2019-09-27, 20:00
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nej du hatar kvinnor, så är det, varför hyckla. Du är en man som köper kroppshål där du får chansen, några högre värden eller moral är du inte kapabel till, något annat behöver du inte inbilla dig. Du vet mycket väl vad en legalisering ställer till med, men du tänder ju på maktkänslan av att köpa en underlägsen tvingad kvinna från öst. Sen inbillar du dig att de är glada kickor som går på shoppingturer och lever livet, kanske lättare att komma hem och smeka dina egna döttrar över håret då.

Ja just det ja, du är "läkare". En jävla dr Mengele. Jag hade alltid så svårt att förstå hur en läkare kunde........ Men nu när jag stött på dig börjar det klarna mer och mer. "Nämen barnen mår bara bra, se så de skrattar när jag ger dem godis, de är ju judar de anpassar sig likt råttor haha". Nicht wiedersehen.

1) Om han ville köpa kroppshål skulle han köpa en fleshlight.

a) Tänk om alla män gjorde det. Inget mer betabux för kvinnor.

2) Vad han egentligen vill ha (nu gissar jag så klart) är en sexuell upplevelse. Precis som att gå på bio kan vara en visuell upplevelse, att gå på restaurang kan vara en smak-upplevelse, och så vidare.

3) Att "köpa en underlägsen tvingad kvinna från Öst" kan vara en sexuell upplevelse. Men jag har personligen aldrig träffat nån man som tänder på sånt.

a) Det är 1000 gånger vanligare att män vill uppleva en kvinna som är kåt och glad för de får inte uppleva det i vardagen.

4) Hur vet du att tjejerna inte är glada och nöjda med att sälja sex? Tänk dig själv om män ville betala för att ha sex med dig.
Citera
2019-09-27, 20:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ja det är detta det handlar om för de flesta manliga sexköpare, du och WW inräknade.

Bitter förargelse över att ha behandlats orättvist av kvinnor. Att kvinnor tror de är något (hur vågar de), att kvinnor ratat er (hur vågar de), känslan av att kvinnor ser ner på er (hur vågar de).

Nu ger ni igen genom att köpa kvinnor. Det ger en känsla av revansch. Den största segern är att kunna räcka finger åt "fula kvinnor", "frigida moralkärringar", alla dessa kvinnor som ni inbillat er satt sig över er.

Det är därför ni vill ha hit skiten för att slutligen kunna förödmjuka den svenska kvinnan som ni upplever vara värst av alla. "Som har tagit sig rättigheter på mäns bekostnad".

Trevlig helg 🤗

1) Civila kvinnor är inte gjorda för sex. De kan inte tillfredsställa män på samma sätt som tjejer som är yngre, snyggare, och tightare. Tjejer som gillar att suga kuk och svälja. Det är inte samma grej att pumpa på Berit 47 år det förstår du väl själv?

2) Män har också rätt att få ett tillfredsställande sexliv. Speciellt när de bidrar till samhället och gör det möjligt för otacksamma ragator att ha en hög levnadsstandard.

3) Inser du att män som köper sex är helt vanliga män: din granne, din kollega, dina vänners män, män som du ser på TV? De har helt enkelt tröttnat på civila kvinnors trams.
Citera
2019-09-27, 20:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Om han ville köpa kroppshål skulle han köpa en fleshlight.

a) Tänk om alla män gjorde det. Inget mer betabux för kvinnor.

2) Vad han egentligen vill ha (nu gissar jag så klart) är en sexuell upplevelse. Precis som att gå på bio kan vara en visuell upplevelse, att gå på restaurang kan vara en smak-upplevelse, och så vidare.

3) Att "köpa en underlägsen tvingad kvinna från Öst" kan vara en sexuell upplevelse. Men jag har personligen aldrig träffat nån man som tänder på sånt.

a) Det är 1000 gånger vanligare att män vill uppleva en kvinna som är kåt och glad för de får inte uppleva det i vardagen.

4) Hur vet du att tjejerna inte är glada och nöjda med att sälja sex? Tänk dig själv om män ville betala för att ha sex med dig.

