Citat:
Ursprungligen postat av
TomByr
Har tyvärr inte mycket att bjuda på vad gäller recensioner då jag inte är i Stockholm ofta. Men om Chloe (brasilianska) kommer tillbaks dit är hon värd ett besök. Träffade henne när hon var i Göteborg i våras. Snygg kropp, trevlig och bra GFE med härlig inlevelse.
Nu ska jag dock till Stockholm om två veckor och skulle vilja träffa en svensk tjej. Har försökt få till träff med Beehappy och Nixxi_Rocky (som jag läst gott om här) , men tyvärr kan ingen av dem just när jag är där.
Jag är ute efter mer än vanilj denna gång och har kollat på Mspetitedeepthroat på RS. Hittar inget om henne här och undrar om någon kanske har något att säga om henne? Eller har annat tips om någon som erbjuder liknande tjänster?
Uppdatering: kontaktade NaughtyandHornyGirl på RS som fått bra recensioner i sin gästbok, bl.a. av en profil som känns igen härifrån och som känns som man kan lita på. Fick ett väldigt bra intryck av henne via Kik och telefon och hon kunde ställa upp på allt det jag ville. Så det blev en bokning.
Tyvärr lämnade hon återbud två timmar innan vår träff, så det blev att desperat försöka få till en träff med någon av mina backuper.
Det blev en träff med Tinyhannis. Det var en bra träff. Hon är en härlig tjej, ganska pang på och hon kan verkligen DT. Jag tappade dock lusten lite efter halva tiden (förmodligen för att det jag hade i tankarna inför kvällen var något annat än det som erbjuds med Tinyhannis) så efter en första runda låg vi bara och snackade i sängen resten av tiden.