2019-09-26, 18:34
Medlem
11433.08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomByr
Uppdatering: kontaktade NaughtyandHornyGirl på RS som fått bra recensioner i sin gästbok, bl.a. av en profil som känns igen härifrån och som känns som man kan lita på. Fick ett väldigt bra intryck av henne via Kik och telefon och hon kunde ställa upp på allt det jag ville. Så det blev en bokning.
Tyvärr lämnade hon återbud två timmar innan vår träff, så det blev att desperat försöka få till en träff med någon av mina backuper.

Det blev en träff med Tinyhannis. Det var en bra träff. Hon är en härlig tjej, ganska pang på och hon kan verkligen DT. Jag tappade dock lusten lite efter halva tiden (förmodligen för att det jag hade i tankarna inför kvällen var något annat än det som erbjuds med Tinyhannis) så efter en första runda låg vi bara och snackade i sängen resten av tiden.

Får man fråga vad du hade i tankarna som hon inte ställde upp på?
Citera
2019-09-26, 23:37
Medlem
Någon som har träffat Granalice från RS?
Citera
2019-09-27, 17:35
Medlem
ser att det dykt upp ett gäng moldaviska tjejer på RE igen.
drygt 10 snygga blonda på än gång.
känns lite arrangerat,eller ?
risken är ju att det är fler i samma lägenhet vilket inte känns så bra,
man kanske bara är nojjig.
Citera
2019-09-27, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Amanda_aandersson annonserar rätt ofta på rs men aldrig hört nåt om henne.
är det någon som haft äran o träffat henne?
hennes annons förtäljer ju inte så mycket.

Jag har träffat henne. En korthårig tjej med några kilon för mkt. Jag vände tyvärr vid dörren då jag fick upp en äldre annons när jag sökte på hennes kik namn. Hon var blond och fit på bilderna (ej blond för 2 månader sedan). Jag bad om ursäkt artigt och lämnade. Skev ett längre sms och bad återigen om ursäkt och hon önskade mig lycka till med att hitta det jag letar efter. Vilken fantastisk brud ändå.

Väldigt blandande meningar kring Lavina. Jag träffade henne för någon vecka sedan och håller inte riktigt med tidigare resencioner. Hon har garanterat lagt på sig ett par kilo hon också om du jämför med bilderna hon annonserar med. Men utöver det en väldigt trevlig tjej som är grym i sängen. Riktigt härlig OWO och DT. Men det kan man även få av andra tjejer som är betyligt mkt billigare. Jag gillade heller inte surret med Lavina mellan omgångarna. Hon skulle alltid ha sista ordet. Jag pratade om en resa jag precis varit på och hon nämner 10 andra mer exclusiva ställen hon har besökt. Vi börjar prata om sportbilar och min nya kommer upp på tal, självklart ska hon döda det samtalsämnet genom att nämna att hon känner 10 andra snubbar som har dyrare bilar. Hon frågar vad min lägenhet kostade, vilket jag svarade på och hon kontrar självklart med att hennes är dubbelt så dyr och stor. Jag kommer inte träffa Lavina igen.

Kan också nämna att jag träffade Kristy på ST. Hon är mellan 37-40 år blond ryss med rötter från Finland. Väldigt trevlig och go. Sjuka jävla tuttar. Hon drog hem i måndags dock. Vet ej när hon kommer tillbaka.

Blev också ett återbesök hos Evelina som jag inte kan få nog av. Den enda eskorten jag har träffat 2 ggr. Kommer bli fler besök. När hon kommer tillbaka. Hon skulle till gbg i helgen sen hem till hemlandet i 2-3 veckor.

Att ingen fortfarande kan säga något om realpetra i närtid gör ju en galen.
Citera
2019-09-30, 10:47
Medlem
Lisalits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matteocosta
Jag gillade heller inte surret med Lavina mellan omgångarna. Hon skulle alltid ha sista ordet. Jag pratade om en resa jag precis varit på och hon nämner 10 andra mer exclusiva ställen hon har besökt. Vi börjar prata om sportbilar och min nya kommer upp på tal, självklart ska hon döda det samtalsämnet genom att nämna att hon känner 10 andra snubbar som har dyrare bilar. Hon frågar vad min lägenhet kostade, vilket jag svarade på och hon kontrar självklart med att hennes är dubbelt så dyr och stor. Jag kommer inte träffa Lavina igen.

