Citat:
Ursprungligen postat av
Sandhamn2010
Amanda_aandersson annonserar rätt ofta på rs men aldrig hört nåt om henne.
är det någon som haft äran o träffat henne?
hennes annons förtäljer ju inte så mycket.
Jag har träffat henne. En korthårig tjej med några kilon för mkt. Jag vände tyvärr vid dörren då jag fick upp en äldre annons när jag sökte på hennes kik namn. Hon var blond och fit på bilderna (ej blond för 2 månader sedan). Jag bad om ursäkt artigt och lämnade. Skev ett längre sms och bad återigen om ursäkt och hon önskade mig lycka till med att hitta det jag letar efter. Vilken fantastisk brud ändå.
Väldigt blandande meningar kring Lavina. Jag träffade henne för någon vecka sedan och håller inte riktigt med tidigare resencioner. Hon har garanterat lagt på sig ett par kilo hon också om du jämför med bilderna hon annonserar med. Men utöver det en väldigt trevlig tjej som är grym i sängen. Riktigt härlig OWO och DT. Men det kan man även få av andra tjejer som är betyligt mkt billigare. Jag gillade heller inte surret med Lavina mellan omgångarna. Hon skulle alltid ha sista ordet. Jag pratade om en resa jag precis varit på och hon nämner 10 andra mer exclusiva ställen hon har besökt. Vi börjar prata om sportbilar och min nya kommer upp på tal, självklart ska hon döda det samtalsämnet genom att nämna att hon känner 10 andra snubbar som har dyrare bilar. Hon frågar vad min lägenhet kostade, vilket jag svarade på och hon kontrar självklart med att hennes är dubbelt så dyr och stor. Jag kommer inte träffa Lavina igen.
Kan också nämna att jag träffade Kristy på ST. Hon är mellan 37-40 år blond ryss med rötter från Finland. Väldigt trevlig och go. Sjuka jävla tuttar. Hon drog hem i måndags dock. Vet ej när hon kommer tillbaka.
Blev också ett återbesök hos Evelina som jag inte kan få nog av. Den enda eskorten jag har träffat 2 ggr. Kommer bli fler besök. När hon kommer tillbaka. Hon skulle till gbg i helgen sen hem till hemlandet i 2-3 veckor.
Att ingen fortfarande kan säga något om realpetra i närtid gör ju en galen.