Citat:
1) Civila kvinnor är inte gjorda för sex. De kan inte tillfredsställa män på samma sätt som tjejer som är yngre, snyggare, och tightare. Tjejer som gillar att suga kuk och svälja. Det är inte samma grej att pumpa på Berit 47 år det förstår du väl själv?

2) Män har också rätt att få ett tillfredsställande sexliv. Speciellt när de bidrar till samhället och gör det möjligt för otacksamma ragator att ha en hög levnadsstandard.

3) Inser du att män som köper sex är helt vanliga män: din granne, din kollega, dina vänners män, män som du ser på TV? De har helt enkelt tröttnat på civila kvinnors trams.

Nej faktiskt inget av ovanstående, han hatar faktiskt bara kvinnor så enkelt är det. Kanske inte lika mycket som du som tycker kvinnor är djur, han är ju trots allt läkare och måste, kan jag tänka mig, behandla kvinnor också, men ändå ett passionerat kvinnohat icke desto mindre.
Citera
2019-09-27, 20:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej faktiskt inget av ovanstående, han hatar faktiskt bara kvinnor så enkelt är det. Kanske inte lika mycket som du som tycker kvinnor är djur, han är ju trots allt läkare och måste, kan jag tänka mig, behandla kvinnor också, men ändå ett passionerat kvinnohat icke desto mindre.

1) Betyder det att kvinnor som köper sex av män hatar män? "Jag hatar män! Nu ska jag resa till ett annat land och betala män för sex!"

2) Jag tror att man måste tycka om kvinnor mer än average för att resa till ett annat land, ha sex med kvinnor, och dessutom ge dem pengar för det.

3) Men även om han eller nån annan skulle hata kvinnor varför bryr du dig? Folk har rätt att tycka vad de vill.
Citera
2019-09-27, 20:43
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
utnytjande som nu ex.sexköp.

Har du överhuvudtaget kollat vad prostituerade drar in för pengar? Jag har väldigt svårt att få 1500 kr för en halvtimme till utnyttjande. Allt man behöver göra är att suga och knulla. Det är en timkostnad på 3000 kr. Gå ut och kolla på eskortsidorna. Det här snacket om "utnyttjande" är bara så ihåligt och fel.

Om prostituerade blir utnyttjade, vad blir då inte dom som jobbar för 300-500 kr timmen?

Blir manliga prostituerade som också tar samma summor och säljer gaysex också utnyttjade?
Citera
2019-09-27, 20:54
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Jag läste igenom dina länkar, tre artiklar som handlade om i stort sätt samma sak. "Walk free" en myndighet/organisation nämndes i minst två av artiklarna och de handlade allihop om att vi måste vara källkritiska, hur svårt det är att ta reda på hur många som är utsatta för människohandel i världen och sedan deras egna funderingar kring varför de tror det skulle vara motiverat att manipulera siffrorna. Det hade varit enkelt att bara göra ett kort utdrag om vad de handlade om. Men men ingen fara skedd.

Nej, inte bara göra ett kort utdrag för där fanns en lång artikel som redogjorde för hela sambandet mellan:

1. skräckpropaganda med syfte att chockera människor
2. Politiker ser till att pengar börjar flöda in i en massa NGO. Dessa NGO anställer folk som sen blir "experter"(avlönade sådana)
3. Kvasiexperter börjar släppa mer skräckpropaganda och rena lögnaktiga fantasier för att få mer pengar och av vänsterideologiska syften. Kanske för att sitta på ett fint kontor och få sina resor+hotellrum betalda?

Det var också viktigt att framhålla att polisen har tilldelats stora resurser och kommit upp med mycket lite resultat som pekar på en omfattande människohandel. Är detta verkligen rimligt om det nu finns så mycket slavar i omlopp? Nej.