Normalt svarar jag inte när det skrivs om mig men det här måste jag säga något om då du antingen har missförstått eller överdrivit.

Det jag gör i början vid nya möten är att konversera. Du hade innan vi sågs nämnt vissa saker som gjorde att jag kände att avväpnande småprat var än mer nödvändigt. Jag använder det också som ett sätt att lära känna någon som för mig ändå är en helt främmande man och med de allra flesta, speciellt nya kontakter, måste jag aktivt driva samtalet för att lyckas med ovanstående.

Det är omöjligt att veta hur en person ska uppfatta samtal och att du kände som du gjorde är tråkigt.
Kunde inte PMa så lägger det här.

/"Lavina"
Senast redigerad av Lisalit 2019-09-30 kl. 11:42.
Citera
2019-10-03, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matteocosta
Väldigt blandande meningar kring Lavina. Jag träffade henne för någon vecka sedan och håller inte riktigt med tidigare resencioner. Hon har garanterat lagt på sig ett par kilo hon också om du jämför med bilderna hon annonserar med. Men utöver det en väldigt trevlig tjej som är grym i sängen. Riktigt härlig OWO och DT. Men det kan man även få av andra tjejer som är betyligt mkt billigare. Jag gillade heller inte surret med Lavina mellan omgångarna. Hon skulle alltid ha sista ordet. Jag pratade om en resa jag precis varit på och hon nämner 10 andra mer exclusiva ställen hon har besökt. Vi börjar prata om sportbilar och min nya kommer upp på tal, självklart ska hon döda det samtalsämnet genom att nämna att hon känner 10 andra snubbar som har dyrare bilar. Hon frågar vad min lägenhet kostade, vilket jag svarade på och hon kontrar självklart med att hennes är dubbelt så dyr och stor. Jag kommer inte träffa Lavina igen.
Vad förväntar du dig för respons när du skryter för en kvinna du redan betalat för?
Citera
2019-10-05, 08:08
Medlem
Ligger lite i startgroparna och är nära att ta modet till mig att ringa min första eskort. Men jag är lite rädd att råka köpa tjänster av någon trafficking-tjej, vilket jag absolut inte vill göra.

Har kollat runt på ST, RE samt RS. På ST och RE finns två tjejer jag länge spanat på.
Larya och Sabrina, bägge har många och bra reviews men det vore lugnande om någon här har träffat dom nyligen, främst intresserad av Larya.

Tjejerna på RS är i regel lite vanligare, Svenska och även dyrare. Jag räknar inte med att mitt första besök kommer vara fantastiskt så vill helst spara lite på degen
Citera
2019-10-05, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterflex22
Ligger lite i startgroparna och är nära att ta modet till mig att ringa min första eskort. Men jag är lite rädd att råka köpa tjänster av någon trafficking-tjej, vilket jag absolut inte vill göra.

Har kollat runt på ST, RE samt RS. På ST och RE finns två tjejer jag länge spanat på.
Larya och Sabrina, bägge har många och bra reviews men det vore lugnande om någon här har träffat dom nyligen, främst intresserad av Larya.

Tjejerna på RS är i regel lite vanligare, Svenska och även dyrare. Jag räknar inte med att mitt första besök kommer vara fantastiskt så vill helst spara lite på degen
Sabrina är grym
Citera
2019-10-05, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterflex22

Sabrina är superb, träffade henne i somras (ca 2 månader sen) och kan nog med 100% säkerhet säga att det inte är någon traffickingtjej. Vissa av bilderna är lite äldre, men hon är fortfarande het som helveteselden och kan nog få igång de flesta oavsett hur nervös/blyg man är.
Citera
2019-10-05, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prask
Sabrina är superb, träffade henne i somras (ca 2 månader sen) och kan nog med 100% säkerhet säga att det inte är någon traffickingtjej. Vissa av bilderna är lite äldre, men hon är fortfarande het som helveteselden och kan nog få igång de flesta oavsett hur nervös/blyg man är.
Håller med dig fullständigt
Citera
2019-10-05, 16:04
Medlem
Sabrina är helt fantastisk. Ser riktigt bra ut och ger fantastisk service.

Malika - Har någon träffat denna? Hon fins på rosa och man ser henna ibland på RE
Citera
2019-10-05, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 11433.08
Någon som har träffat bodybuildern på RS?

EmpaJ?

Också sugen som fan på att träffa henne, undrar också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in