2019-10-01, 20:58
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Detdär är ju kul läsning men fyra fem år gamla uppgifter! Tex Bianca Ingrosso rakar in flera miljoner rent om året numera! Hon är till skillnad från Blondinbella en riktig framgång!

klickade pa en artikel ifran 2017
Citera
2019-10-01, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Exakt så var det! Att Trump har rätt bevisas tydligt av hur upprörda PK maffian och feministerna blev!
Eller så har moderator all makt, vi måzte göra som han säger, annars går det åt skogen..
Citera
2019-10-01, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Eller så har moderator all makt, vi måzte göra som han säger, annars går det åt skogen..
jag åker snart ut på 6 månader, hejdå,alla, saknar er redan och vad Bella Bella beträffar, what shall I say? Hon är som en utomjording, som från en annan planet, kanske en hybrid som det snackas om...
Senast redigerad av KIBy 2019-10-01 kl. 21:24.
Citera
2019-10-01, 22:40
Medlem
In på bloggen och läs nu för tusan. Ni kommer inte ångra er. https://www.isabellalowengrip.se/2019/10/01/mitt-modigaste-inlagg-nagonsin/

Väldigt klokt drag av henne, eller så är hon bara uppriktig. Bra i vilket fall som helst.
Citera
2019-10-01, 22:48
Medlem
Har inte åkt än så att: Nu är tiden kommen, B-Bella som vi sagt länge. är kokt, rökt å stekt,
hon är så nere i skorna så att maken till något finns inte att finna, skattemyndigheten? antagligen har kommit i kapp henne nu, ingenting finns kvar? ja,ja, vi får se, men det verkar bli som vi "förutspådde".
Citera
2019-10-01, 22:55
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
In på bloggen och läs nu för tusan. Ni kommer inte ångra er. https://www.isabellalowengrip.se/2019/10/01/mitt-modigaste-inlagg-nagonsin/

Väldigt klokt drag av henne, eller så är hon bara uppriktig. Bra i vilket fall som helst.
Kan man få en sammanfattning eller nåt sätt o läsa den utan att behöva gå in på hennes blogg?.
Citera
2019-10-01, 22:58
Medlem
Citat:
min nya agency i NYC som jag planerade skulle satsa på välgörenhet, privatflyg och filmindustrin

Citat:
Visumet väntar men jag vet inte längre om det är rätt sak att göra.

Hon krattar verkligen för att blåsa av NYC!

Intressant.
Citat:
Jag läser allt som skrivs om mig och jag är inte oberörd även om det kan verka så.
Citera
2019-10-01, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Kan man få en sammanfattning eller nåt sätt o läsa den utan att behöva gå in på hennes blogg?.
Nej. Läsa inlägget bara, var inte så småaktig.
Citera
2019-10-01, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Du får ingen sammanfattning, latoxe! Läs själv eller låt bli, vem faan bryr sig..
Citera
2019-10-01, 23:08
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:

kan nog vara hennes bästa inlägg någonsin, faktiskt. äntligen lite jäkla insikt och nere på jorden!! (eller lanseras det något i veckan? haha)
Citera
2019-10-01, 23:13
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Du får ingen sammanfattning, latoxe! Läs själv eller låt bli, vem faan bryr sig..
Ta och byt ned storleken på buttpluggen ditt trådluder, att bara lägga ut länkar till dittan och datten utan att beskriva vade det handlar om utanför flashback är osmakligt.
Nåja det kommer nog fram ändo.

Tack Pankeborg för de små citaten, det var vad som räckte.
Blir det en nysatsning på kladdprodukterna och imperiumet här o lilla Swedala.
Senast redigerad av Giant Squid 2019-10-01 kl. 23:16.
Citera
2019-10-01, 23:14
Medlem
Citat:

Du är alldeles för snäll ibland..
Ett välment råd..
Nu har vi en superhet vecka med Blondinbella framför oss- Tjoohoo!!!!!!!!!!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in