2019-09-26, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gur
Du behöver knappast oroa dig för att han inte skulle göra det, men får man fråga varför du så gärna vill att han kommer tillbaka? Kan inte se att han tillför så mycket mer än att försöka påverka andra och sedan grina när det går honom emot.

För han är underhållande, han är oerhört rolig när han springer runt och leker boss!
Citera
2019-09-26, 07:52
Medlem
Ordbokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyssHB
Tjejen kan ju knappt röra något annat än ögon och mun. Jag gillar inte plast och fattar inte vad dom ser i det på hotellet.

I veckans studio var Helen rätt så jävla skön som hetsade upp Jeppe gång på gång med att avbryta honom. Den killen bör ha fått stryk x antal ggr på krogen med det temperamentet, eller?

Och ja, camilla ser ju helt knäckt ut. Tycker så jävla synd om tjejen, hon må vara rätt lustig men hon förtjänar inte Marcelos och Jeppes skit..

Tvärt om. Hon måste vara den mest korkade och patetiska människan som någonsin deltagit i PH. Ett typexempel på ett sånt där trasigt luder i en destruktiv relation där killen är otrogen och pucklar på henne emellanåt. Hon förtjänar det och så mycket mer.

Hon måste sitta på fler bokstavskombinationer är vad det finns bokstäver i alfabetet, detta i kombination med en extremt låg intelligens. Hon resonerar på en mental nivå som motsvarar den hos en 12-13 åring. Vilken sjukt förstörd människa säger jag bara.
Senast redigerad av Ordboken 2019-09-26 kl. 08:19.
Citera
2019-09-26, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ordboken
Ett typexempel på ett sånt där trasigt luder i en destruktiv relation där killen är otrogen och pucklar på henne emellanåt. Hon förtjänar det och så mycket mer.

Du låter ju inte heller helt frisk i huvudet som tycker hon förtjänar att bli slagen osv.
Citera
2019-09-26, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snake.Plissken
Alltså på riktigt, varför kommenterar inte fler personer denna märkliga uppenbarelse Josies intåg på hotellet? Är det bara jag som står helt handfallen och ser hur alla pojkar i huset svassar runt och ser henne som gudinna trots att hon ser ut som hon gör. Varför?? Är det bara jag som ser en sönderopererad osäker människa som har världens största läppar och världens minsta självtillit? Jag vill att hon ska åka hem till familjen och mysa istället för att "jobba" i Dubai eller liknande, för hennes egen skull. Det önskar jag av hela mitt hjärta. Ingen förjtänar att leva ett liv där man känner att man behöver förstöra sin kropp med så mycket fake fillings så att ser så här onaturligt ut. Ingen, inte för alla dollar i Dubai!

Håller med dig till 100%, skulle inte tagit i henne med tång, sen kommer hennes (iaf. visade) personlighet som pricken över i:et och gör det ännu värre.🤢
Citera
2019-09-26, 11:27
Medlem
Ordbokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Du låter ju inte heller helt frisk i huvudet som tycker hon förtjänar att bli slagen osv.

Var det inte tillräckligt PK för din smak herr White Knight?
Citera
2019-09-26, 11:42
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gur
Du behöver knappast oroa dig för att han inte skulle göra det, men får man fråga varför du så gärna vill att han kommer tillbaka? Kan inte se att han tillför så mycket mer än att försöka påverka andra och sedan grina när det går honom emot.
Det är roligt att se honom arg, han gör bättre tv än någon av killarna därinne.
Citera
2019-09-26, 12:56
Medlem
Väntar på att Nina kommer in i huset snart,då kommer Marcello få fullt upp med att hålla reda på tre tjejer.
Undrar om de blir nån catfight?
De är iaf bra upplagt för ett rejält kaos med Camilla,Josie o Nina i huset samtidigt som Mr Romance.
Citera
2019-09-26, 13:01
Medlem
Tror inte Jesper kommer tillbaka, om han kommer tillbaka är det efter att Theo lämnat då de fortfarande var "ovänner" när Jesper kom till Sverige. Theo vågade inte komma på nån fest för Jeppe var där bland annat.
Citera
2019-09-26, 13:20
Medlem
Mommis avatar
optimalt hade varit om alla tjejer som legat med marcello i ph sa det öppet. då skulle han få respass vid nästa parcermoni
Citera
2019-09-26, 13:27
Medlem
Är det nån som vet vilken säsong killarna skulle välja partner via föräldrarna i första avsnittet?
Citera
2019-09-26, 13:43
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordboken
Var det inte tillräckligt PK för din smak herr White Knight?

Du lär nog inte få mycket medhåll för dina misshandelsfantasier här. Vi är helt enkelt inte lika edgy som dig.
Citera
2019-09-26, 14:03
Medlem
Jazzphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mxa2591
Är det nån som vet vilken säsong killarna skulle välja partner via föräldrarna i första avsnittet?

Säsong 7 med 2017s motsvarighet till gråterskan Camilla: Christoffer Daubney
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in