Citat:
Ursprungligen postat av
Reviews
Kunde du iaktta någon förändring hos henne över tid eller periodvis?
Nej det var det som var så sorgset -hon visade inte hur hon mådde , nu när man förstår det efteråt ; att hon var utsatt utav SD i vissa lägen ...
Hon var utåt sett alltid glad och positiv .
Kanske hon lärt sig det inom prästyrket , att vara trygg och rejäl/stabil så att de som kommer för att få stöd i kyrkan inte blir oroliga och stressade om prästen ser sorgsen ut ?
Det känns iallafall bra nu efteråt att hon hade en väldigt god nära vän att anförtro sina bryderier till.
- för hon var ingen ond person och behöver få ett rättvist avslut på det här hemska.
//PS.
Off topic men ändock svar på ett påstående härinne i tråden ( inte riktat mot dej Reviews
Jag är kär i min fru så pass så jag brydde mig inte om att vara kär i Lena, om någon funderar på det ; såg att någon trodde det men så var icke fallet .
Var sak har sin plats och min plats är hos min fru och mina barn , så enkelt lever jag och trivs med det ...DS.//
Hoppas nu allt går rätt till i rättssalen och att ingen kan ”smöra till det ” för egen vinning.
Lena är dödad utav en person . Det kan vi inte förlåta.
Ingen människa har rätt att döda en annan människa .
Om man inte kan bli sams med den tanken måste man få lära sig det genom att få fängelsestraff .
Det gäller alla och envar på jordklotet.
För att alla skall få chans till sitt liv här på jorden .
🖼