affärskontakter dragit sig tillbaka. Kanske är det så illa att hon inte kan betala sina räkningar och skulder.
Och Sugardaddy vill inte betala längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in