2019-09-26, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Halshuggning på öppen gata? Stämmer detta?
Om han hade huvudet i magen och butiken i centrum bars ut på öppna gatan innan dådet så har du rätt, annars har du någon typ av nytt rekord i att vara ute och cykla trots uppgifter i tråden.
Citera
2019-09-26, 17:40
Medlem
kungarolfs avatar
Att det använts kniv istället för pistol är ju ganska talande, det är pundarsvängen. Vem har han blåst på knark eller pengar? Mördarna antar jag.
Senast redigerad av kungarolf 2019-09-26 kl. 17:45.
Citera
2019-09-26, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbus
En nära bekant som faktiskt såg själva händelsen, dock fortfarande chokad så detaljerna ska ju tas med en nypa salt. Men hur som helst så skedde mordet utomhus mitt på dagen.
Utomhus inne i centrum? Hur går det ihop? Time ligger inomhus. Och både polis och vittnen säger knivhuggen i magen. En nypa salt va?
Citera
2019-09-26, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Att det använts kniv istället för pistol är ju ganska talande, det är pundarsvängen. Vem har han blåst på knark eller pengar? Mördarna antar jag.

Ska handla om niggers
Citera
2019-09-26, 17:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Både och

Det låter som en mysig butik, och stadsdel.
Citera
2019-09-26, 17:51
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
Det låter som en mysig butik, och stadsdel.

Inte butikshavare som säljer utan folk träffas där inne och byter pengar mot örter
Citera
2019-09-26, 17:53
Avstängd
Citat:
Inte butikshavare som säljer utan folk träffas där inne och byter pengar mot örter

Aha. Då är jag med. Vet innehavaren om detta, men bryr sig inte - eller är hen rent av med på det tro? Känns ju lite osympatiskt i så fall?
Citera
2019-09-26, 17:55
Bannlyst
Vad är då alla dessa rykten om halshuggning?
Citera
2019-09-26, 17:56
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
Aha. Då är jag med. Vet innehavaren om detta, men bryr sig inte - eller är hen rent av med på det tro? Känns ju lite osympatiskt i så fall?

Vet ej, men har man IQ över 80 så borde man ju fatta vad som pågår
Citera
2019-09-26, 18:01
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:

Låter brutalt
Citera
2019-09-26, 18:02
Medlem
mmas avatar
Citat:

Men va fan. i ALLA fall av mord osv går det ALLTID massa rykten som växer från varje person som säger det. Man måste fatta att ALDRIG tro på tidiga rykten.
Citera
2019-09-26, 18:11
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Vet ej, men har man IQ över 80 så borde man ju fatta vad som pågår

Inte om langaren eller langarna sköter det jävligt snyggt, typ möter kunden på plats och köper något billigt sedan säljer drogerna antingen i en del av butiken som inte är lika övervakad eller kanske rent av runt knuten.

Chansen till att butiksägaren eller någon annan inte är medveten om det är väldigt, väldigt liten men inte omöjlig åtminstone inte om den som langar både ser normal och vårdad ut men även om denne inte flashar med pengar osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in