Citat:
Ursprungligen postat av
Doiten
Förlåt kunde bara inte låta bli att posta det
när jag letade lite
Undrar om det är BB eller Sugardaddy-Erik som vill mest
Man börjar undra om han ens bryr sig om barnen. Föräldrar vill ju till varje pris aldrig utsätta sina barn för något.
Bra gjort, tycker jag

!
Avsnittet på bloggen som artikeln refererar till är lite intressant. Inlägget har rubriken "Terapi".
Bellsan skriver inte uttryckligen ut att "
han" är Erik Selin utan det kan lika gärna handla om någon annan, som t ex hennes ex Hajen eller en tidigare terapeut (den nuvarande är en hon).
Hon är ju duktig på att sktiva på ett sätt så att läsaren själv fyller i luckorna och tolkar texten på ett visst sätt.
Just nu är hennes relation till Sugardaddy-Erik på tapeten och då är det hans namn vi läser in. Bellsan vill att vi ska tro att han ivrigt uppvaktat henne, även om det inte är sant.
Det mest intressanta med Bellsan är det hon
inte skriver. Hon har ett syfte med att utelämna namnet.
Min gissning är att hon inte alls refererar till Sugardaddy-Erik.
Citat:
Nu är livet påväg in i ett nytt skede och det känns bra det med. Eller det är fantastiskt. Men det är verkligen så: man måste landa själv för att det ska gå att landa med en annan person. Nu är jag där och redo. Men herregud vilket tålamod han har haft med mig. Jag är fruktansvärt svår att komma in på livet med. Det är min stora försvarsmekanism. Det är som att jag jämt spelar en roll, att släppa på det har varit bland det läskigaste jag har gjort.
https://www.isabellalowengrip.se/2019/09/17/terapi-2/