2019-09-27, 12:01
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Läs rätt! "rätt många män" skrev jag.

Varför ska det inte forskas på detta?
Det 'är uppenbart ett extremt skadligt beteende. Självklart ska vi då forska på varifrån detta beteende kommer och om det går göra något åt saken.

Vi vet orsaken.

Vi vet hur man får bort beteendet.

Vi vill inte betala det priset.
Citera
2019-09-27, 12:16
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Jo, det kostar en hel del när det kommer till kvinnors rykte som relationspartners.

Först den dag då män ändrar sin kvinnosyn, ditchar sitt svartvita madonna/hora-komplex och kan tänka sig att ingå seriösa förhållanden med kvinnor som ger sex till välgörenhet så kan jag kanske tänka mig att bjussa lite till någon som ser okej ut.

Hur många män tror du är villiga att göra sin del i detta och sluta dela upp kvinnor i antingen liggfacket eller som förhållandematerial?
Tror knappast själv att detta kommer ske under vår livstid. Krävs nog många många år och generationer innan män överlag lyckats avprogrammera den instinkten.

Det kommer aldrig ske så länge vi har fungerande samhällen.

Samhällen kräver vettiga damiljebildningar.

Dessa hämmas kraftigt av antalet partners en kvinna haft.
Citera
2019-09-27, 12:19
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity

Det är för stora krav på män för att få ligga. Då är det enklare att bara köpa sig en hora på gatan, köra med ut i skogen och roa sig en stund med. Krävs ingen forskning på det.

Mannen får ligga och kvinnan får sina pengar. Alla nöjda och glada.

För stora krav vet jag inte... för otydliga, hemliga och motsägelsefulla krav kan jag gå med på.
Citera
2019-09-27, 12:20
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering

Då bör man heller inte klaga på att kvinnor inte ger ifrån sig sex gratis som svepskäl till att istället köpa sex.
Citera
2019-09-27, 12:22
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Då bör man heller inte klaga på att kvinnor inte ger ifrån sig sex gratis som svepskäl till att istället köpa sex.

Nej det borde man inte.

Man borde inte köpa sex.
Citera
2019-09-27, 12:28
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Men kvinnorna hycklar ju och framställer sig själva som sexualliberala. Sedan tillämpar de själva hypergami fullt ut och vill samtidigt förbjuda alla uttryck för manlig sexualitet.
Citera
2019-09-27, 12:35
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Men kvinnorna hycklar ju och framställer sig själva som sexualliberala. Sedan tillämpar de själva hypergami fullt ut och vill samtidigt förbjuda alla uttryck för manlig sexualitet.

Och?
Citera
2019-09-27, 13:49
Avslutad
Citat:
Återigen visar det sig att mainstream media är en stor del av problemet med sin frenetiska moralpanik och sina lögner. De ger inte en nyanserad bild, utan lyfter bara fram prostitutionsmotståndare. MSM är dagens prästerskap, och propagandan drivs av kvinnor med diagnoser och sexuella hang-ups. MSM obstruerar en öppen debatt om sexhandeln. I svallvågorna efter massinvandringen, så börjar folk lyckligtvis genomskåda lögnmedia. Ljuger man om en sak kan man ljuga om en annan...

Även så kallad feministisk forskning är samma sak. Man måste titta på riktig forskning, och lyssna på den breda massan sexarbetare. 95 % vill inte ha sexköpslagen.

Posta intervjuerna med sexarbetarna så att vi andra också kan ta del av dem.

Jag har fortfarande inte fått någon uppgift från dig som visar hur många före detta sexsäljare som äger och driver bordeller i Tyskland.
Senast redigerad av Jenny9 2019-09-27 kl. 14:01.
Citera
2019-09-27, 14:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering

1) Är det nåt som hindrar kvinnor från att vara oskulder och gifta sig vid 18?

2) Är det nåt som hindrar kvinnor från att hålla ihop med sina män istället för att skilja sig?

3) Vi har inte vettiga familjebildningar för att kvinnor vill inte ha det. Kvinnor vill festa, resa, och hålla på med Instagram till de blir 30, då är det dags att settle down med en betabux och bli försörjd.

a) Efter 40 är det dags att skilja sig och leta efter Christian Grey.

4) Sen tror jag att efter några år i en sexös relation ändrar män åsikt om vilken sorts kvinnor de vill leva med.

a) En kvinna som horar har ett incitament att hålla sig någorlunda i form och ställa upp på sex eftersom hennes inkomst är beroende av det.

b) Vad har en civil kvinna för incitament? Hennes liv blir inte sämre om hon blir fet och vägrar sex.

5) Jag tror att många män där ute lätt skulle byta sina fruar mot en tjej som horar på heltid.
Citera
2019-09-27, 14:35
Avslutad
Citat:

Bara för att man inte vill ha det som i Tyskland så betyder inte det att man är emot manlig sexualitet. Isåfall är ju många män också emot manlig sexualitet.

Dessutom frodas ju sexualiteten som aldrig förr. Hur motarbetas manlig sexualitet menar du?
Citera
2019-09-27, 16:06
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Bara för att man inte vill ha det som i Tyskland så betyder inte det att man är emot manlig sexualitet. Isåfall är ju många män också emot manlig sexualitet.

Dessutom frodas ju sexualiteten som aldrig förr. Hur motarbetas manlig sexualitet menar du?

Ja, många män är självklart också produkter av det feministiska samhället.

Manlig sexualitet demoniseras som aldrig förr. Män har fått lära sig att de måste ta avstånd från manlig sexualitet för att bli accepterade.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-09-27 kl. 16:08.
Citera
2019-09-27, 16:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ja, många män är självklart också produkter av det feministiska samhället.

Manlig sexualitet demoniseras som aldrig förr. Män har fått lära sig att de måste ta avstånd från manlig sexualitet för att bli accepterade.

Jag håller inte med. Du har såklart rätt att känna som du gör. Men jag tycker det är lättare än någonsin att hitta likasinnade inom precis allting (på gott och ont), till och med pedofilerna lever ut sin sexualitet som aldrig förr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in