Citat:
Ursprungligen postat av
Jeropatra
Att ha sex en gång eller över en helg gör ingen skillnad. Jag vill ha det dagliga.
Det dagliga? Få har dagligt sex. Sambos har sällan sex varje dag. Det blir liksom inte så spännande när man bor ihop. Har man en tjej som man inte bor med utan träffar 2-4 dagar i veckan kan man kanske få maximal mängd sex och snitta lika många dagar i veckan som man ses. I början när man dejtar ses man ju kanske inte mer än en gång i veckan. Då blir det väl ligga, kanske flera gånger på en dag... Folk som bara springer runt till ONS får sällan ligga mer än max en gång i veckan. För någon som bara har ONS är en gång i månaden väldigt bra statistik. Personer med småbarn eller som varit gifta längre har sex väldigt sällan som regel.
Men detta säger jag inte att du lika gärna kan gå och köpa en hora. Jag påtalar bara att dagligt sex kanske inte är det som måste vara målet. Men visst, känslan av tvåsamhet är ju något man kan ha dagligen, vilket man aldrig får med en prostituerad även om man så träffar henne varje dag.
Citat:
Ursprungligen postat av
skommet
Lätt för dig att säga. Ha ödmjukhet inför oss, för en dag är det vi som inte kommer ha ödmjuk över er. Heil Elliot Roger, the true gentleman!
Du vet att man inte blir bra på att slåss på riktigt bara för att man tittar på shonen anime va?
Citat:
Ursprungligen postat av
Cortada
Är kvinna och ser inga som helst problem i att dejta någon som är kort (hur kort?) och oerfaren sexuellt.
Rätt man kan man lära upp, kan tänka mig göra det mesta för den "rätte". Är inte ens 30 och bor i Stockholm.
Håll hoppet uppe och ge dig ut, försök undvika de ytliga tjejerna och försök istället nå fram till de som inte hänger runt på krogen och tigger drinkar.
Anledningen till att (många) incels är incels är ju just för att de inte är den "rätte". Nej, du kanske inte har något emot att en man är oskuld eller oerfaren i sig. Men anledningen till att han är oskuld/oerfaren drabbar ju dig också.
Det ska tilläggas att män som är nya i förhållanden dessutom inte bara behöver läras upp sexuellt utan också hur man förväntas bete sig mot en partner. Det är sådant som många andra lär sig i tonåren eller tidiga 20-års åldern. För många män är det inte naturligt att på ett sms svara "ok

" istället för "Ok". När du frågar om vilken outfit du ser bäst ut inför att ni ska på någon middag så tror han att du på allvar undrar vilken du ser bäst ut, han fattar inte att du bara vill ha bekräftelse och att han ska säga att du är snygg. Många män ger inte spontana komplimanger och är obekväma med att besvara en komplimang med en komplimang tillbaka eftersom de tycker att det känns forcerat och fejk. Det här med att man inte längre äger sin egna tid fullt ut och därför inte kan ställa in fredagsmyset bara för att polarna fick för sig att det skulle vara LAN/bar-kväll osv osv.
Många såna här grejer leder till konflikter i tonårspar. Det är naturligtvis inte bara männens fel, kvinnor verkar bli lite mer chill, mindre svartsjuka och mindre bekräftelsekåta med åren, men männen blir ju faktiskt bättre på att bekräfta kvinnor etc. Jag talar inte bara av egen erfarenhet utan har sett det med vänner etc också. Lägg till att en del ungkarlar lever som sluskar och har svårt att anpassa sig till kvinnors genomsnittligt högre behov av renlighet. Jag tror i vilket fall att många kvinnor som är runt 30 inte skulle vara jättesugna på att börja "utbilda" någon. Lägg till att kvinnor nästan aldrig kan säga vad fan det är de vill, utan de låtsas som att det just är informationen kring vilken outfit som faktiskt är objektivt snyggast de är ute efter, så kommer ju utbildningsinsatsen ta längre tid. Särskilt med tanke på vår käre oskuld troligen är något sämre än genomsnittet på den svåra konsten som är kvinnoavläsning och -tolkning.