2019-09-30, 14:32
Avslutad
Lol från senaste inlägget

”Jag har haft en mysig helg i Göteborg. Jag sover alltid ut när jag här, vid tolv (!) brukar jag bli väckt med en kopp kaffe men oftast behövs sovmorgonen efter en jobbvecka.”

Låter mest som hon är en sömntrött tonåring som blir väckt av pappa 😝
Citera
2019-09-30, 14:34
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pistongen
Fast alla kommentarer förhandsgranskas väl innan de publiceras? Nån giftig gliring brukar slinka igenom men det mesta sållas väl ur. Det kan ju vara flera hundra som har postat nåt.
Å andra sidan har du ju rätt i att det intresset hon vill ha från följarna är mikroskopiskt.
Skarp iakttagelse, vinden har vänt så nu har hon 100.000 arga följare
Om en procent av dom är psykopater så har hon snart 1000 arga psykopater som följare
Citera
2019-09-30, 15:02
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klotteriet

”Jag har haft en mysig helg i Göteborg. Jag sover alltid ut när jag här, vid tolv (!) brukar jag bli väckt med en kopp kaffe men oftast behövs sovmorgonen efter en jobbvecka.”

Är det inte ett sätt att säga att ”natten varit tuff”. 🤪
Inte f-n skulle jag sova till 12 om jag träffade min älskare så sällan som BB gör.
Men det kanske är mer action än communication som är limmet i relationen!
Citera
2019-09-30, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klotteriet

Öh? Jag trodde bloggen skulle skrivas enbart på engelska? Och vad gör människan i Sverige? Var det inte hon som sa ett absolut "Hej då" till alla oss som bor här för bara några månader sedan?

Det är inte ofta jag säger det jag snart ska skriva om andra, för det är oftast svårt att bedöma saken på ett korrekt sätt. Men här råder inga tvivel:

Den här kvinnan är antingen det dummaste jag stött på eller svårt psykiskt störd. Kanske båda.
Citera
2019-09-30, 16:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Är det inte ett sätt att säga att ”natten varit tuff”. 🤪
Inte f-n skulle jag sova till 12 om jag träffade min älskare så sällan som BB gör.
Men det kanske är mer action än communication som är limmet i relationen!

Möjligt! Men hon skriver ju jämt om hur lite sömn hon behöver men så helt plötsligt ska hon ligga och sova till 12? 😂 trodde hon avskydde att slösa bort tid sådär
Citera
2019-09-30, 16:17
Medlem
Om hon har fått i både hôvve och rôôv, hela natten är hon värd en sovmorgon.
Citera
2019-09-30, 21:40
Medlem
Ringhals3s avatar
OK! Lite omröstning här dårå!
Hur många tror att hon är gravid och hur många tror att hon inte är det?

-Jag tror inte hon är gravid!
Citera
2019-09-30, 22:25
Medlem
Läste bloggen nyss, nåt p gång , låter onekligen intressant, nån borde veta vad det handlar om
Citera
2019-09-30, 22:50
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Läste bloggen nyss, nåt p gång , låter onekligen intressant, nån borde veta vad det handlar om

Är det här ett tecken på att USA inte blir av?
(del av hennes senaste blogginlägg)
https://postimg.cc/WhfmNW0P

Att vara i USA och jobba varannan vecka och varannan vecka ha barnen i Sverige ger inte mycket utrymme för att ta hand om förhållandet med Balder B.
Citera
2019-09-30, 22:58
Medlem
Enormt förvärv ? Undrar vad det är för affär ?!
Det blir bara mer skumt
Citera
2019-09-30, 23:13
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Är det här ett tecken på att USA inte blir av?
(del av hennes senaste blogginlägg)
https://postimg.cc/WhfmNW0P

Att vara i USA och jobba varannan vecka och varannan vecka ha barnen i Sverige ger inte mycket utrymme för att ta hand om förhållandet med Balder B.
Javisst. Bellsan förbereder sig för att ställa in NY. Jag tror inte att hon gett upp riktigt än.
Sugardaddy-Erik kanske inte vill finansiera NY, men hon kanske kan tvinga honom att finansiera "ett enormt förvärv" i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Enormt förvärv ? Undrar vad det är för affär ?!
Det blir bara mer skumt
Det är kanske Pingis halva av kladdbolaget hon syftar på?
Kanske har ett större hus just blivit till salu 😉?
Hursomhelst har ytterligare ett skäl till att NY-satsningen inte kommer bli av introducerats. Först var det visumkrångel och nu "ett enormt förvärv". Det vore underligt om inte Bellsans amerikanska klienter dragit öronen åt sig efter Expressens artikel i förra veckan.
Återstår att se vad som händer med välgörenhetsstiftelse...
Senast redigerad av DoraF 2019-09-30 kl. 23:18.
Citera
2019-09-30, 23:50
Medlem
Lite från bloggen:

Citat:
Utöver att sova rejält så har vi varit ute i naturen, haft middagsbjudning, kikat på serier, jag har läst och så blev det en söndagsmiddag på Toso igår inne i Göteborg.

https://www.isabellalowengrip.se/2019/09/30/min-helg-6/

Undrar vem som va gästerna på den middagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in