2019-09-29, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Men om KL är anstiftaren och FO skytten så är det väl självklart att hon nekar till att han är den som skjutit?
Jo, så ser sunda människor på det, men tyvärr finns det en och annan som utgår från att en kriminellt belastad, våldsam och alkoholiserad mytoman talar sanning bara för att det råkar vara ett fruntimmer som en gång i tiden kunde bete sig någorlunda väl.
Citera
2019-09-29, 08:28
Medlem
cheringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Jag vill inte förstöra människors liv och förstöra chansen för människor att komma tillbaka. Att låta känsliga myndighetspapper bli sökbara på Google är inte något jag vill bidra till.

Men innehållet i de uppladdade filerna är ju redan känt av många, som hann med att få tag på materialet. Dessutom har du ju själv bidraget med en massa skvaller om de inblandade...jag tycker det är en ihålig ursäkt från din sida.
Citera
2019-09-29, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheringen
Men innehållet i de uppladdade filerna är ju redan känt av många, som hann med att få tag på materialet. Dessutom har du ju själv bidraget med en massa skvaller om de inblandade...jag tycker det är en ihålig ursäkt från din sida.

Efternamn lägger ut dokument under kvällarnas eller nattens dimmor för att sedan vakna med morgonångest och radera dem. 😁

Minns i huvudet; tre domar.

Misshandel var en.
Kontaktförbud mot Efternamnets favorittorped Julia, nämns också.
Citera
2019-09-29, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 180cm
Herr Lilja är nog inte heller helt oskyldig, har aldrig gillat aset så han fick nog vad han förtjänade

Hört talas om ”false tells”?
Citera
2019-09-29, 08:50
Medlem
Jenny.Hanivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 180cm
Herr Lilja är nog inte heller helt oskyldig, har aldrig gillat aset så han fick nog vad han förtjänade
Inte oskyldig till vad?

Förtjänar folk att skjutas för att de är otrevliga personer, dåliga advokater eller bedrövliga äkta män?

Att du inte inser att du är helt sjuk i huvudet när du vill ha dödsstraff för sådana saker är ytterligare ett symptom för din sjukdom.
Citera
2019-09-29, 09:21
Medlem
Combivals avatar
Snyggt jobbat av er som sammanställer denna soppa vartefter. Jag missade HOL:s belastningsregister. Är det något väsentligt man bör veta om?
Citera
2019-09-29, 09:23
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Karin sa väldigt bestämt att det inte var Fredrik. Om det inte är han så vet jag ingen annan runt henne som passar på beskrivningen. Ni andra som känner henne, finns det någon mer än Fredrik som passar in på beskrivningen?

Jag undrar mer varför hon var så säker på att det inte var han? OM det nu är sant att hon sagt att han är oskyldig? Dom bör haft kontakt eller så vet Karin vem skytten är?
Citera
2019-09-29, 09:35
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Snyggt jobbat av er som sammanställer denna soppa vartefter. Jag missade HOL:s belastningsregister. Är det något väsentligt man bör veta om?
HOL:s belastningsregister? Har han ett sådant, inte hört förut. Eller menar du FO:s?
Citat:
Jag undrar mer varför hon var så säker på att det inte var han? OM det nu är sant att hon sagt att han är oskyldig? Dom bör haft kontakt eller så vet Karin vem skytten är?
Instämmer.
Citera
2019-09-29, 09:37
Medlem
cheringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
HOL:s belastningsregister? Har han ett sådant, inte hört förut. Eller menar du FO:s?

Instämmer.

Belastningsregister för HOL har varit uppladdat men är numera borttaget. Som sagt mycket irriterande!
Citera
2019-09-29, 09:38
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleopatra2013
Nu förstår jag hur det har gått till:
HOL har själv arrangerat skjutningen
Du är tyvärr inte ensam om att tro det. Det är helt sanslöst hur man kan få för sig något sådant. Rubbat
Citera
2019-09-29, 09:39
Medlem
Citat:
Eller så är det ytterligare en av hennes lögner. Om det är så att polisen har bevis mot FO som skytt är det ju en uppenbar lögn från Karin.
Citera
2019-09-29, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheringen
Belastningsregister för HOL har varit uppladdat men är numera borttaget. Som sagt mycket irriterande!
Om han nu har ett sådant, vad har det för relevans till ämnet? Det är knappast därför Karin Lilja om och om igen försöker få honom mördad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in