Citat:
Ursprungligen postat av
sammyb0y
"måste man respektera"
Eller?
Tycker trådar spårar iväg lite väl snabbt åt ett håll nuförtiden.
Har lite svårt att utröna vad som är säkert här i tråden. Är det säkert att barnet blivit strypt? Alltså medveten gärning?
Eller kvävd, ej fått luft och därav dödsorsak? Det olyckor händer ju?
Vad är säkert?
Nej, så här långt är väl inget speciellt säkert, annat möjligtvis att en mamma i Halmstad är misstänkt. Resten, både vad gäller BO:s identitet och vad som faktiskt hänt, är än så länge obekräftade uppgifter.
Således kanske man ska ta det lite lugt med att stämpla folk som "mördare" eller önska livet ur dem.
Visst kan det vara så att det är rätt person som utpekats och visst kan det vara mord, men det skulle heller inte vara första gången som ett barns död först utreds som mord för att sedan omrubriceras till något helt annat.