2019-10-01, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimpa-89
Han låg och sov i sängen. Men man såg på henne att hon hade lust att ge upp när han inte ville lyssna.

Hur fan kunde du med gott samvete missbruka alkohol ihop med en psykisk sjuk människa med ett barn i närheten? Usch fy fan
Citera
2019-10-01, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoozee
Kan någon länka pappans FB =)

Dann* Öst*rb*rg

*e
Citera
2019-10-01, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Märkligt om de inte finns orosanmälan på barnet. Från bvc elr förskolan
Detta är inte alls märkligt, ty de sista som märker att något är onormalt i hemmet är skola och socialtjänst. Har egen erfarenhet.
Citera
2019-10-01, 08:17
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Kom med belägg på att hon är Psyksjuk hora & luderhora
hon verkar ha varit arbetslös och utan pengar.
skaffade säkert barnet för pengarnas skull.
när inkomsterna började sina så tog hon bort den största utgiften.
Senast redigerad av UgLyBastard 2019-10-01 kl. 09:09.
Citera
2019-10-01, 08:26
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimpa-89
Denna kvinnan bodde granne med mig på vallås och hon dejtade jag men det blev inte mer än så. Grabben var alltid glad och kom alltid fram när man var ute. Han kunde skrika och vara trotsigt men det var mest på kvällen när han inte ville sova. Hände många gånger att han inte ville lägga sig i tid och då blev hon frusterat. Han ville alltid spela fotboll med mig ute. Hon drack alkohol nästa varje helg. Hon hade också bordelines och psykos som hon tog tabletter för. Jag tackar gudarna att hon gjorde abort när jag gjorde henne gravid för då vet man inte vad hon skulle göra med barnet. Trodde aldrig att hon kunde går så här långt
jävla vad du tjatar, samma samma samma...
minst tredje gången jag läser samma sak från dig nu.
granne, gjorde henne gravid - abort, ungen vill inte sova och mördaren dricker varje dag.

vad har du för diagnos? alkoholistknarkare och bipolär?

en 31 årig idiot som bor ensam med en fyraårig son som hon stryper till döds.
sinnessjukt...
Citera
2019-10-01, 08:32
Medlem
Det är fruktansvärt att läsa alla kommentarer och spekulationer, och hur namn lämnas ut. Hur skulle ni känna om det var era anhöriga det handlade om? Ingen dödsorsak har lämnats ut, man spekulerar om hur mamman är, varför hon skaffat barn, var hon kommer ifrån och allt. Det är en tragedi det som hänt, fruktansvärt, men tänk på vad ni skriver när ni inte vet något.
Citera
2019-10-01, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobiol
Det är fruktansvärt att läsa alla kommentarer och spekulationer, och hur namn lämnas ut. Hur skulle ni känna om det var era anhöriga det handlade om? Ingen dödsorsak har lämnats ut, man spekulerar om hur mamman är, varför hon skaffat barn, var hon kommer ifrån och allt. Det är en tragedi det som hänt, fruktansvärt, men tänk på vad ni skriver när ni inte vet något.

Hur är den förmodade barnamördaren då? Gullig mamma som super lite då o då?
Citera
2019-10-01, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rutinerad-Anka
Var inget försök att slingra sig, utan att det faktum att barnet dött vilket är hemskt och det som är värre i det här fallet är skrivande kärringar. Faktumet är att hon är mt och inte dömd för mord så hon är i mina och lagens ögon ingen mördare och därav är barnet än så länge inte mördat. Läs om och läs rätt nästa gång.

Notera att det är hemskt med barn som dör men ännu värre med kärringar som ska skriva i mt sociala medier när barnet är dött och antar modern mördat barnet. För att förtydliga så är hon misstänkt för mord, alltså ingen barnamördare. Att man ska behöva förklara som att man pratar med en pojkspoling.
Håller med !
Döm inte förrän sanningen kommit fram !
Citera
2019-10-01, 08:38
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goran2012
På en av bilderna på hans yngsta son (som han har med den nya tjejen) så skriver han ”världens finaste”. Så jävla fult! Han har två söner och ingen förälder borde favorisera ett av barnen!
flera kan vara världens finaste.
Citera
2019-10-01, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Det är mycket möjligt. Det finns massvis med tjejer som har låg impulskontroll och som misshandlar både sina män och sina ungar. Jag har själv levt med en våldsam tjej. Men när jag pratade om detta för mina bekanta så skrattade de bort det och skämtade bort det, antagligen för att jag är mycket större och starkare. Men den lilla ungen var inte större utan mycket mindre.

Det talas sällan om kvinnor som är våldsamma, de är säkert näst intill lika många som männen med den lilla skillnaden att de inte gör lika stor skada. Personligen tröttnade jag min tjej och kastade ut henne med huvudet före och smällde igen dörren, sedan dess har vi aldrig setts någon mer gång. Det var många år sedan.
De har du nog rätt i, våldsamma tjejer finns men gör inte samma skada som en våldsam man. Oftast iaf.
Vi får se va utredningen säger, tror de går ganska snabbt för polisen att få henne att börja snacka.

Må det lilla livet vila i frid <3
Citera
2019-10-01, 08:45
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Hon är misstänkt, inte dömd. Utifrån det lilla vi vet, så skulle jag säga att det är fullt realistiskt att barnet dött av andra skäl.

Även om kvinnan är skyldig så menar jag nog att det är primitivt att kalla henne för hora och tävla i att uttrycka sitt hat och vad man vill se för straff. Men min poäng är att hon än så länge inte är dömd, eller ens åtalad.
redan häktad.
bara misstänkt är lite i underkant.
Citera
2019-10-01, 08:48
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Anser du att ALLA Sveriges Rikes Lagar är adekvata och enligt gemene mans tycke? Bara för att en lag finnes så betyder INTE detta att den är till fullo korrekt... Många lagar idag, är förlegade och stiftade i, och för, en annan tidsålder. Allting måste sättas i sitt rätta element och kontext.
Du har verkligen inte en susning om vad du pratar om. En aggressiv narcissist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in