2019-09-30, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Vad vet du om ludret då?

Var hon en aggressiv och dampig person?
Aggressiv var hon inte. Det var mer att hon hade kort stubin när ungen inte ville lyssna på henne.
Citera
2019-09-30, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimpa-89
Han hette edwin och hade fyllt fyra år
Melv*n fick jag veta ?
Citera
2019-09-30, 19:41
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimpa-89
Aggressiv var hon inte. Det var mer att hon hade kort stubin när ungen inte ville lyssna på henne.

Fan vad jag vill spy och kräkas på folk med kort stubin som ger sig på andra människor, och som det sedan är synd om när de väl har skadat någon. Istället för att det ska vara synd om den skadade.

Kort stubin säger det mesta. Nära till våld. Har hon mördat ungen i ett vredesutbrott så förtjänar hon nålen. Det är min politiska åsikt. Jag är för dödsstraff.
Citera
2019-09-30, 19:42
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Överlag är det, vad jag förstår, rätt ovanligt att ett barn i den åldern dödas av modern. Inte alls övertygad om att det rör sig om dödligt våld.

De som kallar utpekad kvinna för elaka saker bör rannsaka sig själva.

Det är normalt att bli upprörd när man läser om något hemskt. Det är mänskligt. För vissa är det terapi att säga hårda ord om GM. Det måste man respektera.
Senast redigerad av okok1 2019-09-30 kl. 19:44.
Citera
2019-09-30, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Man sitter ju och undrar om det kan röra sig om någon försäkrings grej. Kan man teckna extra livförsäkring på barn tro?

Sedan hur man kan döda ens barn och speciellt när dom är så små är fan en gåta. Såna här människor ska inte komma ut mer. Hoppas vi får fram sanningen här inom kort.

Nej, man kan inte teckna livförsäkring på sina barn av just den anledningen.
Citera
2019-09-30, 19:55
Medlem
Någon som vet mer exakt tidpunkt när detta inträffade? Enligt media står det "under natten till måndagen", men enligt den källa jag har så var polisen på plats före kl 23. Något som inte riktigt stämmer i händelseförloppet alternativt vad som står i media och det är en av flera anledningar att inte dra förhastade slutsatser om exakt hur allt gått till.
Citera
2019-09-30, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Det är normalt att bli upprörd när man läser om något hemskt. Det är mänskligt. För vissa är det terapi att säga hårda ord om GM. Det måste man respektera.

"måste man respektera"

Eller?

Tycker trådar spårar iväg lite väl snabbt åt ett håll nuförtiden.

Har lite svårt att utröna vad som är säkert här i tråden. Är det säkert att barnet blivit strypt? Alltså medveten gärning?

Eller kvävd, ej fått luft och därav dödsorsak? Det olyckor händer ju?

Vad är säkert?
Citera
2019-09-30, 20:02
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sammyb0y
"måste man respektera"

Eller?

Har lite svårt att utröna vad som är säkert här i tråden. Är det säkert att barnet blivit strypt? Alltså medveten gärning?

Vad är säkert?

Strypt och man har anhållit henne - vad fasiken tror du har hänt?! Råkade hon stoppa en hel hand i halsen på telningen, eller RÅKADE hon strypa telningen då hon ville krama lite för hårt, eller?
Citera
2019-09-30, 20:02
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
"måste man respektera"

Eller?

Vad är säkert?

Nej, så här långt är väl inget speciellt säkert, annat möjligtvis att en mamma i Halmstad är misstänkt. Resten, både vad gäller BO:s identitet och vad som faktiskt hänt, är än så länge obekräftade uppgifter.

Således kanske man ska ta det lite lugt med att stämpla folk som "mördare" eller önska livet ur dem.

Visst kan det vara så att det är rätt person som utpekats och visst kan det vara mord, men det skulle heller inte vara första gången som ett barns död först utreds som mord för att sedan omrubriceras till något helt annat.
Citera
2019-09-30, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Strypt och man har anhållit henne - vad fasiken tror du har hänt?! Råkade hon stoppa en hel hand i halsen på telningen, eller RÅKADE hon strypa telningen då hon ville krama lite för hårt, eller?

Var, förutom flashback, står det något om strypt?

Lugna dig. Jag undrar bara.
Citera
2019-09-30, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amanduuzz
Melv*n fick jag veta ?
Okej, jag vet inte vad du har hört namnet melv*n men edwin är de rätta namnet. Känner både hon och ungen ganska väl
Citera
2019-09-30, 20:10
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Var, förutom flashback, står det något om strypt?

Lugna dig. Jag undrar bara.

Hmm, fick bara för mig att jag läst detta i MSM, men har då kanske fel. Lugnar mig, hehe!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in