Men visst finns det brister i både Sverige och Tyskland med sexförsäljning och det ska man arbeta mot. MEn det finns också brister inom exempelvis jakt, trafiken, konsumtion av alkohol eller medicin, demokratiska systemet osv osv. Licensiera prostituerade och inrättningar för den typen av verksamhet. Dit är det ok att gå. Verksamhet som faller utanför det systemet ska betraktas med misstänskamhet och kontrolleras. Har man ett kriminellt förflutet så har man inget att göra i branschen. I frankrike under Napoeleon så införde man ett reglerat system för prostitution där endast kvinnor fick lov att äga och driva inrättningar.
Senast redigerad av Durzon 2019-09-27 kl. 21:06.
Citera
2019-09-27, 21:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Durzon
Nej, inte bara göra ett kort utdrag för där fanns en lång artikel som redogjorde för hela sambandet mellan:

1. skräckpropaganda med syfte att chockera människor
2. Politiker ser till att pengar börjar flöda in i en massa NGO. Dessa NGO anställer folk som sen blir "experter"(avlönade sådana)
3. Kvasiexperter börjar släppa mer skräckpropaganda och rena lögnaktiga fantasier för att få mer pengar och av vänsterideologiska syften. Kanske för att sitta på ett fint kontor och få sina resor+hotellrum betalda?

Det var också viktigt att framhålla att polisen har tilldelats stora resurser och kommit upp med mycket lite resultat som pekar på en omfattande människohandel. Är detta verkligen rimligt om det nu finns så mycket slavar i omlopp? Nej.

Men visst finns det brister i både Sverige och Tyskland med sexförsäljning och det ska man arbeta mot. MEn det finns också brister inom exempelvis jakt, trafiken, konsumtion av alkohol eller medicin, demokratiska systemet osv osv. Licensiera prostituerade och inrättningar för den typen av verksamhet. Dit är det ok att gå. Verksamhet som faller utanför det systemet ska betraktas med misstänskamhet och kontrolleras. Har man ett kriminellt förflutet så har man inget att göra i branschen. I frankrike under Napoeleon så införde man ett reglerat system för prostitution där endast kvinnor fick lov att äga och driva inrättningar.

Jamen så är det inom alla verksamheter. Så gör högersidan också. "Chockdoktrinen" kallas det.

Det är nog både ock, både svårt att lagföra och sen att det kanske finns mindre slavar än beräknat. Tyckte du nämnde 42 miljoner, hälften är kanske mer rätt. Men alla källor jag hittade påpekade också hur svårt det är att beräkna och definiera. Men visst är bistånd överlag en cynisk miljardindustri.

Med tanke på att polisen har så få resurser att röra sig med just nu så är jag nöjd med hur Sverige har löst det för tillfället. Det finns mycket att ta lärdom av från det tyska exemplet för framtiden så man inte gör om deras misstag.

Hade man släppt det nu hade gängen drivit bordellerna, perfekt att tvätta pengar för dem.
Senast redigerad av Jenny9 2019-09-27 kl. 21:25.
Citera
2019-09-27, 21:36
Avslutad
Citat:
1) Betyder det att kvinnor som köper sex av män hatar män? "Jag hatar män! Nu ska jag resa till ett annat land och betala män för sex!"

2) Jag tror att man måste tycka om kvinnor mer än average för att resa till ett annat land, ha sex med kvinnor, och dessutom ge dem pengar för det.

3) Men även om han eller nån annan skulle hata kvinnor varför bryr du dig? Folk har rätt att tycka vad de vill.

Vi pratade om en specifik person. I övrigt har jag hela tiden uttryckt samma avsky för kvinnor som parasiterar på andras misär. Jag har uteslutande diskuterat bordell- och gatuprostitution.

Nej absolut inte. Kolla på WW:s kvinnosyn och din egen även om du nu gick in gratis.

Ehh hmmm detta är ett debattforum. Han får gärna hata kvinnor, det är hans fulla rätt. Det är när han predikar sitt kvinnohat och en massa lögner som jag reagerar.
Citera
2019-09-27, 21:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durzon
Licensiera prostituerade och inrättningar för den typen av verksamhet. Dit är det ok att gå. Verksamhet som faller utanför det systemet ska betraktas med misstänskamhet och kontrolleras. Har man ett kriminellt förflutet så har man inget att göra i branschen. I frankrike under Napoeleon så införde man ett reglerat system för prostitution där endast kvinnor fick lov att äga och driva inrättningar.

