2019-09-15, 02:31
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sixten.Sixtensen
Kan man köpa eskorter i Stockholm som pillar en mjukt i ansiktet med varma bomullstops och viskar snälla saker i ens öra, som i Tokyo?

Det hade jag kunnat tänka mig, bara för att testa branschen.

100kr bjuder jag, och 1000kr i dricks om jag blir glad på riktigt och inte bara känner mig infantil.

Sen lär det kosta mig ytterligare 10 000kr när polisen griper mig efteråt, men det är en risk man får ta.

Om det ska vara på svenska så lär du nog få dricksa lite bättre..
Citera
2019-09-16, 16:12
Medlem
Emma var som sagt inget för mig. Blev lite stelt osv men det kan bero på mig. Snygg, smal och trevlig. Ingen DT dock

Lavina och tinyhannis är toppen båda två. Ingen av dem är trådsmala, båda har ganska små bröst. Men de kan kn*lla och suga!!. Tinyhannis är mer pang på och PSE. Lavina är en härlig mix mellan GFE och PSE, är intelligent och rolig att prata med - en girl-next-door typ som är en jävel i sängen. Båda gör jävligt bra DT. Måste jag välja mellan dem så väljer jag Lavina.

Citat:
Ursprungligen postat av matteocosta
@ynwa012 Hur står sig Lavina i jämförelse med tinyhannis och Emma_Andersson? Såg att du har träffat alla 3. Jag är lite nyfiken på realpetra och Lavina.
Citera
2019-09-17, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ynwa012
Emma var som sagt inget för mig. Blev lite stelt osv men det kan bero på mig. Snygg, smal och trevlig. Ingen DT dock

Lavina och tinyhannis är toppen båda två. Ingen av dem är trådsmala, båda har ganska små bröst. Men de kan kn*lla och suga!!. Tinyhannis är mer pang på och PSE. Lavina är en härlig mix mellan GFE och PSE, är intelligent och rolig att prata med - en girl-next-door typ som är en jävel i sängen. Båda gör jävligt bra DT. Måste jag välja mellan dem så väljer jag Lavina.

Tack för svaret! Uppskattar det verkligen.
Jag håller med dig om både Emma och tinyhannis. Du får mer värde av pengarna med tinyhannis men Emma är bra mkt snyggare i både ansikte och kropp.

Tycker det är märkligt bara att det inte finns mer info i modern tid om realpetra. Eller är hon ny? Jag får helt enkelt träffa både Lavina och realpetra innan man kan släppa nyfikenheten.

Btw. Napoli vinner ikväll..
Citera
2019-09-17, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matteocosta
Tack för att du delar med dig.

Har inte träffat någon av dessa, har också kikat lite på mollydoll och saraunderbar men är även nyfiken på realpetra och lavina. Den sistnämnda har det skrivits lite om tidigare. Molly's enda kommentar i gästboken är "Träffat henne en gång. Ganska ful och deppig..". Kan vara fejk vem vet..

Jag har själv träffat Emma_Andersson, tinyhannis, Missengs95 och ett väldigt kort besök hos Amanda_aandersson på RS och Emily, Evelina på ST (behöver nog ta ett break haha). Evelina är sjuuuuukt jävla snygg och bra.

Hoppas flera kan dela med sig.

Hur är Missengs? Alltid varit sugen på att testa.
Citera
2019-09-19, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fa3wwf
Hur är Missengs? Alltid varit sugen på att testa.

Beror på vad du är ute efter. Jag kan bara tala om hennes OWO och DT vilket var helt sjukt bra. Hon njöt, sög lagom hårt, hela roten och hela satsen i munnen. Jag bokade en 30 min träff där samlag ingår men jag var väldigt nöjd med att komma 2 ggr genom att bara bli avsugen.
Jag förväntade mig en typisk träningstjej med fast kropp precis som hennes profil bild. Men hon är mer bastant med kurvor på rätt ställen och en fast mage. Väldigt trevlig och lätt att samtala med. Fin lya och bra gästvänlighet.
Jag fick dock vänta 15-20 min efter bestämd tid. Vilket kanske inte är det roligaste. Men hon bad om ursäkt och var trevlig därefter så det var ok. Träffade säkert en "regular" innan för hon nämnde senare att hennes återkommande kunder går före alla.
Citera
2019-09-21, 11:04
Medlem
Lavina är helt enkelt fantastisk. Träffat henne två gånger. Till en början blir jag nervös för det slår mig varje gång hur vacker hon är. Hon är seriös, skärpt, verbal och skönt sarkastisk som person. I sängen har hon grymma skills, bästa kuksugerskan. Rekommenderas varmt!
Citera
2019-09-22, 10:34
Medlem
Amanda_aandersson annonserar rätt ofta på rs men aldrig hört nåt om henne.
är det någon som haft äran o träffat henne?
hennes annons förtäljer ju inte så mycket.
Senast redigerad av Sandhamn2010 2019-09-22 kl. 10:56.
Citera
2019-09-22, 11:57
Medlem
Daves avatar
Hittat ett riktigt guldkorn i min smak. Träningsmilf lång och slank och vet verkligen hur man gör, lite större bröst hade kanske inte skadat. Hon annonserar inte och är väldigt selektiv. Var tvungen att kika med henne i flera veckor för att få till en träff men väl värt det 👍 Någon som har ett guldkorn att byta med?
Citera
2019-09-26, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomByr
Har tyvärr inte mycket att bjuda på vad gäller recensioner då jag inte är i Stockholm ofta. Men om Chloe (brasilianska) kommer tillbaks dit är hon värd ett besök. Träffade henne när hon var i Göteborg i våras. Snygg kropp, trevlig och bra GFE med härlig inlevelse.

Nu ska jag dock till Stockholm om två veckor och skulle vilja träffa en svensk tjej. Har försökt få till träff med Beehappy och Nixxi_Rocky (som jag läst gott om här) , men tyvärr kan ingen av dem just när jag är där.

Jag är ute efter mer än vanilj denna gång och har kollat på Mspetitedeepthroat på RS. Hittar inget om henne här och undrar om någon kanske har något att säga om henne? Eller har annat tips om någon som erbjuder liknande tjänster?

Uppdatering: kontaktade NaughtyandHornyGirl på RS som fått bra recensioner i sin gästbok, bl.a. av en profil som känns igen härifrån och som känns som man kan lita på. Fick ett väldigt bra intryck av henne via Kik och telefon och hon kunde ställa upp på allt det jag ville. Så det blev en bokning.
Tyvärr lämnade hon återbud två timmar innan vår träff, så det blev att desperat försöka få till en träff med någon av mina backuper.

Det blev en träff med Tinyhannis. Det var en bra träff. Hon är en härlig tjej, ganska pang på och hon kan verkligen DT. Jag tappade dock lusten lite efter halva tiden (förmodligen för att det jag hade i tankarna inför kvällen var något annat än det som erbjuds med Tinyhannis) så efter en första runda låg vi bara och snackade i sängen resten av tiden.
Citera
2019-09-26, 12:07
Medlem
Tompa-123s avatar
Någon som har testat Astrid08 ifrån RS? Hur är hon?
Citera
2019-09-26, 13:23
Medlem
Ingen som träffat Realpetra ännu och kan ge en recension?
Citera
2019-09-26, 18:32
Medlem
11433.08s avatar
Någon som har träffat bodybuildern på RS?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in