Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Nej, det gör den inte. Mängden män som ofrivilligt är utan sex är enormt hög, som vi försökt förklara. Så fort kvinnor är drabbade av något så ska det sättas in åtgärder, men när män har problem så är det deras eget fel. Ni hycklar.
Åhh de här bittra jävla anklagelserna är så jääääääävla tröttsamma. Och avslutet: "NI hycklar". Jag blir bara så jävla trött. Hur jävla bitter är du egentligen? På en skala från 1-10?
NI MÄN har all jävla makt i världen, ni sitter på de absolut högsta posterna i världen! Ni har all möjlighet i hela jävla världen att hjälpa varandra. Ni skapade samhället såhär din nöt. Uppfann internet, pumpade ut porren över hela jävla internet. Nu sitter det unga porrskadade män runtom, många går knappt ut. MEN NÄÄ FÖRHELVETE, istället för att sätta in åtgärder, dra igång hjälpprogram så ska "jag sitta här på min feta röv och skylla alltihop på kvinnor, eftersom jag är ett egotrippat kukhuvud". Många män är rika, dra upp det till högsta nivå, dra igång stödprogram.
Du höjer män till skyarna annars, nu helt plötsligt är män HELT inkompetenta och det är ju såklart kvinnornas fel. Kvinnor som du är så jävla snabb att skylla på när det passar.
Vad är det kvinnor får hjälp med som du stör dig så in i helvete mycket på?