1) Feminister och White Knights kommer att driva igenom så många regleringar att det blir omöjligt att ha den sortens verksamhet.

2) Jag tror mer på ett mentor system där äldre kvinnor kan guida unga tjejer in i branschen och se till att de stannar.

a) Till exempel skulle vi kunna ha kvinnor som åker runt till skolor och informerar om hur tjejer kan börja och var de kan vända sig. Då skulle fler tjejer börja garanterat.

b) Vi skulle också kunna ha kvinnor som rekryterar och hjälper genom sociala medier.
Citera
2019-09-27, 21:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vi pratade om en specifik person. I övrigt har jag hela tiden uttryckt samma avsky för kvinnor som parasiterar på andras misär. Jag har uteslutande diskuterat bordell- och gatuprostitution.

Nej absolut inte. Kolla på WW:s kvinnosyn och din egen även om du nu gick in gratis.

Ehh hmmm detta är ett debattforum. Han får gärna hata kvinnor, det är hans fulla rätt. Det är när han predikar sitt kvinnohat och en massa lögner som jag reagerar.

1) Så tjockisen som betalade $3000 per dag för att umgås med en snygg kille parasiterade på hans misär?

2) Gatuprostitution är en udda grej. Det är som att diskutera restaurangbranschen och bara tala om restauranger som serverar mat från Georgien.

a) Vilka bordeller pratar du om? Det är stor skillnad på olika sorters bordeller och vilka tjejer som jobbar där.

b) Det är som att säga "jag pratar om krogar" - vilken sorts krogar? I vilket land? Som drivs av vem? Vem har de som personal?

3) Jag tycker att vi borde ha en Female Slavery Law så kan män köpa kvinnor och göra vad de vill med dem då slipper vi allt tjat.

a) Jag har inga problem med att män skulle äga mig och utnyttja mig kropp ( ) så varför skulle andra kvinnor ha det? Är ni inte hetero?
Citera
2019-09-27, 22:15
Avslutad
Citat:
1) Så tjockisen som betalade $3000 per dag för att umgås med en snygg kille parasiterade på hans misär?

2) Gatuprostitution är en udda grej. Det är som att diskutera restaurangbranschen och bara tala om restauranger som serverar mat från Georgien.

a) Vilka bordeller pratar du om? Det är stor skillnad på olika sorters bordeller och vilka tjejer som jobbar där.

b) Det är som att säga "jag pratar om krogar" - vilken sorts krogar? I vilket land? Som drivs av vem? Vem har de som personal?

3) Jag tycker att vi borde ha en Female Slavery Law så kan män köpa kvinnor och göra vad de vill med dem då slipper vi allt tjat.

a) Jag har inga problem med att män skulle äga mig och utnyttja mig kropp ( ) så varför skulle andra kvinnor ha det? Är ni inte hetero?

Varför hatar du kvinnor? Vad är din diagnos/diagnoser? (uppriktig fråga).

Jag börjar bli trött på ditt tramsande, det är respektlöst mot oss andra här som försöker ha en vettig diskussion eller kanske till och med lära oss något nytt eller få en annan synvinkel på saker och ting.

Är det ett konstprojekt du håller på med?
Senast redigerad av Jenny9 2019-09-27 kl. 22:17.
Citera
2019-09-27, 23:48
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Det är oftast gifta män som går till horor och då har de inte så mycket pengar eftersom fru och barn kostar så mycket pengar.

Om en hora tar 4000 kr i timmen kunde hon dela med sig till en hora som bara drar in 1000 kr i timmen. Så får de 2000 kr i timmen vardera. Den starke hjälper den svage.

Då kunde även nergångna horor tjäna lika mycket som lyxhororna.

Så varför ger inte mannen pengarna som en gåva istället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in