• 1
  • 2
2019-09-29, 18:57
Medlem
Det har länge varit något konstigt med våran egna minister Annika Strandhäll. Hon har gång på gång spridit sina lögner, gjort sig själv till en översittare mot det svenska folket. Skandal efter skandal är kopplade till den kvinnan. Hon är en lögnare och bedragare.

Sen helt plötsligt avlider hennes sambo, en slump? I dont think so. Jag tror eller är snarare helt säker på att hon gjorde sig av med honom. Hon var helt enkelt trött på honom, han visste för mycket om henne och var ett problem och måste därför bort.

Hur gjorde hon det? Genom ett maskera detta som en olycka. Säpo har garanterat varit delaktiga och hjälpt till att mörklägga genom att maskera detta som ett självmord. Allt för att inte skapa en stor politisk kris i Sverige.

Folk måste sluta vara så naiva och se igenom politikernas lögner, allt är inte som det ser alltid ser ut att vara. Jag är med denna tråd ett hot mot Strandhäll, men jag tänker ändå sprida sanningen. Försvinner jag så vet ni varför. Säpo har koll på alla som är ett hot mot makteliten.
Citera
2019-09-29, 18:59
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malet
Det har länge varit något konstigt med våran egna minister Annika Strandhäll. Hon har gång på gång spridit sina lögner, gjort sig själv till en översittare mot det svenska folket. Skandal efter skandal är kopplade till den kvinnan. Hon är en lögnare och bedragare.

Sen helt plötsligt avlider hennes sambo, en slump? I dont think so. Jag tror eller är snarare helt säker på att hon gjorde sig av med honom. Hon var helt enkelt trött på honom, han visste för mycket om henne och var ett problem och måste därför bort.

Hur gjorde hon det? Genom ett maskera detta som en olycka. Säpo har garanterat varit delaktiga och hjälpt till att mörklägga genom att maskera detta som ett självmord. Allt för att inte skapa en stor politisk kris i Sverige.

Folk måste sluta vara så naiva och se igenom politikernas lögner, allt är inte som det ser alltid ser ut att vara. Jag är med denna tråd ett hot mot Strandhäll, men jag tänker ändå sprida sanningen. Försvinner jag så vet ni varför. Säpo har koll på alla som är ett hot mot makteliten.

Snacka om långsökt. Jag är inget fan av Strandhäll men kom med något bättre.
Citera
2019-09-29, 19:01
Medlem
TheJackets avatar
Hon var notoriskt otrogen. Han tog livet av sig.
Citera
2019-09-29, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket

Detta är vad makteliten vill att vi ska tro. Tror du att allt som står i Expressen är sant? Inte direkt, massmedia styrs direkt av regeringen.
Citera
2019-09-29, 19:03
Medlem
Kniv-Yxas avatar
Har du någon källa på vad hennes sambo dog av?
Citera
2019-09-29, 19:07
Bannlyst
nej
Citera
2019-09-29, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv-Yxa
Har du någon källa på vad hennes sambo dog av?

Han blev knuffad ned för trappan, därefter maskerade Säpo detta som hängning.
Citera
2019-09-29, 19:30
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malet
Han blev knuffad ned för trappan, därefter maskerade Säpo detta som hängning.

Källa till det påståendet?
Citera
2019-09-29, 19:56
Medlem
Mekkys avatar
Citat:

Är otroheten fastställd?
Citera
2019-09-29, 20:17
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Eller..
Han var otrogen och hon mördade honom.
Fast jag tror mer på din teori.
Citera
2019-09-29, 21:31
Medlem
Bekräftelse på otrohetsaffärerna ni lyfter upp? Isåfall, kommer detta komma fram i media inom kort?
Citera
2019-09-29, 23:26
Medlem
Redas avatar
Nej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto