Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
Du håller allt för ofta med ogräset i det hen skriver och är påhejare så dra den om Rödluvan och vargen med.
Du hejar på när ogräset skriver citerar
flammer "Bara en nyfiken fråga, uppfattar du det verkligen vara överord att någon kan bli "närmast chockerad" när en namngiven person på ett offentligt forum utmålas såsom någon som "roffar åt sig", "grisar med andra män", "misshandlar och trakasserar sin kvinna och sin omgivning", "...är en gränslös person..."?
Betänk gärna att utmålningen sker i inlägg efter inlägg helt utan några som helst belägg. För min del synes det snarast gränsa till förtal."
Där har vi din agenda för du håller alltid med. FULT!
I inlägg efter inlägg kommer en postares egna idéer som man närmast kan likna vid "hur fan läser bibeln" och du hejar på och bemöts inte alla dom felaktigheterna eller man väljer att blunda för alla fakta och tar bara till sig felaktigheterna då blir tråden därefter. Faktaresistensen brer ut sig.
Ska vi ha en tråd med en massa idiotiska påståenden eller ska vi ha fram dom fakta som bevisligen finns, som även du väljer att blunda för och i stället agerar hejarklack?
Helt otroligt
December 2015 är när hon förlorade än en gång i rätten i vårdnadstvisten och bostadsfrågan. Domen kom 2015-12-07. Samband?
Toppjuristen utreddes för tredje anstiftan – i samma trapphus
Enligt utredningshandlingar attackerades Henrik Olsson Lilja i december 2015 av två män – i samma port som han skulle komma att skjutas i den 6 september i år.
Av polisanmälan från 2015 framgår att två okända män stod och väntade på advokaten när han kom hem på eftermiddagen.
En av männen räckte fram en mobiltelefon mot advokaten som då anade oråd – och knuffade till mannen för att sedan försöka springa därifrån.
Då misshandlade en av männen honom med slag och en spark mot huvudet, enligt utredningshandlingar.
Efter attacken ska gärningsmannen dessutom ha yttrat ett hotfullt uttalande.
I polisförhör berättade Henrik Olsson Lilja om sina misstankar om att en kvinna i hans närhet – den så kallade toppjuristen – kan ha anstiftat misshandeln.
Mot den bakgrunden fördes ärendet över till den avdelning inom polisen som utreder brott där personer med bakgrund inom rättsväsendet misstänks.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/70Lor8/toppjuristen-utreddes-for-tredje-anstiftan--i-samma-trapphus
Som några andra har skrivit här... Hon ger sig inte förän han är död...
Du skriver att jag alltför ofta håller med ogräset, som om du sitter på den enda rådande sanningen.
Och trots att jag har försökt förmedla det åtskilliga gånger, så missar du återigen poängen, och det kan jag lasta mig själv för.
Du har bidragit med mkt i tråden, det uppskattar jag. Du har också varit med om dåliga erfarenheter av alkoholiserade personer, vilket du har berättat.
MEN varför är du så ensidig? Varför detta behov av att trycka till KL i hundratals inlägg? OCH varför skriver du så infantilt om de som lyfter fram alternativt? ((Har du en funktionsvariation kan jag förstå dig på ett nytt sätt)