2019-09-30, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Haha De kallar Erik Selin för " Sugardaddy-Erik".

Som ju Whatdoweknow påpekade är det farligaste när folk skrattar. Jag undrar om en man som Erik Selin verkligen har lust att bli öppet förlöjligad eller utsätta sina barn för detta.
Det är som om ingen riktigt tror att det handlar om genuin kärlek mellan dem.

Då ska du se vad de kallar honom på andra ställen; Sugardaddy är en västanfläkt gentemot detta.

För att vara allvarlig då så har jag skrivit om hur jag ser på Erik Selin i hans egen tråd. No nice guy.
Citera
2019-09-30, 00:19
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Förlåt kunde bara inte låta bli att posta det
när jag letade lite
Undrar om det är BB eller Sugardaddy-Erik som vill mest

Man börjar undra om han ens bryr sig om barnen. Föräldrar vill ju till varje pris aldrig utsätta sina barn för något.
Bra gjort, tycker jag !

Avsnittet på bloggen som artikeln refererar till är lite intressant. Inlägget har rubriken "Terapi".
Bellsan skriver inte uttryckligen ut att "han" är Erik Selin utan det kan lika gärna handla om någon annan, som t ex hennes ex Hajen eller en tidigare terapeut (den nuvarande är en hon).
Hon är ju duktig på att sktiva på ett sätt så att läsaren själv fyller i luckorna och tolkar texten på ett visst sätt.
Just nu är hennes relation till Sugardaddy-Erik på tapeten och då är det hans namn vi läser in. Bellsan vill att vi ska tro att han ivrigt uppvaktat henne, även om det inte är sant.
Det mest intressanta med Bellsan är det hon inte skriver. Hon har ett syfte med att utelämna namnet.
Min gissning är att hon inte alls refererar till Sugardaddy-Erik.

Citat:
Nu är livet påväg in i ett nytt skede och det känns bra det med. Eller det är fantastiskt. Men det är verkligen så: man måste landa själv för att det ska gå att landa med en annan person. Nu är jag där och redo. Men herregud vilket tålamod han har haft med mig. Jag är fruktansvärt svår att komma in på livet med. Det är min stora försvarsmekanism. Det är som att jag jämt spelar en roll, att släppa på det har varit bland det läskigaste jag har gjort.
https://www.isabellalowengrip.se/2019/09/17/terapi-2/
Citera
2019-09-30, 00:20
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Märkligt, de har tagit ett citat där Vella skriver om sin terapeut och låtsas att hon skriver om ES.
Hur vet du det?
Senast redigerad av DoraF 2019-09-30 kl. 00:22.
Citera
2019-09-30, 00:29
Medlem
Citat:
Märkligt, de har tagit ett citat där Vella skriver om sin terapeut och låtsas att hon skriver om ES.

Hur vet du de?

Edit: 2a på den
Citera
2019-09-30, 03:24
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Verkligen inte! Vad är det som du försöker antyda?
om jag inte vet sa antyder jag inte, utan frågar
Citera
2019-09-30, 09:20
Medlem
Citat:
Hur vet du det?

Det är ju bara kolla originalposten som de citerar.
Citera
2019-09-30, 09:27
Medlem
Citat:
Hur vet du det?

Ok du har rätt, det kan egentligen vara vem som helst hon syftar på, hon bara slänger in ett ”han” helt plötsligt. Men det är ju inte alls uppenbart att det är ES, vilket stopp pressarna låtsas.
Citera
2019-09-30, 10:38
Medlem
Känns som hon börjat bli mer och mer öppen om förhållandet: https://www.isabellalowengrip.se/2019/09/30/min-helg-6/

Undrar om det sker med hans goda minne, eller om ha blir mer och mer frustrerad.
Citera
2019-09-30, 11:01
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Det är ju bara kolla originalposten som de citerar.
Haha

Citat:
Ok du har rätt, det kan egentligen vara vem som helst hon syftar på, hon bara slänger in ett ”han” helt plötsligt. Men det är ju inte alls uppenbart att det är ES, vilket stopp pressarna låtsas.
Självklart har jag rätt.
Jag har dessutom postat ett inlägg om saken:
Citat:
Bra gjort, tycker jag !

Avsnittet på bloggen som artikeln refererar till är lite intressant. Inlägget har rubriken "Terapi".
Bellsan skriver inte uttryckligen ut att "han" är Erik Selin utan det kan lika gärna handla om någon annan, som t ex hennes ex Hajen eller en tidigare terapeut (den nuvarande är en hon).
Hon är ju duktig på att sktiva på ett sätt så att läsaren själv fyller i luckorna och tolkar texten på ett visst sätt.
Just nu är hennes relation till Sugardaddy-Erik på tapeten och då är det hans namn vi läser in. Bellsan vill att vi ska tro att han ivrigt uppvaktat henne, även om det inte är sant.
Det mest intressanta med Bellsan är det hon inte skriver. Hon har ett syfte med att utelämna namnet.
Min gissning är att hon inte alls refererar till Sugardaddy-Erik.

https://www.isabellalowengrip.se/2019/09/17/terapi-2/

(FB) Skvallertråden om Blondinbella (Isabella Löwengrip)
Citera
2019-09-30, 11:07
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Känns som hon börjat bli mer och mer öppen om förhållandet: https://www.isabellalowengrip.se/2019/09/30/min-helg-6/

Undrar om det sker med hans goda minne, eller om ha blir mer och mer frustrerad.
Det intressantaste är att inlägget inte har mer än en (1) kommentar flera timmar efter att det postades.
Hennes läsare vet ju när hon postar och det är förmiddag en vardag, men intresset för hennes Göteborgshelg är litet.
Mikroskopiskt litet.
Citera
2019-09-30, 11:13
Medlem
Citat:
Det intressantaste är att inlägget inte har mer än en (1) kommentar flera timmar efter att det postades.
Hennes läsare vet ju när hon postar och det är förmiddag en vardag, men intresset för hennes Göteborgshelg är litet.
Mikroskopiskt litet.

Fast alla kommentarer förhandsgranskas väl innan de publiceras? Nån giftig gliring brukar slinka igenom men det mesta sållas väl ur. Det kan ju vara flera hundra som har postat nåt.

Å andra sidan har du ju rätt i att det intresset hon vill ha från följarna är mikroskopiskt.
Citera
2019-09-30, 11:21
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pistongen
Fast alla kommentarer förhandsgranskas väl innan de publiceras? Nån giftig gliring brukar slinka igenom men det mesta sållas väl ur. Det kan ju vara flera hundra som har postat nåt.

Å andra sidan har du ju rätt i att det intresset hon vill ha från följarna är mikroskopiskt.
Du har rätt. Men var är då alla hejjaropen?!? Det borde redan ha postats många många positiva inlägg från beundrare och dessa borde vara publicerade vid det här laget. Fördröjningen pga förhandsgranskning är inte så lång en måndagsförmiddag.
Nä, det är ju så att intresset är mikroskopiskt.

Jämför med IG. Där publiceras kommentarer direkt. Inte heller där är det många genuina beundrare, men en hel del väldigt syrliga inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in