Citat:
Nej jag vet inte om hon fått flytta in i huset eller bor hos föräldrarna. Jag kan ju ringa och fråga 
Ja som du säger, man får intrycket av att de beskyddar mördare, särskilt JG men även resten av järngänget. Sedan agerar andra geocachare konstigt, tänker på JOikarainen som SD närmast skrev en kärleksbetygelse till på en logg...
Nja om andra i kretsen vill skydda D från mordet skulle det innebära att de har någon gemensam hemlighet som LW kunde avslöja, det låter lite för konspiratoriskt.
Tror mest att det är mesiga människor som inte kan tänka efter vad som egentligen har hänt och vad som står på spel.
Tex geocacharen swegrim som umgicks då och då med LW:
Sh.Holmes*Nej det går inte att skriva en ny logg. Varför portarade du inte en misstänkt mördare?
Betyder inte Softis någonting för dig?
SW* Du ska kunna skriva en ny logg.
Jag har ingen befogenhet att utesluta någon från ett event.
Ja, han är misstänkt, men inte dömd. Har du något konkret som leder
polisens utredning framåt ber jag dig genast kontakta polisen.
Softis, som jag cachade tillsammans med flera gånger saknas verkligen av
mig. Blir påmind regelbundet och hon finns städnigt i mina tankar, om inte
dagligen så nästan.
Dina yttrande som flertal tagit illa vid sig får du utyrycka på Flashback
och liknade forum.
Sh.Holmes*Mitt yttrande, var i sig inga felaktigheter eller lögner, du censurerar yttrandefriheten vilket jag tycker är oerhört agerat av dig. Måste vi vara tysta och se på när den misstänkte mördaren dyker upp? Nej säger jag.
Ditt sätt att censurera är fel.
Ja Softis var en fantastisk människa, och Stefan betedde sig så illa mot henne så även om han inte vore hennes misstänkte mördare så borde DU, Softis vän säga eller visa något.
Du vänder ryggen mot Lena. Visa lite ryggrad och stå upp för henne.
Tack för eventet, det var bra och det är inte min avsikt att bli ovän med dig eller förstöra något. Jag tycker det är fruktansvärt att behöva stå ut med Softis misstänkte mördare att han gör som han vill och hånflinar åt oss.

Ja som du säger, man får intrycket av att de beskyddar mördare, särskilt JG men även resten av järngänget. Sedan agerar andra geocachare konstigt, tänker på JOikarainen som SD närmast skrev en kärleksbetygelse till på en logg...
Nja om andra i kretsen vill skydda D från mordet skulle det innebära att de har någon gemensam hemlighet som LW kunde avslöja, det låter lite för konspiratoriskt.
Tror mest att det är mesiga människor som inte kan tänka efter vad som egentligen har hänt och vad som står på spel.
Tex geocacharen swegrim som umgicks då och då med LW:
Sh.Holmes*Nej det går inte att skriva en ny logg. Varför portarade du inte en misstänkt mördare?
Betyder inte Softis någonting för dig?
SW* Du ska kunna skriva en ny logg.
Jag har ingen befogenhet att utesluta någon från ett event.
Ja, han är misstänkt, men inte dömd. Har du något konkret som leder
polisens utredning framåt ber jag dig genast kontakta polisen.
Softis, som jag cachade tillsammans med flera gånger saknas verkligen av
mig. Blir påmind regelbundet och hon finns städnigt i mina tankar, om inte
dagligen så nästan.
Dina yttrande som flertal tagit illa vid sig får du utyrycka på Flashback
och liknade forum.
Sh.Holmes*Mitt yttrande, var i sig inga felaktigheter eller lögner, du censurerar yttrandefriheten vilket jag tycker är oerhört agerat av dig. Måste vi vara tysta och se på när den misstänkte mördaren dyker upp? Nej säger jag.
Ditt sätt att censurera är fel.
Ja Softis var en fantastisk människa, och Stefan betedde sig så illa mot henne så även om han inte vore hennes misstänkte mördare så borde DU, Softis vän säga eller visa något.
Du vänder ryggen mot Lena. Visa lite ryggrad och stå upp för henne.
Tack för eventet, det var bra och det är inte min avsikt att bli ovän med dig eller förstöra något. Jag tycker det är fruktansvärt att behöva stå ut med Softis misstänkte mördare att han gör som han vill och hånflinar åt oss.
Vet du något om hur caj*oo reagerat
och betett sig efter mordet på hans vän?