2019-09-30, 21:11
Medlem
Golf eller en hästklubb på Ekerö.

Skit samma.

Jag bara hoppas Henrik klarar livhanken.
Citera
2019-09-30, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturnatten
Eller så spelade hon golf.

Det är inte omöjligt. Frågan är om hon spelade några tävlingar för då hade hon synts mer i googlingar då klubbarna brukar gödsla med resultatlistor och bilder o dyl.
Citera
2019-09-30, 21:13
Medlem
Jag tror inte spel syftar till någon sport då Efternamn08 pratade om KLs intelligens som tagit henne långt (jag tolkade detta som långt inom spelet, men kan såklart vara arbetslivet).

Dessutom är det väldigt svårt att ha rid-, golf- annan sportutrustning när man inte har en bostad.

Det skulle eventuellt vara boule.
Citera
2019-09-30, 21:13
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Boule, bowling, biljard...
Citera
2019-09-30, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Svårt att se henne spela tennis med ena armen gipsad och en vinare i den andra handen.

Det var nog inga problem om hon var en jäkligt passiv dubbelspelare.
Citera
2019-09-30, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Det var nog inga problem om hon var en jäkligt passiv dubbelspelare.
Jo, dubbelspel har hon nog mycket erfarenhet av.
Citera
2019-09-30, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitkuligen
Golf eller en hästklubb på Ekerö.

Skit samma.

Jag bara hoppas Henrik klarar livhanken.
Den här gången gick det väl, men får Karin hållas så hittar hon förr eller senare en kompetent eller tursam lakej som lyckas mörda honom.
Citera
2019-09-30, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktbeteende
Jag tror inte spel syftar till någon sport då Efternamn08 pratade om KLs intelligens som tagit henne långt (jag tolkade detta som långt inom spelet, men kan såklart vara arbetslivet).

Dessutom är det väldigt svårt att ha rid-, golf- annan sportutrustning när man inte har en bostad.

Det skulle eventuellt vara boule.
Får inte ihop något som har med idrott att göra med att de har en tillställning en gång i månaden.
Citera
2019-09-30, 21:26
Medlem
Citat:
Den här gången gick det väl, men får Karin hållas så hittar hon förr eller senare en kompetent eller tursam lakej som lyckas mörda honom.

Det blir i så fall, utöver hans eget och hans familjs vidriga, onödiga lidande, något som kommer att spilla tillbaka på ett saktfärdigt polis- och åklagarämbete.

Catch the fucker! Nu!
Citera
2019-09-30, 21:36
Medlem
Direktlogiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Bla bla bla

Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Bla bla bla

Ni har nu kämpat i hela tråden med att hitta skit angående HOL utan att hitta något som helst av substans.
Börjar det inte kännas patetiskt?
Om/när det mest sannolika uppdagas borde ni gestaltas som benämningen av internettroll.
Vem skulle bry sig om HOL är homo/bisexuell och skulle GMs gärningar förmildras på något sätt?
Om inte HOL gillar hundar , har det något med GMs gärningar att göra?
Ni verkar bara hata HOL av någon anledning ni inte verkar veta själva , annars har ni haft något av substans.
HOL kanske är ett svin , vad vet jag.
Men nu är det han som utsatts för iaf ett mordförsök.
Anser ni att han förtjänar detta?
Citera
2019-09-30, 21:36
Medlem
Citat:
Får inte ihop något som har med idrott att göra med att de har en tillställning en gång i månaden.

Hon sitter kanske i styrelsen (tillställning = styrelsemöte en gång i månaden) för något eftersom det var så viktigt att hon uppdaterade sin postadress hela tiden? Måste man det om man är med i schack- eller bridgeklubb om man är så ’hemlig’ som KL är?

Hon ska ju tex ha registrerat det där ökända postboxkontoret på Frejgatan i föreningens register. I vilken förening kan det ha varit så viktigt att uppdatera t o m med en sån rövaradress?
Ofta sker väl korrespondens i förening per mejl?
Till postadressen kommer väl typ en medlemstidning eller matrikel på sin höjd om man kör lite old school.

Angående rövaradressen:

https://www.svd.se/har-ar-okanda-adressen-dar-grovt-kriminella-flockas
Senast redigerad av Avel 2019-09-30 kl. 21:41.
Citera
2019-09-30, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Har också letat på bridgeklubbar (och schackklubbar) utan resultat. Enligt E08 så har KL varit med i ca 30 år så jag har försökt leta på Uppsala och Eskilstuna också. Inte hittat något men letade bara en stund igår em, man tröttnar efter en stund.
Om KL är med i Eskilstuna Bridgeklubb förstår jag att de behövde hjälp med sin hemsida.
http://bridgedata.se/resultat/spfeskilstuna/spel/akt/link/info/index.html

90-tals retro!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in