2019-09-30, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Jo, det är sant. Men för att nu vara jävligt krass, feminister kommer hata mig för följande rader. I ett samhälle där män genom överlägset våldskapital kan skydda kvinnor ifrån att bli förslavade av fiender är prostitution i princip obefintlig inom de egna leden.
Förslavade kvinnor ifrån fiender har tagit den rollen.
Det är därför invandrare våldtar i så stor utsträckning. Ett rent ockupant beteende och ett hån mot de män som inte kan freda sina systrar och döttrar.
De män som vill freda systrar och döttrar från detta hindras av Sveriges kvinnor. Hur ska man se på det? Kvinnans sexualmasochism? Hennes genomdestruktiva personlighet?

Vore inte det en naturligare konsekvens av "svensk feminism", att hjälpa fattiga vackra unga kvinnor till ett bättre liv, än att hjälpa patriarkala unga män från stenålderskulturer?
Senast redigerad av lillskrot 2019-09-30 kl. 00:16.
Citera
2019-09-30, 00:13
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Jag tror båda dessa är stora orsaker till många kvinnors prostitutionsmotstånd.

Det verkar som många av dem instinktivt reagerar med avsky, utan att egentligen veta så mycket om det de hatar.

Något som skulle vara intressant att se är hur svenska kvinnor skulle reagera om vi tog in 1 miljon unga kvinnor från t ex Thailand i Sverige. Detta skulle också, precis som legaliserad prostitution, kraftigt devalvera svenska kvinnors sexuella värde. Majoriteten av dagens kvinnor verkar helt ok med att vi idag har ett mansöverskott i landet, vad skulle de tycka om vi plötsligt fick ett stort överskott av kvinnor?

Det har du definitivt en poäng i.
Citera
2019-09-30, 00:14
Medlem
Citat:
Jag tror båda dessa är stora orsaker till många kvinnors prostitutionsmotstånd.

Det verkar som många av dem instinktivt reagerar med avsky, utan att egentligen veta så mycket om det de hatar.

Något som skulle vara intressant att se är hur svenska kvinnor skulle reagera om vi tog in 1 miljon unga kvinnor från t ex Thailand i Sverige. Detta skulle också, precis som legaliserad prostitution, kraftigt devalvera svenska kvinnors sexuella värde. Majoriteten av dagens kvinnor verkar helt ok med att vi idag har ett mansöverskott i landet, vad skulle de tycka om vi plötsligt fick ett stort överskott av kvinnor?
Det finns ungefär 35000 thailändskor i Sverige idag. Feminister har tydligt visat vad dem tycker om det, korrupt forskning, finns det någon grupp som är så stigmatiserad i samhället som thailändskor och deras män?
Citera
2019-09-30, 00:15
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
De män som vill freda systrar och döttrar från detta hindras av Sveriges kvinnor. Hur ska man se på det? Kvinnans sexualmasochism? Hennes genomdestruktiva personlighet?
Är det så illa? Kanske
Citera
2019-09-30, 00:19
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Det finns ungefär 35000 thailändskor i Sverige idag. Feminister har tydligt visat vad dem tycker om det, korrupt forskning, finns det någon grupp som är så stigmatiserad i samhället som thailändskor och deras män?

Så är det. Har sett det själv med egna ögon i min närhet också. Det räcker att vi har några tusen thailändskor så börjar svenska kvinnor reagera. Tänk om vi skulle få in så många att vi fick ett kvinnoöverskott i landet...
Citera
2019-09-30, 00:22
Medlem
Citat:
Så är det. Har sett det själv med egna ögon i min närhet också. Det räcker att vi har några tusen thailändskor så börjar svenska kvinnor reagera. Tänk om vi skulle få in så många att vi fick ett kvinnoöverskott i landet...
Men vore det inte mer "feministiskt" än att försörja massa unga patriarkala män från medeltiden?

Thailändskor skulle inte bli ett samhällsproblem, tvärtom. Men ett kvinnoproblem antagligen, och Sverige idag handlar om kvinnomakt.
Citera
2019-09-30, 00:25
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Om du ska tala om konkurrens så är thailänskor som kommer hit i massor ett större hot. Prostitition utgör överhuvudtaget inget hot eftersom de flesta vanliga kvinnor ändå inte bara vill ha ett snabbknull med en man och sedan adjöss.
Skulle det komma hit massa thailändska kvinnor så är de ju relations/fru/mamma- material och utgör en konkurrerande kraft.

Jag säger det igen, PROSTITITION ÄR INTE NÅGON KONKURRENS.
Citera
2019-09-30, 00:26
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Men vore det inte mer "feministiskt" än att försörja massa unga patriarkala män från medeltiden?

Thailändskor skulle inte bli ett samhällsproblem, tvärtom. Men ett kvinnoproblem antagligen, och Sverige idag handlar om kvinnomakt.

Eller hur. Fler kvinnor, färre män. Låter som en feministisk dröm.
Citera
2019-09-30, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Om du ska tala om konkurrens så är thailänskor som kommer hit i massor ett större hot. Prostitition utgör överhuvudtaget inget hot eftersom de flesta vanliga kvinnor ändå inte bara vill ha ett snabbknull med en man och sedan adjöss.
Skulle det komma hit massa thailändska kvinnor så är de ju relations/fru/mamma- material och utgör en konkurrerande kraft.

Jag säger det igen, PROSTITITION ÄR INTE NÅGON KONKURRENS.
Prostitution devalverar ditt sexuella värde, din korkade hagga. Du får ingen hjälp, din fula lilla trasa, när du behöver det, genom att himla med ögonen och göra sexuella anspelningar. Du är utelämnad till dig själv och din ickebefintliga förmåga. Hur man överhuvudtaget kan opponera sig mot detta är oförståeligt. Sök hjälp din j-a asperger.
Citera
2019-09-30, 00:33
Avslutad
Citat:
Feminism handlar om makt och ekonomi. Nej, det är du som är dum i hivudet.

Tror du det är dem som styr världen var frågan? Hur kan jag uttrycka mig annorlunda för att du ska förstå?
Citera
2019-09-30, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Tror du det är dem som styr världen var frågan? Hur kan jag uttrycka mig annorlunda för att du ska förstå?
Feminimen aspirerar att styra världen ja. Feminism handlar om makt och ekonomi. Hur ska jag hjälpa dig, hjärtatvännenlillasötaste?
Citera
2019-09-30, 00:47
Avslutad
Citat:
Feminimen aspirerar att styra världen ja. Feminism handlar om makt och ekonomi. Hur ska jag hjälpa dig, hjärtatvännenlillasötaste?

Jo visst, har för mig att Hillary Clinton kallade sig feminist, haha hon är lika mycket feminist som Trump. Som sagt, det är inte feminister som styr världen, de kan kalla sig vad de vill. Är du dum nog att gå på det så nej då kan du inte hjälpa mig med något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in