2019-09-24, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
https://www.expressen.se/nyheter/klimat/loftet-sverige-ska-ge-atta-miljarder-till-klimatfonden/

Nu är Löfven igång igen och briljerar vid klimatkonferensen med våra skattepengar.

Stefan kan man lita på!

Av ren nyfikenhet... var Löfven lika duktig på att svetsa som han var på att leda Sverige?
Citera
2019-09-24, 18:54
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CRFRP
Stefan kan man lita på!

Av ren nyfikenhet... var Löfven lika duktig på att svetsa som han var på att leda Sverige?

Svar nej, han kunde aldrig lära sig att svetsa.
Han är värdelös som svetsare också.
Det enda han varit duktig i är att dricka kaffe på olika fackmöten och prata skit.
Senast redigerad av Rimbert 2019-09-24 kl. 18:58.
Citera
2019-09-26, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Svar nej, han kunde aldrig lära sig att svetsa.
Han är värdelös som svetsare också.
Det enda han varit duktig i är att dricka kaffe på olika fackmöten och prata skit.
Precis förhandla verkar han ju inte heller vara så duktig på som folk säger.
Citera
2019-09-26, 11:32
Medlem
Såg i Uppdrag Granskning ang dödskrocken med jättelastbilen en som såg ut som RumpNisse* som tog upp sand från marken i Pajala o sa;

Det här LUKTAR PENGAR o så flinade han - konkursförvaltarpengar o förlustavdragspengar för
aktieägare o förlustpengar i kommunalskatter?

https://www.aftonbladet.se/ledare/a/RxaMBW/lofvens-trovardighet-provas-i-pajalagruvan

*ja det visade sig vara RumpNisse med draculatänderna
Citera
2019-09-26, 13:01
Medlem
Prayuths avatar
Jag stör mig mer och mer för varje gång jag hör Löfven öppna sin idiotmun och vräka ur sig nonsens. Löfven saknar helt klart förmåga att ta itu med problemen som finns i Sverige och han verkar inte ens ta dem på allvar. Han gnäller lite pliktskyldigt i media när han blir tillsagd att göra det och därefter är det tyst. Det finns ingen uppföljning på det han säger och det finns ingen röd tråd i någonting av det han gör.
Citera
2019-09-26, 13:36
Medlem
Han har alla möjligheter att bli ordförande i Samhall.Kan bli riktigt trevliga bilder på han och alla afrikaner som drar benen efter sig där.
Senast redigerad av ascheberg 2019-09-26 kl. 13:41.
Citera
2019-09-28, 07:39
Avslutad
Någon som har sett någon uppföljning på Löfvens satsningar på toaletter och vatten för kvinnor i 3:e världen? Eller självdog det som allting annat Löfven vidrör? Jag ger mig fan på att majoriteten av dessa satsade miljoner hamnade i korrupta fickor och slutresultatet blev på sin höjd ett par utedass och en platta ramlösa åt snickarna som satte ihop det. Rätta mig om jag har fel.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/lofven-lovar-toaletter-och-vatten
Citera
2019-09-28, 10:54
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Någon som har sett någon uppföljning på Löfvens satsningar på toaletter och vatten för kvinnor i 3:e världen? Eller självdog det som allting annat Löfven vidrör? Jag ger mig fan på att majoriteten av dessa satsade miljoner hamnade i korrupta fickor och slutresultatet blev på sin höjd ett par utedass och en platta ramlösa åt snickarna som satte ihop det. Rätta mig om jag har fel.

Löfven är en klassisk snackartyp. Snackare levererar sällan annat än snack. I detta fall är snacket redan levererat varför Löfven har gått vidare till annat snack som i de flesta fall heller aldrig kommer att materialiseras.

Ibland är dock Stefans grandiosa visioner som inte mynnar ut i annat än snack att föredra.
Ett exempel är de fyra miljarder som han på stående fot skänkte bort till FN likt de tokstollar som envisas med att bjuda över sitt eget bud på auktioner trots att de redan leder budgivningen.

Vad hände egentligen med Stefans skrytprojekt Global deal och den farsartade 100-klubben som skulle sätta alla nyanlända i arbete?

https://www.svd.se/fler-arbetslosa-an-i-jobb-efter-100-klubben

Varför inte låta dem alla likt Löfven bli snackare, för där krävs ju som bekant inga som helst kvalifikationer för att nå toppen?
Citera
2019-09-28, 11:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Löfven är en klassisk snackartyp. Snackare levererar sällan annat än snack. I detta fall är snacket redan levererat varför Löfven har gått vidare till annat snack som i de flesta fall heller aldrig kommer att materialiseras.

Ibland är dock Stefans grandiosa visioner som inte mynnar ut i annat än snack att föredra.
Ett exempel är de fyra miljarder som han på stående fot skänkte bort till FN likt de tokstollar som envisas med att bjuda över sitt eget bud på auktioner trots att de redan leder budgivningen.

Vad hände egentligen med Stefans skrytprojekt Global deal och den farsartade 100-klubben som skulle sätta alla nyanlända i arbete?

https://www.svd.se/fler-arbetslosa-an-i-jobb-efter-100-klubben

Varför inte låta dem alla likt Löfven bli snackare, för där krävs ju som bekant inga som helst kvalifikationer för att nå toppen?

Haha, problemet är väl att det är begränssat med platser i "toppen" (toppen är i realiteten botten där kackerlackorna samlas för att skörda frukten av andra människors arbete) samt att snackarna är jävligt dyra i drift? 😁
Senast redigerad av RobRoys 2019-09-28 kl. 11:24.
Citera
2019-09-28, 11:23
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Haha, problemet är väl att det är begränssat med platser i "toppen" samt att snackarna är jävligt dyra i drift? 😁

Man kan ju alltid höja skatterna?
Citera
2019-09-30, 20:48
Medlem
Rimberts avatar
Han måste vara den fulaste och mest korkade regeringschefen i världen.

In sweden we have a system to promote apes.

"Swedens very talented primeminister", som Trump kallade honom ironiskt.

Hans enfald är världskänd vid detta laget och blev ytterligare bekräftad när han nyligen skänkte 8 miljarder kr av de svenska skattebetalarnas pengar till det genomkorrupta FN och någon skum "miljöfond".
Senast redigerad av Rimbert 2019-09-30 kl. 21:30.
Citera
2019-10-01, 20:07
Medlem
F.Hansens avatar
https://imgur.com/XVlLKAV

En bild som beskriver hur löfven har tänkt agera angående den misslyckade invandringspolitiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in