Citat:
Ursprungligen postat av
Skunken666
Tack! Där kom informationen jag funderade lite över....
Jag förstår mig verkligen inte på människor som aktivt röstar för något och sedan blir ”förvånade” och klagar när de får exakt vad de röstade för att få!
Idioterna borde öppna sina hjärtan och omfamna denna underbara kulturella förändring.
Det tragiska är bara att de med största sannolikhet kommer att rösta exakt likadant i nästa val. Idioter brukar vara immuna mot verkligheten om den så sätter en yxa i skallen på dem...
Någon som tar på sig uppgiften att komma ihåg att kolla valresultatet i området efter nästa val?
Dock så ger ju inte det något säkert utfall då det inte är säkert att samma genier bor kvar till efter nästa val.
Valresultatet och deras röstande är bara en ytterst liten marginell del i den påverkan dom haft. Den stora gärningen ligger i att det är människor med inflytande och makt att påverka andra i deras åsikter.
Det är personalchefer, värdegrundsförfattare, journalister och folk med breda stora opinionsbildande plattformar etc akademiker från övre medelklassen för större delen av slanten som bor där. För 10-20 år sedan var det många av oss wt/svensson som skriver i tråden dom inte stod ut och kunde fira semestern ihop med på en camping på öland osv.
Låt dom hållas, som jag tidigare skrev tom polisen har tröttnat på deras obefogade gnäll och gick ut i loklatidningen och mer eller mindre bad dom hålla käften eller flytta från innerstan.
Dessutom är det i princip bara tre månader om året vi pratar om och då bara dom vackra dagarna när inga akademiker ändå är kvar i stan.
Det dom får utstå är bara en bråkdel av hur det sett ut i alla tider i Tanto, Rålis, på Djurgården etc för att inte tala om vattenfestivalen långt innan blatteinvasionen, då var hela innerstan en stor pissoar.