Citat:
Nej du hatar kvinnor, så är det, varför hyckla. Du är en man som köper kroppshål där du får chansen, några högre värden eller moral är du inte kapabel till, något annat behöver du inte inbilla dig. Du vet mycket väl vad en legalisering ställer till med, men du tänder ju på maktkänslan av att köpa en underlägsen tvingad kvinna från öst. Sen inbillar du dig att de är glada kickor som går på shoppingturer och lever livet, kanske lättare att komma hem och smeka dina egna döttrar över håret då.
Ja just det ja, du är "läkare". En jävla dr Mengele. Jag hade alltid så svårt att förstå hur en läkare kunde........ Men nu när jag stött på dig börjar det klarna mer och mer. "Nämen barnen mår bara bra, se så de skrattar när jag ger dem godis, de är ju judar de anpassar sig likt råttor haha". Nicht wiedersehen.
Ja just det ja, du är "läkare". En jävla dr Mengele. Jag hade alltid så svårt att förstå hur en läkare kunde........ Men nu när jag stött på dig börjar det klarna mer och mer. "Nämen barnen mår bara bra, se så de skrattar när jag ger dem godis, de är ju judar de anpassar sig likt råttor haha". Nicht wiedersehen.
1) Om han ville köpa kroppshål skulle han köpa en fleshlight.
a) Tänk om alla män gjorde det. Inget mer betabux för kvinnor.
2) Vad han egentligen vill ha (nu gissar jag så klart) är en sexuell upplevelse. Precis som att gå på bio kan vara en visuell upplevelse, att gå på restaurang kan vara en smak-upplevelse, och så vidare.
3) Att "köpa en underlägsen tvingad kvinna från Öst" kan vara en sexuell upplevelse. Men jag har personligen aldrig träffat nån man som tänder på sånt.
a) Det är 1000 gånger vanligare att män vill uppleva en kvinna som är kåt och glad för de får inte uppleva det i vardagen.
4) Hur vet du att tjejerna inte är glada och nöjda med att sälja sex? Tänk dig själv om män ville betala för att ha sex med dig.
) så varför skulle andra kvinnor ha det? Är ni inte hetero?