2020-09-13, 10:46
Medlem
Slave Marks avatar
Nej! Inte hon!
Det måste komma in nyanser som på allvar för det här landet i rätt riktning...
Citera
2020-09-13, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Nu är väl nästan hela mitt inlägg en partsinlaga mot inkompetenta politiker med Sossarnas extremt okvalificerade personer i ledningen.
Nu vill väl jag aldrig mer se Sossar eller MP vid makten igen pga kriminellt vanstyre av Sverige.
Skulle jag vara tvungen att sätta en sosse som statsminister så blir mitt val Magdalena Andersson.
Det finns lite kapacitet och kunskap där trots att hon är sosse.

Kruxet är bara att du först måste få det socialdemokratiska partiet att välja henne till ny partiledare. Tror du partiet lyssnar på ditt goda råd?
Citera
2020-09-13, 22:16
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morganat
Kruxet är bara att du först måste få det socialdemokratiska partiet att välja henne till ny partiledare. Tror du partiet lyssnar på ditt goda råd?
Med ett groggnylle som partiledare? Knappast. Lögnerskan Maggan står sig slätt mot fullblodsidioten Palm. S väljer inte partiledare efter intelligens. Här premieras mindre begåvade som antingen vill få betalt eller är känslomässigt dysfunktionella, helst båda kriterierna. Med Måna, Ljugholt och Steffe håller vi andan.
Citera
2020-09-22, 12:44
Medlem
Gavins-Friends avatar
Nu har dåren gått ut med att han kan tänka sig att bo i Rinkeby. MEN FLYTTA DIT DÅ!! Lite skillnad också på om jag som vit välklädd svensk skulle flytta dit jämfört med Sveriges statsminister fullt omringad av vakter.
Citera
2020-09-22, 13:10
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Nu har dåren gått ut med att han kan tänka sig att bo i Rinkeby. MEN FLYTTA DIT DÅ!! Lite skillnad också på om jag som vit välklädd svensk skulle flytta dit jämfört med Sveriges statsminister fullt omringad av vakter.

Dagens skämt!

Faktiskt så har ett etniskt svenskt statsråd bott i Rinkeby, jag vill minnas att centerpartisten Börje Hörnlund bodde i Rinkeby med sin kvinna under den tid han var minister i regeringen Bildt 1991-1994.

Men det var då, också då ett sk problemområde, men ändå så långt ifrån dagens situation med skjutningar och annat våld.
Citera
2020-09-22, 13:43
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Här har vi videoklippet där Löfven säger att han kan tänka sig bo i Rinkeby:
https://www.expressen.se/tv/politik/lofven-manga-vill-bo-i-rinkeby/
Citera
2020-09-22, 20:25
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Här har vi videoklippet där Löfven säger att han kan tänka sig bo i Rinkeby:
https://www.expressen.se/tv/politik/lofven-manga-vill-bo-i-rinkeby/

Att fängelserna är fulla är ett tecken på att det går bra och polisen lyckas stoppa "buset" enligt honom.
Citera
2020-09-22, 21:14
Avslutad
Citat:

Haha, har han? Det har jag missat. Ja, men det tror vi ju på! Gud, vad jag tror på det, jag tror på det jättemycket, faktiskt.

Stefan tycker det är rimligt att hela samhället ska städa upp skiten som framförallt han och Reinfeldts regeringar ställt till med. Vilken jävla rånolla han är - han är så oduglig att man blir generad å hans vägnar varje gång han låtsas ta i från tårna. Vilken jävla pallevante. Ingenting han säger betyder något, ingenting.
Senast redigerad av RobRoys 2020-09-22 kl. 21:23.
Citera
2020-09-23, 11:19
Medlem
Slave Marks avatar
Han står där omgiven av livvakter och vräker ur sig. Om någon är sinnesslö så är det Löven...
Jag står inte längre ut att se honom faktiskt
Citera
2020-09-28, 02:10
Medlem
Kan det vara så att Stefan vill hämnas sin uppväxt och avsaknad av kärlek från sina biologiska föräldrar? Kan det ligga någon psykologisk förklaring bakom att han fullständigt raserar landet? Vill han att alla ska lida lika mycket som han gjort? Man kan ju ha förståelse för det hela, men när är det nog i så fall?
När är han nöjd?
Citera
2020-09-28, 10:38
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Härligt att Stefan inte gett upp tanken på att mynta nya uttryck!

Nyorden innovationskatapult, läslov, hobbyepidemiolog och utvecklingsmoral blev aldrig populära bland folket, men jag tror faktiskt att Löfven fått jackpot med uttrycket "trånga hemmafester", gärna kombinerat med den teatraliska gest landsfadern utförde i samband med uttryckets lansering i riksdagen.
Citera
2020-09-28, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Haha, har han? Det har jag missat. Ja, men det tror vi ju på! Gud, vad jag tror på det, jag tror på det jättemycket, faktiskt.

Stefan tycker det är rimligt att hela samhället ska städa upp skiten som framförallt han och Reinfeldts regeringar ställt till med. Vilken jävla rånolla han är - han är så oduglig att man blir generad å hans vägnar varje gång han låtsas ta i från tårna. Vilken jävla pallevante. Ingenting han säger betyder något, ingenting.

Haha jag kan bara instämma.
Det är otroligt roande att följa svensk "politik" men samtidigt otroligt sorgligt att en sån som han ska representera vårat land, som varken har talets förmåga, inte snabbtänkt för fem öre, vilket land i världen har en statsminister med kardborrband på skorna för att den mentala biten sträcker sig inte såpass långt att förmågan att knyta sina skor finns?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in